Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et nyt a la bakken søger folk.

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hey  alle sammen

Her kommer en stor mulighed for dig som har for mange penge og gerne vil tjerne flere...

vi har alle sammen et eller andet sted gået med en drøm at bygge et stort sommerland, og nu kan du være en del af det:)

vi har grunden på 40 tønder land i letland og der vil vi lave et a la bakken, hvor folk kan eje en forlysterne eller bar /spisested an på hvor mange penge du vil ligge. vi har fundet folk der kan lev. alle ting så du skal bare have penge klar så hjælper vi dig igang. der står nolge hytter der over nu til udlejning og flere vil komme til.

så en stor park som med tiden satser vi på et af verdens bedste sommer parker.

denne park vil være åben det meste af året.

skriv gerne hvis du vil høre mere....

hilsen anders

ps. hørte i radioavis at djurs sommerland havde 20000 besøg forlede dag af ca. 150 kr pr stk, så regn lige ud hvad det er af penge, så få du et chok ...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Uden at ville være en lyseslukker, så bør alle der overvejer det der, i hvertfald sætte sig ind i Letlands økonomi, eller mangel på samme i øjeblikket...

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:21

En mark I Letland er ej heller Djurs Sommerland..........Hvad med forlystelser......de koster en formue! DET MÅ VÆRE EN SPØG...... Burde døbes "EverNeverland".....sorry.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 08:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

numerouno:
En mark I Letland er ej heller Djurs Sommerland..........Hvad med forlystelser......de koster en formue! DET MÅ VÆRE EN SPØG...... Burde døbes "EverNeverland".....sorry.

Ja det er virkelig forfærdeligt at nogen kan være så dumme at tænke stort! Det var ikke oplæg til en debat om hvorvidt man synes det var en god idé eller ej. Ja forlystelser er dyre. Men så slemt er det nu heller ikke når man tænker på hvor meget de kan tjene ind på en sommer. Der er altså mange ting der koster formuer men også mange mennesker der tjener kassen på at købe ting til formuer!

Jeg kender intet til Letland, men går udfra at Anders gør og har sat sig ind i tingene.
Anders jeg vil dog foreslå, at du laver et mere gennemarbejdet oplæg, så det fremstår mere seriøst og gennemtænk. Så undgår du med lidt held en afsporet debat og tåbelige indlæg fra folk der ikke selv tør tænke stort.
Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:05

Allan.:
Anders jeg vil dog foreslå, at du laver et mere gennemarbejdet oplæg, så det fremstår mere seriøst og gennemtænk. Så undgår du med lidt held en afsporet debat og tåbelige indlæg fra folk der ikke selv tør tænke stort.

Man skal turde tænke stort ja. Men når man tænket stort og reelt beder om penge - mange penge, så må det også forventes at det fremstår mere gennemarbejdet end det bliver præsenteret her. For mig fremstår teksten alene som en ide og en lokation. Hvad der ville være interessant at vide er om der ligger et godkendt projekt eller om det først er en procedure der skal igang, er der et prospekt, har man lavet en markedsundersøgelse for at se om der er et publikum for det.....

Selvfølgelig kunne jeg henvende mig og få yderligere oplysninger - men pointen er netop at et mere gennemarbejdet oplæg måske ville have fanget mere.

Any way. Jeg håber, at du du får held med projektet.

Henrik

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:21

Henrik Krogh:

Man skal turde tænke stort ja. Men når man tænket stort og reelt beder om penge - mange penge, så må det også forventes at det fremstår mere gennemarbejdet end det bliver præsenteret her. For mig fremstår teksten alene som en ide og en lokation. Hvad der ville være interessant at vide er om der ligger et godkendt projekt eller om det først er en procedure der skal igang, er der et prospekt, har man lavet en markedsundersøgelse for at se om der er et publikum for det.....

Selvfølgelig kunne jeg henvende mig og få yderligere oplysninger - men pointen er netop at et mere gennemarbejdet oplæg måske ville have fanget mere.

Præcis Henrik, det er absolut også min opfattelse. Og det er da fint med indlæg som dit, der stiller sig lidt kritisk og samtidig kan hjælpe trådstarter til at komme med et bedre oplæg, hvis det rent faktisk er et seriøst projekt.
Men det er super ærgeligt når debatter skal fyldes af nedgørende kommentarer fra kæphøje folk, der selv ikke har en skid forstand på hvad de snakker om.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:12

Allan.:

Præcis Henrik, det er absolut også min opfattelse. Og det er da fint med indlæg som dit, der stiller sig lidt kritisk og samtidig kan hjælpe trådstarter til at komme med et bedre oplæg, hvis det rent faktisk er et seriøst projekt.
Men det er super ærgeligt når debatter skal fyldes af nedgørende kommentarer fra kæphøje folk, der selv ikke har en skid forstand på hvad de snakker om.

Håber ik det var ment om min kommentar... For Letland er så økonomisk presset for tiden, at de reelt kun overlever en statsbankerot pga andres nåde... Og når et land er så presset, så kan man jo starte med at overveje, om et sådan projekt, som det nævnte overhovedet er bæredygtigt!

Det er vel lettere der primært skal lægge deres penge i parken, hvorfor det så os kræver at de har nogle at lægge der... Hvis det er en park hvor det er turisterne der skal lokkes til området, så er det hele jo baseret på endnu større usikkerhed...

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:53

Nu har min familie og mig selv levet i den danske tivoli branche i hele vores liv, dog stoppede vi for nogle år siden. Jeg kan fortælle jer at de danske omrejsende tivolier ikke har tjent de store penge de sidste mange år. Hvis man skal lave noget i form af tivoli eller forlystelses park så skal du være den der har flest penge for det er dem som overlever!

Forlystelser er ikke det værste vil jeg mene at købe ind. Det værste er at få det til at løbe rundt, for idag kan du få rigtig mange vilde og store forlystelser til næsten ingen penge.

Et lille indput fra en der ved hvad han taler om ;)

Rigtig god weekend! 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:21

Nicolai Christensen:

Nu har min familie og mig selv levet i den danske tivoli branche i hele vores liv, dog stoppede vi for nogle år siden. Jeg kan fortælle jer at de danske omrejsende tivolier ikke har tjent de store penge de sidste mange år. Hvis man skal lave noget i form af tivoli eller forlystelses park så skal du være den der har flest penge for det er dem som overlever!

Forlystelser er ikke det værste vil jeg mene at købe ind. Det værste er at få det til at løbe rundt, for idag kan du få rigtig mange vilde og store forlystelser til næsten ingen penge.

Et lille indput fra en der ved hvad han taler om ;)

Rigtig god weekend! 

Der er enormt stor forskel på at have et omrejsende tivoli og en forlystelsespark. En forlystelsespark har mange flere brandings muligheder, og ofte kan en forlystelsespark lokke med familieture osv, hvilket et omrejsende tivoli på ingen måde kan...

Så tror du skal passe på med at sammenligne to helt forskellige ting, og konkludere deraf, med mindre æbler og pærer er det samme...

Tilmeldt 7. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:50

Hey

Mange tak for alle indlæg, gode og dårlige….

Dette er noget vi er blevet godkendt til at opfører og vi har tjekket kunde base for det, både lokale vil besøge det og vi har allerede en stor kundebase fra folk i udlandet.

Dette er en feriepark og sommerland(tivoli) og med den rette indstilling og kamp ånd kan det lykkes.

Vi vil bare have hjælp til at du som eget firma kan eje nogle ting i sommerlandet så vi kan starte med at lave mange forlysterne med det samme.

Vi har kun råd til at bygge 10 hytter mere og 3-4 forlysterne selv.

Og vi vil gerne have der måske var 20-50 forlysterne når vi åbner i stedet for 3-4 stk.

Vi vil lave mad steder og barer også et kæmpe pool området.

Vi har allerede en del fodbolds klubber i Danmark der gerne vil tage af sted til vores ferieland, og der taler vi om en pris på et hold på 16-18 spillerede til en pris på 17000-20000 kr. for 3 dages ophold. Dette er kun et eks. På hvad et hold kan indbringe. Vi regner med at vi vil have omkring 100 hold på besøg hver sommer…

Også lige den med Letland økonomi den sætter jeg ????? til da vi jo er midt i en finas krise så vel i Danmark som i Letland….

I kan kontakte mig få et møde eller noget papir tilsendt på det hele. Da jeg ser det er bedre med en personligt møde hvor man kan fortælle meget mere end man kan på skrift

Hilsen

anders      

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)