Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop ønskes

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan tilbyde en effektiv webshop løsning med integration til SummaSummarum, se vores demo her: www.webshop-luxus.dk

Jeg kan fanges på 61391677

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:39

Mon ikke en af overstående webshop leverandører en dag kunne få lyst til at lave en detaljeret beskrivelse af de overvejelser kunden skal skrive ned, inden han søger et tilbud?

Til trådopretter, så er en webshop med summasummarum integration lige så detaljeret som "Jeg vil købe en rød bil". Du får med stor sandsynlighed ikke det du søger og prisen er vel lige så tæt som en rød bil :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:43

Kenneth Boysen:
Mon ikke en af overstående webshop leverandører en dag kunne få lyst til at lave en detaljeret beskrivelse af de overvejelser kunden skal skrive ned, inden han søger et tilbud?

Når man bestiller en webshop hos os, anvender vi en fast defineret proces, hvor vi blandt andet indsamler kravene til shoppen struktureret. Dette kan vi gøre fordi vi har et fast produkt på en helt bestemt platform.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 13:17

Hej Rasmus

Super, jeg tror bare ikke på i vil kunne tilfredsstille kunden 100 % ved en sådan løsning. Selv om det er smart tror jeg en webshop for mange er deres "lille baaabyyy". Derfor er vi der skal bruge webshops yderst krævende.

Jeg ser 3 muligheder:

1. Personen der køber, har ikke taget stilling til 90 %, de skal bare bruge en webshop. De vil ofte komme ud med en shop som er anderledes end de de havde "tænkt" sig. Eneste for dem er personlig samtale eller at tvinge dem til at sætte sig ind i sagerne.

2. Personer som mig, der 100 % ved hvilke funktionaliteter jeg skal bruge og hvilke krav der stilles til shoppen. For at gøre mig tilfreds, skal du stille 400 spørgsmål for at komme tæt på.

3. Dem der er midt i mellem og kan klare sagerne med Jeres proces.

Nu har jeg ikke prøvet Jeres proces og der kan for heller ikke sige hvorvidt det er det ene eller andet. Min pointe er bare at trådstarter skal sætte sig og skrive ALLE sine tanker ned. Ellers bliver han skuffet.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:37

Kenneth Boysen:

Hej Rasmus

Super, jeg tror bare ikke på i vil kunne tilfredsstille kunden 100 % ved en sådan løsning. Selv om det er smart tror jeg en webshop for mange er deres "lille baaabyyy". Derfor er vi der skal bruge webshops yderst krævende.

Jeg ser 3 muligheder:

1. Personen der køber, har ikke taget stilling til 90 %, de skal bare bruge en webshop. De vil ofte komme ud med en shop som er anderledes end de de havde "tænkt" sig. Eneste for dem er personlig samtale eller at tvinge dem til at sætte sig ind i sagerne.

2. Personer som mig, der 100 % ved hvilke funktionaliteter jeg skal bruge og hvilke krav der stilles til shoppen. For at gøre mig tilfreds, skal du stille 400 spørgsmål for at komme tæt på.

3. Dem der er midt i mellem og kan klare sagerne med Jeres proces.

Nu har jeg ikke prøvet Jeres proces og der kan for heller ikke sige hvorvidt det er det ene eller andet. Min pointe er bare at trådstarter skal sætte sig og skrive ALLE sine tanker ned. Ellers bliver han skuffet.

Det er helt korrekt at rigtig mange mennesker ikke har taget stilling til 90% af hvad de egentligt har behov for. Vi er så heldige at vi tilbyder et fast produkt hvorfor vi også er ret klare i spyttet med hvad der er inkl. og hvad der ikke er. Fx. kan vi ikke tilbyde integration til SummaSummarum. Magento kommer med Nyhedsbrevsfunktionalitet, men vi tilpasser fx heller ikke designet af nyhedsbrevet (kun selve shoppen).

Vi koder heller ikke ny funktionalitet, vi bruger kun det som Magento tilbyder. Vi foreslår og installerer dog gerne "extensions" (plugins) som en del af prisen da dette er hurtigt gjort. Vi installerer også et par stykker som standard når vi sætter shoppen op.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:37

Og så skal kunden selvfølgelig selv lægge produkter og tekster ind. Vi kan fx ikke rigtigt skrive kundens handelsvilkår Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 13:49

Hej Rasmus

Det har jeg helt forståelse for. Men jeg mener du skal tænke et skridt længere tilbage. Du tager udgangspunkt i et system, men der findes jo mange forskellige shops systemer på markedet. Så de spørgsmål i stiller, kræver jo at kunden har besluttet sig for at bruge Jeres system.

Det jeg mener er at alle der skal bruge et shop system bør sætte sig ned og prioriterer hvad der er de kan. Nogle kan selv programmere, kode, designe osv., men andre (som jeg selv) bare vil have noget der virker.
ALLE systemer har plusser og minusser og det er de overvejelser der skal tages før man beslutter sig.

Skal man hårdkogt kikke på opensource kontra standard systemer, så tror jeg det handler meget om kunden. Men man programmere uendeligt til fx magento men ikke dandomain. Til gengæld sidder der altid mennesker bag fx dandomain som retter fejl og giver support modsat opensource systemerne. Så det er afhængig af hvem denne gut er og hvad han vil.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:59

Kenneth Boysen:
Skal man hårdkogt kikke på opensource kontra standard systemer, så tror jeg det handler meget om kunden. Men man programmere uendeligt til fx magento men ikke dandomain. Til gengæld sidder der altid mennesker bag fx dandomain som retter fejl og giver support modsat opensource systemerne. Så det er afhængig af hvem denne gut er og hvad han vil.

De er måske lidt bedre fra DanDomains side til at holde folk i hånden, men rent teknisk er Magento en overlegen platform på alle måder. Der er også langt flere leverandører, Magento har også flere installationer (dog ikke på det danske marked... endnu).

Eneste minus ved at vælge Magento fremfor et dansk hosted system som fx DanDomain er at de langt bedre kan lave integrationer til danske systemer såsom SummaSumarum og e-conomic (som Magento dog også har integration til).

Men vi er meget enige om at det er sjældent at folk der ønsker en ny webshop ikke rigtigt ved hvad de skal have. 

Jeg går også udfra at du har lært utroligt meget ved at drive din webshop. Du har nok fundet ud af en masse ting som du ikke anede du havde behov for at vide da du begyndte Smile

Jeg anbefaler selv at man som shop ejer sætter sig bare en smule ind i de vigtigste SEO begreber.

Nåh, jeg er vist på vej ud af en tangent... Sorry...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 14:11

Rasmus jeg har forståelse for at du er "farvet" grundet det produkt du sælger, det er også rimelig tydeligt når du taler om Magento.

Din påstand er at eneste minus er integrationen til danske systemer. Der er vi ikke enige jeg mener der er en langt række minusser med alt der hedder opensource og bestemt og magento. Men det samme gælder dandomain og scannet......som shopejer skal man være opmærksom på dette.

Nå jeg vil ikke kører tråde ud på et side spor, men det kunne da være interessant at lave en tråd om emnet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:04

Kenneth Boysen:

Der er eddermame en rigtigt god ide, det vil jeg!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)