Djurs Sommerland havde et overskud i 2008 på 10 mio. efter skat og en gæld på 105 mio. så vidt jeg kan se. BonBon Land gav i 2008 små 5 mio. i underskud, og ca 6 mio i underskud i 2007 efter skat og har en gæld på 161 mio så vidt jeg kan se i deres regnskab. Fårup Sommerland havde et overskud i 2008 på 5 mio. efter skat og en gæld på 70 mio. Så det er ikke altid nogen dans på roser at drive en forlystelsespark :-) Danmarks BNP pr indbygger er cirka det dobbelte af Letlands, så jeg kan forestille mig at købekraften ikke er helt den samme derovre, som den er her :-) Selvom arbejdslønnen naturligvis er lavere end her i DK, så koster maskinerne jo stadigvæk det samme, og skal jo nok installeres af folk fra leverandøren. |
samligne ikke med fårup sommerland. men dem der vil have int. i dette kan skrive, og ja vi få at se hvad der er i 2012 , der er en stor park som i så vil fortynde at i gik ind og advarer så meget i mod. men den der ler sidst ler bedst ... tror ikke i læser det hele med allerede kunde base, prøv at læs helt hvad der står .
på forhånd tak