Skal man hårdkogt kikke på opensource kontra standard systemer, så tror jeg det handler meget om kunden. Men man programmere uendeligt til fx magento men ikke dandomain. Til gengæld sidder der altid mennesker bag fx dandomain som retter fejl og giver support modsat opensource systemerne. Så det er afhængig af hvem denne gut er og hvad han vil.
De er måske lidt bedre fra DanDomains side til at holde folk i hånden, men rent teknisk er Magento en overlegen platform på alle måder. Der er også langt flere leverandører, Magento har også flere installationer (dog ikke på det danske marked... endnu).
Eneste minus ved at vælge Magento fremfor et dansk hosted system som fx DanDomain er at de langt bedre kan lave integrationer til danske systemer såsom SummaSumarum og e-conomic (som Magento dog også har integration til).
Men vi er meget enige om at det er sjældent at folk der ønsker en ny webshop ikke rigtigt ved hvad de skal have.
Jeg går også udfra at du har lært utroligt meget ved at drive din webshop. Du har nok fundet ud af en masse ting som du ikke anede du havde behov for at vide da du begyndte 
Jeg anbefaler selv at man som shop ejer sætter sig bare en smule ind i de vigtigste SEO begreber.
Nåh, jeg er vist på vej ud af en tangent... Sorry...