samt hosting og betalingsgateway (modtag blandt andet dankort) til en fast lav pris på 9.995,-
Som om dette ikke var billigt nok, så har vi nu et ekstra godt Amino tilbud. Hvis du bestiller i juli får du et ekstra design udkast med gratis! Dette er udelukkende for Amino'er!
Det betyder at du får to forskellige unikke designs at vælge imellem, stadig til den fuldstændigt vanvittige pris for en køreklar shop på kun 9.995,-
(Lad dig ikke skræmme af den lave pris, den kan lade sig gøre fordi vi har outsourcet udviklingen. Du handler med en dansk virksomhed, men kan drage fordel af outsourcing).
Er altid nysgerrig, og valgte at gå ind og kigge nærmere på jeres side.
Hopper hen til referencer og finder een - som ikke er online længere?
Smutter hastigt videre
At en virksomhed der har modtaget webdesign ikke er online mere har jo intet at gøre med det som er blevet solgt, og man kan jo tydeligt se det solgte design og hvordan det ser ud. Online eller ej så syntes jeg ikke det er et problem.
Vil dog give dig ret i at det ikke er så godt at der kun er 1 enkelt.
Hopper hen til referencer og finder een - som ikke er online længere?
Det er jeg da ked af at høre. Vi er nystartede og sitet under referencer er ikke gjort live endnu (hvilket der iøvrigt også står på siden - kunden mangler at oprette produkter osv).
I min konsulent butik har vi kunder som IBM, Fujitsu, ProActive og Logica m.fl. Get A Shop er stiftet for at kunne give profesionelle webshops til en super pris fordi vi har en del erfaringer med outsourcing i 41concepts
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil have mere info.
Læste lige jeres forretningsbetingelser, hvor det fremgår at det er juridisk bindene ligeså snart man har udfyldt bestillingsformularen.
Det tror jeg ikke altså ikke det er. Mener at sådan noget kræver en underskrift.
Det skal dog lige siges at jeg ikke er sikker på ovenstående, men ville lige sige det så i ikke brænder nallerne.
Rigtig go' ferie til jer, og mange gange held og lykke med jeres projekt!
Hej Morten
Tak for din kommentar.
Ja jeg er ikke helt klar over dette, men det er simpelthen for at slippe for papir arbejdet. Vi har lavet en optimeret proces om dette for at kunne gøre det så billigt som muligt. Derfor sender vi heller ikke lange kontrakter, men satser på at kunne køre al kommunikation over vores "ticket system".
Det er vel den eneste ulempe ved vores pris.
Udfordringen er at vi begynder at lave et design så snart man har udfyldt krav specifikationen (som man modtager efter man har bestilt), og dette koster jo timer. Derfor skal vi være sikre på at kunden efterfølgende betaler :)
Jeg undre mig lidt over at jeres reference er på både engelsk/dansk. Er det et template i har fundet ?
Hej Thomas
Nej alle vores designs er lavet fra bunden. Men som vi skriver på siden kan prisen kun lade sig gøre fordi vi outsourcer design og udvikling. Da designerne ikke kan dansk vil man opleve at tekster ifm design udkastet vil være på engelsk. Shoppen bliver dog installeret med dansk sprogpakke og alle tekster som brugerne ser vil være på dansk i den endelige levering.
Grunden til at dette screenshot ligger på siden er at kunden stadig er ved at lægge produkter i shoppen. Så snart kunden åbner for business vil vi opdatere screenshot'et.
Vi kan levere en professionel ydelse til en brøkdel af hvad vores konkurrenters pris. Hvis vi skulle lave dette i Danmark kunne vi ikke levere den samme ydelse til under 20.000 og så ville der komme hosting og betalingsgateway oven i (som er inkl. i den nuværende pris). Vi laver udelukkende salg og kvalitetssikring i Danmark.
Angående dine forretning betingelser på din hjemmeside ,
er det rigtigt at aftalen ikke er binden uden underskrift , fra begge partner !
Jeg synes det er lidt svært at finde ud af , hvem der er ærlig , dog fik jeg snakket med advokat ved mit sidste projektet løb ind nogle problemer med designet , hvor side bar flyttet sig i browser ,jeg fik derfor denne viden , angående kontrakt.
Så jeg kan kun anbefalede dig at lave med digital signatur med underskrift , eller med fax så aftalen er bindene , for begge partner da ingen er bundet af en aftalen , uden en underskrift fra begge partner
Venlig hilsen
Mikael
Bare et godt råd så du ikke løber ind i problemer .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows