Hey
Mange tak for alle indlæg, gode og dårlige….
Dette er noget vi er blevet godkendt til at opfører og vi har tjekket kunde base for det, både lokale vil besøge det og vi har allerede en stor kundebase fra folk i udlandet.
Dette er en feriepark og sommerland(tivoli) og med den rette indstilling og kamp ånd kan det lykkes.
Vi vil bare have hjælp til at du som eget firma kan eje nogle ting i sommerlandet så vi kan starte med at lave mange forlysterne med det samme.
Vi har kun råd til at bygge 10 hytter mere og 3-4 forlysterne selv.
Og vi vil gerne have der måske var 20-50 forlysterne når vi åbner i stedet for 3-4 stk.
Vi vil lave mad steder og barer også et kæmpe pool området.
Vi har allerede en del fodbolds klubber i Danmark der gerne vil tage af sted til vores ferieland, og der taler vi om en pris på et hold på 16-18 spillerede til en pris på 17000-20000 kr. for 3 dages ophold. Dette er kun et eks. På hvad et hold kan indbringe. Vi regner med at vi vil have omkring 100 hold på besøg hver sommer…
Også lige den med Letland økonomi den sætter jeg ????? til da vi jo er midt i en finas krise så vel i Danmark som i Letland….
I kan kontakte mig få et møde eller noget papir tilsendt på det hele. Da jeg ser det er bedre med en personligt møde hvor man kan fortælle meget mere end man kan på skrift
Hilsen
anders