Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil Du Gerne Udvide Dit Netværk Med Rigtig Succesfulde Iværksættere, Der Kan Hjælpe Dig Med At Nå Dine Mål?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MRpassion

Jeg må også sige at være forvirret over dette indlæg Tongue Tied Du ønsker at hjælpe iværksættere som har et firma som har over 3 mill i indtjening pr år. så kan man så gætte sig til om det er omsætning eller faktisk løn du her snakker om.

Den de som forvirre mig er nok det du forklare om dit liv og hvordan du er kommet op

mrpassion:

Jeg startede som iværksætter for 4 år siden. Jeg var meget fattig som ung, meget genert, ingen selvtillid og faktisk ret ulykkelig... Jeg har kæmpet med personlig udvikling de sidste håndfuld år... Det har været et meget, meget interessant og spændende eventyr.
I dag er jeg meget lykkelig, ekstrem passioneret og en succesfuld iværksætter med base i Danmark og andre steder i Europa.

Måske er det fordi jeg på en måde opfatter dit indlæg som om du gerne vil hjælpe nogen, dem du så gerne vil hjælpe er dem som er i gang og har netværk.

En anden ting jeg heller ikke forstår er hvorfor 3 mill minimum ? Du ville da kunne finde mange "fede" iværksættere som tjener mindre men som måske lige er startet? Jeg mener det er ikke altid indtjeningen der afspejler ens succes Smile

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:18

mrpassion:

Selvom jeg leverer ydelser til få udvalgte til 3000 kr. i timen er der er INTET salg på agendaen I NOGEN form!
Denne post er meget oprigtig og jeg søger positive ligesindet mennesker.

Hvad er det for en ydelse du yder ? kan man ikke få det oplyst ?

Jeg vil da så lige sige du nok ikke finder det store netværk i Danmark, hvis man skal tjene 3000kr  i time Smile Skulle du finde nogen tror jeg ikke de har tid til at hoppe rundt på online forums, men ak de er jo også kun mennesker så hvem ved måske du er heldig

/allan

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

mrpassion:

Hej Trend,

Tusind tak for din post :-)

Jeg vidste spørgsmålet måtte komme.

Det er meget enkelt - Nu når du spørger... Jeg har en mindre kendt profil i Danmark (ikke meget men nok til at folk kontakter mig alene af den grund) og er ikke interesseret i at folk skal approache projektet pga. dette

Hvis du er seriøs er du meget velkommen til at teste mig af med en personlig e-mail :-)

Alt godt

Her står jeg så af igen... Du har en mindre kendt profil, og folk må derfor ik kontakte dig?
Det kan godt være at papirarbeje er kedeligt og klokken er blevet mange, men har tygget på din tekst der i 10 min nu, og er stadig helt blank... Kan ik lige forstå sammenhængen...

Jeg tror at det er ret simpelt.
Lad os nu sige at Martin Thorborg, Jesper Buch, Janus Friis eller f.eks. Morten Lund - eller en helt anden, som er lidt kendt - startede en tråd herinde med samme budskab - altså at finde deltagere til en netværksgruppe, så er jeg ret sikker på, at de vil få 100-vis af henvendelser fra en masse mennesker, som er interesseret i at deltage i gruppen, selvfølgelig fordi at mange af os ved, at de har en masse guldkorn i posen, at dele ud af, MEN for nogle, oz fordi personen er kendt. Mange mennesker elsker at omgive sig med kendte mennesker og det vil så resultere i, at trådstarter vil få en masse mere eller mindre useriøse "ansøgninger" til pladserne i hans netværksgruppe, så jeg forstår godt trådstarters argument for at holde sin identitet lidt hemmelig, indtil han har fundet de rette personer til gruppen. Desværre kan jeg heller ikke præstere en indtjening på +3 mill. endnu, men ingen tvivl om, at det kunne være super givende for alle os der endnu sigter mod toppen, at komme i selskab med mere succesfulde virksomhedsejere Smile

Når det så er sagt, så synes jeg ellers at det ville være fedt, om alle herinde ville skrive bare en lille smule om hvad de er for en fisk Huh?

Dbh
Jørgen

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:29

Allan Hansen:

Hej MRpassion

Jeg må også sige at være forvirret over dette indlæg Tongue Tied Du ønsker at hjælpe iværksættere som har et firma som har over 3 mill i indtjening pr år. så kan man så gætte sig til om det er omsætning eller faktisk løn du her snakker om.

/allan

Omsætning har ikke noget med intjening at gøre! Han skriver indtjening Wink

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:31

Hej Jørgen

Det giver meget mening det du skriver men.

Jørgen Linnet:
altså at finde deltagere til en netværksgruppe, så er jeg ret sikker på, at de vil få 100-vis af henvendelser fra en masse mennesker, som er interesseret i at deltage i gruppen,

På denne på her får han da også en masse useriøse henvendelser nok ikke så mange, dertil kommer så alle de spørgsmål som vi så nok ikke skulle stille for vi får nok ikke svar alligevel Smile

Så må jeg heller benytte lejligheden til at til held og lykke med det

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:33

Jørgen Linnet:
Omsætning har ikke noget med intjening at gøre! Han skriver indtjening Wink

Så fik vi den på plads Big Smile

/allan

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Hansen:

mrpassion:

Selvom jeg leverer ydelser til få udvalgte til 3000 kr. i timen er der er INTET salg på agendaen I NOGEN form!
Denne post er meget oprigtig og jeg søger positive ligesindet mennesker.

Hvad er det for en ydelse du yder ? kan man ikke få det oplyst ?

Jeg vil da så lige sige du nok ikke finder det store netværk i Danmark, hvis man skal tjene 3000kr  i time Smile Skulle du finde nogen tror jeg ikke de har tid til at hoppe rundt på online forums, men ak de er jo også kun mennesker så hvem ved måske du er heldig

/allan

Han skriver jo heller ikke noget om, at man skal tjene kr. 3.000 i timen for at kunne deltage i hans netværk!

Jeg synes at det er fantastisk som ting i den grad kan misforståes og mistolkes i denne tid. Det lyder som om at trådstarter har stor succes med det han laver, så lad os nu tage godt imod ham. Han er helt ny på Amino og hvem ved, måske er han det helt nye store aktiv for Amino. En der måske har lyst til at deltage aktivt på forummet og dele ud af hans erfaringer. Det ville da være virkelig fedt Big Smile

Jeg tror desværre at mange nye deltagere herinde, bliver skræmt væk af at så mange tråde for tiden, bliver fyldt med knap så pæne kommentarer, misforståelser og andre off-topic indlæg. Ved ikke hvordan vejret er i resten af landet, men her hvor jeg bor, skinner solen, så lad os nu være søde og rare Amino´er og hjælpe hinanden Wink

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:40

Allan Hansen:

Hej Jørgen

Det giver meget mening det du skriver men.

Jørgen Linnet:
altså at finde deltagere til en netværksgruppe, så er jeg ret sikker på, at de vil få 100-vis af henvendelser fra en masse mennesker, som er interesseret i at deltage i gruppen,

På denne på her får han da også en masse useriøse henvendelser nok ikke så mange, dertil kommer så alle de spørgsmål som vi så nok ikke skulle stille for vi får nok ikke svar alligevel Smile

Så må jeg heller benytte lejligheden til at til held og lykke med det

/allan

Det er det der er hele min pointe. Trådstarter skrev med vilje en række kriterier som man skal opfylde for at kunne deltage i hans netværksgruppe - måske netop for at undgå useriøse henvendelser Big Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:47

Jørgen Linnet:
Jeg synes at det er fantastisk som ting i den grad kan misforståes og mistolkes i denne tid. Det lyder som om at trådstarter har stor succes med det han laver, så lad os nu tage godt imod ham. Han er helt ny på Amino og hvem ved, måske er han det helt nye store aktiv for Amino. En der måske har lyst til at deltage aktivt på forummet og dele ud af hans erfaringer. Det ville da være virkelig fedt Big Smile

Hej Jørgen

Jeg vil godt lige understege jeg ikke forsøger at svine nogen til eller noget, men jeg siger min mening og den er hvad den er, klart skal man tage godt imod nye især hvis de er seriøse.

Mener du det jeg skriver er negativt ?

Jeg mener faktisk det jeg skriver, nej jeg forstår ikke alt trådstarter skriver, derfor spørger jeg.

Så når jeg skriver han ikke finder mange her med den indtægt så mener jeg det, det er da muligt jeg er helt forkert på den Smile

Jørgen Linnet:
Jeg tror desværre at mange nye deltagere herinde, bliver skræmt væk af at så mange tråde for tiden, bliver fyldt med knap så pæne kommentarer,

Det var ikke min mening, men når man skrive en hemmelig tråd som her må man da regne med en vis for for nysgerrige spørgsmål, om de spørgsmål så er relevante det kan diskuteres 

Igen vil jeg lige ønske Mr passion held og lykke Smile

/allan

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 08:31

Hej,

Jeg synes tråden er spændende at følge, sæt nu at den er reel nok og skrevet af en person med reelle hensigter ? Desværre lever jeg ikke op til kravet om en indtjening på 3 mio men derfor kunne jeg da godt tænke mig at komme i kontakt med trådstarteren. Det der fanger min interesse er at vedkommende skriver, at han fra at være en genert og indesluttet type alligevel har udviklet sig og har fået succes - det kan man nok lære noget af !! Jeg vil derfor gerne kontaktes af trådstarteren.

Man kan på Amino godt skræmme seriøse og velmenende personer væk med alt det ordkløveri og mistænkeliggørelse der på trods af Martins anstrengelser alligevel dukker op her i dette forum - jeg er sikker på at det ligger langt fra Martins egentlige intentioner med at starte Amino.

Selvfølgelig findes der svindlere men i så fald indhenter lovens lange arm dem på et tidspunkt - bare se eksemplerne med annoncehajerne - de har fået kort snor !

Iøvrigt vil jeg da gerne høre om der er nogle, der kan fortælle succeshistorier - det trænger vi til i disse finanskrisetider. Angående finanskrisen er det tankevækkende, at et krak i USA har kunnet starte så stor en lavine som vi efter min mening kun har set skyggen af endnu.

Hvad er din mening om finanskrisen - er den delvist medieskabt ?

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

jeboni@mail.dk

www.innoactive.dk  

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)