Kære Amino!
Hvis du gerne vil være rigtig succesfuld, så kan det her være en af de vigtigste posts, du læser i år!
(det er et stort statement – læs videre for at finde ud af hvorfor jeg er helt sikker på, at det er rigtig og hvorfor det vil gavne DIN virksomhed)
Jeg vil gerne introducere mig selv meget kort først...
Jeg startede som iværksætter for 4 år siden. Jeg var meget fattig som ung, meget genert, ingen selvtillid og faktisk ret ulykkelig... Jeg har kæmpet med personlig udvikling de sidste håndfuld år... Det har været et meget, meget interessant og spændende eventyr.
I dag er jeg meget lykkelig, ekstrem passioneret og en succesfuld iværksætter med base i Danmark og andre steder i Europa.
Jeg skriver her i dag fordi, at jeg afholder en del fede event s for fokuserede og målrettede iværksættere og måske er du inviteret J
Hvem skal læse videre?
Hvis du har din egen virksomhed eller er medejer af en virksomhed
Hvis du er målrettet
Hvis du har en indtjening på minimum 3 millioner kr. årligt
Hvis du har store mål eller gerne vil have endnu større mål
Hvis du gerne vil danne dig et succesfuldt netværk eller blot tilføje en del ekstra rigtig succesfulde iværksættere til dit personlige netværk, der kan hjælpe dig med at nå dine mål
Hvis du gerne vil give værdi til andre mennesker og hjælpe andre iværksættere
Hvis du kan sige ja til alle spørgsmålene foroven så er jeg sikker på, at det her er den bedste nyhed, som du har læst om i rigtig, rigtig lang tid...
Hvad går det her så ud på?
Jo det skal jeg fortælle dig...
En af de allervigtigste ting jeg har lært i de sidste 4 år, hvor jeg har gået fra at være en ansat med indtægt på under 20.000 kr. månedligt til nu at være så heldig at drive en million virksomhed med 10 fuldtidsmedarbejdere med udsigt til at være 20 på fuldtid om 6 måneder, er at ens succes er afhængig af hvilken slags mennesker, som man omgiver sig med. Der en grund til at Napolian Hill, forfatter af den mest solgte bog om success i verden: ”Think and grow rich”, som har lavet 25års research i hvad der gør folk millionærer (og milliardærer), siger at en af de absolutte vigtigste ting for ens succes er at man omgiver sig med andre succesfulde mennesker, der kan stimulere én (Det han kalder ”Mastermind Princippet”).
Hvordan tror du at du bliver proffesionell bokser hurtigst? Ved at bokse med en nybegynder eller Mohammed Ali, da han var på toppen? Det giver sig selv... Og det samme gælder i vores verden!
Nu når vi også snakker om bøger (ja jeg læser meget – helst om succes) så anbefaler jeg også at alle folk læser ”Never eat alone” af keith ferrazzi. Det er den bedste bog der er skrevet om networking og hvordan man tilføjer succesfulde og gode mennesker til sit netværk på bedst muligvis.
Grunden til at jeg skriver her på Amino er fordi at jeg gerne vil hjælpe andre iværksættere med at blive mere succesfulde. Jeg har 3 års erfaring som coach og har en masse ting at byde på. Uden at komme med hele min livshistorie nu så kan jeg fortælle dig, at jeg har erfaring og ekspertise i en del vigtige ting;
Alt fra
* hvordan du optimere din marketing både offline og online så at dine konkurrenter kommer til at savle over dine resultater
* til hvordan du sælger dit produkt sådan at folk bare må være en del af det (alt slags salg)
* til hvordan du 3 dobler din virksomheds indtjening på 12 måneder (jeg har personligt selv 3 virksomheder på nuværende tidspunkt)
*til hvordan du skaber innovation med den rette målsætning i din virksomhed på en måde, der garanterer dig at din virksomhed bliver anerkendt som en af de absolutte bedste i din industri inden for 3 år.
* til hvordan du tiltrækker de rigtige mennesker, der VIRKLIG kan sætte gang i din forretning
* til hvordan du bliver en ekseptionel leder og coach
* til hvordan du motivere og inspirrerer medarbejdere i sådan en grad at de føler, at de er partnere i din virksomhed (og yder på samme måde)
* til hvordan du skaber kontakt og bygger win-win forhold til de mennesker, der er den absolutte top i din industri og som er afgørende for at du kan blive mere succesfuld der
* og mange, mange andre ting
Det er de ting som jeg kan kontribuere med til andre iværksættere og som jeg er rigtig stærk på.
Hvad er du stærk på?
Mit mål med denne post er at finde en del ”like minded” og positive iværksættere, der gerne vil tage deres virksomhed til det næste niveau med hjælp fra en håndfuld andre succesfulde virksomhedsejere og som samtidig gerne vil hjælpe de andre i gruppen med det samme...
Ideen er at vi mødes et par gange om måneden eller mere og hjælper hinanden på baggrund af en fast og produktiv mødestruktur, som vi sammen skaber!
Dette bliver en gruppe hvor folk VIRKLIG GÅR OP I DE ANDRES SUCCES!
Er du ikke en team player og vil du ikke hjælpe andre, så er dette ikke for dig!
Er du tilgengæld en team player, vil du gerne hjælpe de andre og er du selv modtagelig for meget fokuseret hjælp... Så er du helt klart det rigtige sted. Tillykke :-)
Jeg holder personligt til i København i øjeblikket.
Jeg leder efter 3-5 nye mennesker der alle kan svare ja til alle de øverste spørgsmål og som synes denne ide lyder rigtig fed.
Synes du ideen lyder succesfuld så start med at skrive en privat besked til mig og svar venligst på følgende spørgsmål:
Hvad er din historie og kort: hvem er du?
Hvorfor synes du at du skal være med i denne ”succes gruppe”
Hvad kan du kontribuere med?
Hvad er dine største udfordringer i din virksomhed?
tak.
Derfra synes jeg at vi skal tage et par mail udvekslinger eller eventuelt hoppe direkte på facebook eller over på tlf. Hvor vi kan introducere os selv mere åbent og intimt for derefter at mødes over en frokost og høre om hinandens mål og udfordringer før vi begynder at arrangere vores rigtige ”succes events”!
Hvis du kan mærke at det her er noget for dig; tøv ikke!
Jeg glæder mig til at høre fra
Mvh.
MrPassion
Ps. Det er med vilje at jeg ikke har skrevet, hvad min virksomhed er, da det er oplysninger jeg gerne vil give til de mere kvalificerede. Tak for forståelsen.
Pps. Det er vigtigt at du kan svare ja til alle de øverste spørgsmål så vi ikke spilder hinandens tid.