Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop ønskes

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino´er.

Jeg er ved at være kommet dertil i forløbet, at jeg nu gerne vil have lavet en webshop, denne med mulighed for betaling med kort, og gerne således, at det kan sammenkøres med SummaSummarum.

Er dog ikke selv den store teknikker, og har derfor brug for et tilbud for produktion af shoppen. Det jeg har i tankerne er noget i stil med denne side: http://www.billigsport24.dk/

100.000 kr. spørgsmålet er så, om der er nogen herinde, der kan hjælpe med dette, og hvilket prisleje ligger vi i?

Smid en tråd, eller send en PB.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:51

Hej Dennis

Du kan kontakte mig paa enten durian79@gmail.com eller ringe til mig paa 5280 7156, vi har nok erfaring til at lave din web-shop og faaden til at fungerer.

Har du faaet de noedvendige godkendelser fra PBS, hvis ikke, boer du nok gaa igang saa disse formaliteter i orden, saa butikken kan komme op og koerer.

Hilsen Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14

Hej Dennis

Har du mulighed for at sende din ønsker og krav til design, funktionalitet m.m. til henning@wogw.dk

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 10:37

Smid mig en email på Thomas@aboutweb.dk ,  Vi er ved at starte en ny webshop service op dertil mangler vi lidt flere referencer. Så du kan få et super tilbud!

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Skrevet kl. 10:54

Ville blive glad, hvis alle der har interesse i at fremkomme med et tilbud på produktion af shoppen ville enten skrive Jeres tlf.nr. i tråden, eller sende det i en PB (lidt besværlig er man jo altid Wink), så skal jeg nok tage kontakt snarest.

Tak.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 10:58

Du skal lige have slået PM til i din profil, men du kan kontakte mig her 36-96-08-53

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Skrevet kl. 11:16

Hej Thomas.

Det ville være en stor hjælp for mig selv, hvis jeg lige havde husket at aktivere PB, det skulle hermed være gjort.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:19

Hej Dennis,

Send mig en mail med lidt flere detaljer angående dine ønsker til shoppen og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars Lund Holm
Lars@indosoft.dk
www.Indosoft.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:10

Dennis Ludvigsen:

Jeg er ved at være kommet dertil i forløbet, at jeg nu gerne vil have lavet en webshop, denne med mulighed for betaling med kort, og gerne således, at det kan sammenkøres med SummaSummarum.

Er dog ikke selv den store teknikker, og har derfor brug for et tilbud for produktion af shoppen. Det jeg har i tankerne er noget i stil med denne side: http://www.billigsport24.dk/

100.000 kr. spørgsmålet er så, om der er nogen herinde, der kan hjælpe med dette, og hvilket prisleje ligger vi i?

Smid en tråd, eller send en PB.

Hej Dennis

Nu hvor ingen af de andre kommer med en konkret pris, så vil jeg da gerne smide een på bordet.

Vi kan tilbyde dig en professionel webshop bygget på open source systemet Magento (se demo shop her) inklusiv alt. Du får et unikt design samt hosting og betalingsgateway (modtag bla. dankort) hele første år for kun 9.995,-

Du kan læse mere om vores produkt her: http://getashop.dk

Ellers er du velkommen til at kontakte mig på rl SNABEL.A getashop.dk

Se også vores Amino sommer tilbud her: http://www.amino.dk/forums/t/63352.aspx

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:47

Hej Dennis

Jeg kan da også forsøge mig med en konkret pris :-)

Såvidt jeg husker har du tidligere postet et indlæg om at du tilbød webdesign, så jeg antager at du ikke behøver hjælp til den del.

Så det eneste du skal bruge er en teknisk platform og nogle der driver den, så du kan koncenterer dig om designe shoppen og ikke mindst sælge varer.

Det er heldigt for det er lige det vi sælger! Med en EasyFlow Standard til 299,- pr. måned (dette er inkl. gateway),  for du alt hvad du har behov for.

Men livet med standard løsninger er ikke altid en dans på roser, traditionelt har standard shops været bundet af skabeloner, der lagde bånd på designerens kreativitet. Det er vi ved at løse med vores Design modul, der sætter designeren frihed af skabelonerne, fordi det istedet for at være bygget af skabeloner, så er det baseret på byggeklodser.

Selvom vores nye modul burde være enhver designers drøm, så er det ikke en rose uden torne. For den er nemligt kun i Beta, og mangler en del indenfor hjælpetekster og brugervenlighed. Dette betyder at jeg personligt hjælper beta kunderne igennem opbygning af det første design, der efter plejer de at være selvkørende.

Du kan iøvrigt se den første webshop lavet med 100 % drag-n-drop: http://www.fashionfactory.dk den er ikke helt færdig men der er ikke langt igen.
Shoppen er et rigtigt godt eksempel på hvor fleksiblet systemet er. Alle begreberne Brand, Type, Vaskeanvisning, etc. er defineret af brugeren, så den passede perfekt til dem.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)