Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 million.

Side 4 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:
Jord kan efter min bedste overbevisning aldrig være en dårlig investering, der bliver der jo ikke mere af Smile

Helt enig med Anders jeg ville også enten købe jord, eller en ejendom med god "plads" omkring ejendommen, for tiden er der jo en masse af gode størrre ejendommen med jord til, til salg for billige penge.

Så have jeg lige en million til overs, så havde jeg helt klart købt en landejendom mere.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:21

Koludabyg:

Anders Christensen:
Jord kan efter min bedste overbevisning aldrig være en dårlig investering, der bliver der jo ikke mere af Smile

Helt enig med Christian jeg ville også enten købe jord, eller en ejendom med god "plads" omkring ejendommen, for tiden er der jo en masse af gode størrre ejendommen med jord til, til salg for billige penge.

Så have jeg lige en million til overs, så havde jeg helt klart købt en landejendom mere.

Hej Sofie

Er det mig du kalder Christian? Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:32

Olie eller guld. Helt afgjort! En rolig og sikker investering.

Mvh. Daniel

Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:44

hmmm...

Det ville jeg nu ikke sige...Har ikke nørdet det super meget de sidste måneder, men der er dog bagsider til begge dine forslag:

Kig lidt på olieprisen over de sidste 3 år - og se om du vil kalde det stille og roligt. Samtidig er der også det problem at man ikke kan købe olie direkte. Så du skal ud og finde nogen firmaer hvis aktie pris hænger sammen med Olie prisen... hvilket betyder at du får andre eksponeringer ind over også.

Guld... Den ville jeg heller ikke tage. Guldpriserne har virkligt haft en voldsom udvikling under krisen som et sted kapital kunne flygte hen. Det må dog betyde at når/hvis krisen letter og folk begynder at tage deres penge ud vil prisen falde. Så det ville jeg heller ikke tage.

Hvis du ønsker et godt afkast som er sikkert og hvor du har muligheden for at investere i dig selv (Starte nyt firma - ny ide ect) ville jeg tage en højrente konto. Fx i Færøske Bank - De er dækket af bank pakken og jeg har fået RIGTIG gode renter på min "long commitment" konto.

Hvis du ikke har tænkt dig at tage dem ud af dit firm skal du lige kigge lidt på den kommende lovgivning ang. investerings selskaber - der er noget SKAT knald som godt kan gøre ondt hvis man har aktier. 

Mine 5 cents, held og lykke!!!

www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Skrevet kl. 20:46

Obs. Fashion-Seller kom mig vist i forkøbet!

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Skrevet kl. 20:51

Ja, jeg vil nu stadig ikke give dig helt ret.

Min satsning på råvarer var tænkt som en langsigtet investering, og har haft kig på kurserne gennem de sidste par år. Tallene taler for sig selv. Du kan jo tage et eksempel som benzinpriserne, der konstant er i stigning. De forventer at vi inden år 2012 rammer en literpris på 13 kr.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:53
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:55

Kan godt lide din ide med domænerne, men en ting er at registerer domæner for 1mio :D men en anden ting er at skrive alt indholdet :D puhaa :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:59

Hvis du ønsker et godt afkast som er sikkert og hvor du har muligheden for at investere i dig selv (Starte nyt firma - ny ide ect) ville jeg tage en højrente konto. Fx i Færøske Bank - De er dækket af bank pakken og jeg har fået RIGTIG gode renter på min "long commitment" konto.

Hænger ikke specielt godt sammen - Sikkerhed og valutaspekulation Surprise  ( hvilken rente tilbydes deroppe pt. ? )

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:15

Færøerne er da dkk de handler med - ikke meget spekulation i det... sorry Christian

Tænkte på ISK.

Men hvad byder de på indskud på Færøerne ?

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Side 4 ud af 8 (71 indlæg)