Hej Aminoer, Nu er vores projekt ved at være klar til at se dagens lys, men inden der bliver åbnet op for offenligheden ville vi gerne have kigget siden igennem af Jer amino'er. www.dhd.dk
Vil gerne høre kommentare omkring designet, samt brugervenlighed og funktionalitet. I kender jo det når man har arbejdet så længe med noget har man en tendens til at stirre sig blind i det hele. Der er stadig lidt mangel på billeder og beskrivelser, men det arbejdes der på. For dem af Jer der gider har jeg lavet et mini spørgeskema. Det ville hjælpe os super meget hvis i gad bruge 5 min på at udfylde det. Har I ikke tid, er en lille kommentar her i indlægget mere end velkommen i stedet. http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=LBCfR3xhkAYD5AakBOJz8w_3d_3d (Dog kan der endnu ikke foretages prøvekøb, jf spørgsmål 7, så det kan bare skippes)
Ser frem til at høre Jeres meninger og evt. inputs til forbedringer. På forhånd tusind tak til alle der gider hjælpe. Mvh Lars
|
Wauw - jeg skulle lige til at gennemgå dit site
Første klik på "Computer" og en skærm der siger: "Der er ikke nogen produkter der......." ???