Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommertilbud: Få en professionel webshop inkl. gratis Amino bonus

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Angående dine forretning betingelser på din hjemmeside ,

er det rigtigt at aftalen ikke er binden uden underskrift , fra begge partner !

Jeg synes det er lidt svært at finde ud af , hvem der er ærlig , dog fik jeg snakket med advokat ved mit sidste projektet løb ind nogle problemer med designet , hvor side bar flyttet sig i browser  ,jeg fik derfor denne viden , angående kontrakt.

Så jeg kan kun anbefalede dig at lave med digital signatur med underskrift , eller med fax så aftalen er bindene  , for begge partner da ingen er bundet af en aftalen , uden en underskrift fra begge partner

Venlig hilsen

Mikael

Bare et godt råd så du ikke løber ind i problemer .Smile

Hej Michael

Mange tak for dit input Smile

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:28

der behøver altså ikke være en underskrift for at en aftale er bindende.

I danmark har vi ikke noget krav om form for aftaler.
En mundtlig aftale er lige så god som en skriftlig, den er selvfølgelig sværre at bevise, men hvis man kan binder den lige så meget som hvis den var skriftlig.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:23

Janus Lindau:
I danmark har vi ikke noget krav om form for aftaler.
En mundtlig aftale er lige så god som en skriftlig, den er selvfølgelig sværre at bevise, men hvis man kan binder den lige så meget som hvis den var skriftlig.

Det var lidt det jeg regnede med da betingelserne blev skrevet. Tit accepterer man jo en masse betingelser når man bestiller eller opretter sig et sted (det er så sjældent at man rent faktisk læser hvad der står Stick out tongue)

Jeg er glad for alle jeres input. Men husk også at tråden handler om et godt tilbud, ik Smile

Så hvis I står og mangler en Magento webshop hører jeg meget gerne fra jer...

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 10:59

Nu skriver du "unikt design". Hvor stor indflydelse har man på dette design?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:24

Niels Tybjerg:

Nu skriver du "unikt design". Hvor stor indflydelse har man på dette design?

Hej Niels

Jamen så meget du nu ønsker :)

Når vi går igang med en shop, modtager du som kunde en kravspecifikations formular som du skal udfylde online.

Denne indeholder en del spørgsmål angående design og funktionalitet af din nye shop.

Herefter går designerne i gang med at lave et design udkast (eller 2-3 afhængig af det valgte produkt).

Du vælger så det du bedst kan lide og har herefter 2-3 design iterationer hvilket betyder at du kan ændre alle de ting du ikke synes om, eller du mener lige skal tunes lidt mere. Til hver "iteration" kan du reelt kan du lave en lige så lang liste her som du ønsker. Designeren tilpasser designet og sender dette til dig. Du har herefter en ny iteration. 

Grunden til at vi kører efter en fast antal design iterationer skyldes at vi har en fast pris og derfor har behov for at kunne styre de få kunder som til tider bliver ved med at have smårettelser Smile

Bemærk dog at vi i prisen ikke har mulighed for at lave om på den måde Magento fungerer på. Dvs at vi fx ikke laver om på den måde checkout processen kører. Det er "kun" designet vi piller ved.

Har du flere spørgsmål er du også velkommen til at kontakte mig på rl SNABEL.A getshop.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:44

Vil lige gøre opmærksom på at dette tilbud udløber her på fredag!

Så skal du have lavet en webshop, så skynd dig at bestille din nye Magento Webshop her, og få et ekstra designudkast gratis med!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)