Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp fra de skarpe amino-øjne :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Nu er vores projekt ved at være klar til at se dagens lys, men inden der bliver åbnet op for offenligheden ville vi gerne have kigget siden igennem af Jer amino'er.

www.dhd.dk

Vil gerne høre kommentare omkring designet, samt brugervenlighed og funktionalitet. I kender jo det når man har arbejdet så længe med noget har man en tendens til at stirre sig blind i det hele. 

Der er stadig lidt mangel på billeder og beskrivelser, men det arbejdes der på.

For dem af Jer der gider har jeg lavet et mini spørgeskema. Det ville hjælpe os super meget hvis i gad bruge 5 min på at udfylde det. Har I ikke tid, er en lille kommentar her i indlægget mere end velkommen i stedet.

http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=LBCfR3xhkAYD5AakBOJz8w_3d_3d

(Dog kan der endnu ikke foretages prøvekøb, jf spørgsmål 7, så det kan bare skippes)

Ser frem til at høre Jeres meninger og evt. inputs til forbedringer. 

På forhånd tusind tak til alle der gider hjælpe.

Mvh

Lars 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 12:22

Wauw - jeg skulle lige til at gennemgå dit site

Første klik på "Computer" og en skærm der siger: "Der er ikke nogen produkter der......." ???

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:26

Ok, jeg har svaret, men kommer med de bedste punkter her:

• Godt farvespil mellem grøn/sort, men få meget bedre styr på grafikken. Den halter meget, og payoff under logoet er næsten ulæseligt. Billeder brugt af logoer under produkter er kantede og bærer meget præg af at være dårligt skaleret.
  • Brugervenligheden halter nogle gange me skrifttypen/størrelsen. Det gør det svært at læse. 
  • Du mangler information om kundeservice på din betalingsprocess samt logoer af betalingskort, og evt certifikater. 
  • Der skal IKKE være søgefunktion på betalingsprocessen, eller tilmelding af nyhedsbrev, i værste fald betyder det at kunden afbryder betalingen.  

Alt i alt synes jeg det er en pæn side, og som sagt, er farvevalget enkelt og godt, men mangler at blive gennemført. 

Sidste råd. Læs op på google website optimizer, og begynd at split-teste dine tiltag. Lav aldrig en ændring uden at have testet effekten af det først

God vind! :)

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:43

Hvad er det i laver med jeres "undefined" fil?

Foreksempel http://dhd.dk/hardware/harddiske/3-5-intern/undefined

Jeres server giver en 404 file not found, men filen indeholder almindelig html. Er det et bizard forsoeg paa at undgaa at browseren cacher filen, eller er det bare en fejl at den giver 404? Serveren er ogsaa meget laenge(Normalt ca 1 sekund, men jeg har observeret op til 5 sekunder) om at lave denne fil, hvilket goer at sitet virker langsomt. Jeg frygter lidt at jeres webserver doer totalt hvis i aabner for alvor hvis i allerede er saa langsomme uden brugerer.

(Jeg kiggede lidt mere paa jeres undefined. Det ligner at i sender hele forsiden hvergang man skifter kategory, i stedet for bare at sende den nye kategori.  Dette virker temlig ineffektivt)

Jeres opdeling i ram er ogsaa lidt underlig. Hvad er forskellen mellem server og desktop ram? Generalt kan jeg ikke lide opdeling af hardware efter hvilken funktion i mener den skal bruges i. Det giver mig altid problemet "Gad vide om denne part jeg leder efter, er en server eller desktop part).

Jeg syntes ogsaa jeres kategorisering af harddiske er lidt underlig. For 3.5 tomme disk, kan jeg vaelge hvilken controller jeg vil have, men for Solid-State drives kan jeg ikke vaelge controller. Laver i bare (automatisk?) sub kategorier naar der er for mange entries i en kategori?

Jeg syntes ikke i skal afsaette plads til billeder, naar i ikke har nogle. Foreksempel paa http://dhd.dk/hardware/cpu/xeon/xeon-5401.html Hvis i fjernede alle de 'tomme' billed kasser kunne det hele sagtens vaere paa en enkelt skaerm.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:49

Skærm hoppet op og ned hver gang jeg klikket på et link på siden , jeg kunne ikke købe nogle vare da den ikke var på lager , der er ingen produkter på de fleste sider så helhedsindtryk er svært at få , med designet virket ok...

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Mar 09
Skrevet kl. 12:59

Hej Morten,

Nej, der stadig nogle mangler da alle produkter ikke er lagt op endnu. 

Tilmeldt 26. Mar 09
Skrevet kl. 13:00

Hej Karsten,

Kanon gennemgang. Tusind tak for det. 

Det er taget til efterretning, og arbejdere videre med de ting du har nævnt.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:11

Hej Lars

Nu har jeg besøgt jeres nye website og set lidt på det.
Jeg har også svaret på jeres spørgeskema, som nok er mere relevant, når websitet er gået "rigtig online". Held & lykke med jeres website.

De bedste hilsner

Lone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19

Hej Lars,

Føst og fremmest synes jeg, at jeres logo er super til jeres målgruppe, som jeg går ud fra er den lidt mere nørdede/krævende del af IT købere. Farverne og layoutet minder mig om C&C spillenes stil, og det tror jeg er positivt i den her sammenhæng.

Hvis I vil fange dem, som ikke ved præcis hvad de vil have, tror jeg, at I skal sætte mindre fokus på producenterne. Jeg ved godt, at stort set alle hardware butikker har utrolig meget fokus på producenter, men helt ærligt tror jeg det er en skidt trend, som forvirrer potentielle kunder og absolut ikke er til butikkens fordel. Hvis jeg f.eks. vil købe et webcam, vil jeg mere gå efter funktioner og priser end producenten, da jeg ikke aner noget om de forskellige producenter. Men I tvinger mig til at tage stilling til producenten alligevel, og det gør, at jeg skal kigge fem siden igennem for at finde jeres billigste webcam.

En hurtig mulighed kunne være at indsætte en liste over de samlede produkter i hovedkategorierne. Det vil også gøre, at I undgår de tomme overkategorier, der giver fejlmeddelelsen "Der er ikke nogen produkter, som matcher de kriterier, du har angivet.".

Som sagt, fedt design!

mvh,
Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:37

Hej Lars,

Jeg har hurtigt kigget på din side og den er flot, men har et par kommentare:

- jeres lille skrift type (f.eks. på produktbeskrivelsen på forsiden) er ulæseligt og bogstaverne bliver "gnidret" sammen

- I skal huske at indsætte jeres links i FAQ alle de steder hvor der står (LINK)

- Under "Generel info" eller "Hvem er vi" kunne man nok godt savne jeres firmaadresse og info. Ved godt at det står i teksten vedr. Varereturnering, men en kunde vil hurtig gerne kunne se om det er et lokal/dansk selskab man handler med (det er også et krav fra PBS).

- Hvis I er e-mærket, så få da det logo på også.

Jeg vil nu udfylde spørgeskemaet og håber også at I får fyldt en masse gode tilbud under "Gør et kup", da det vil være en god mulighed for jer at få en masse nye kunder (her vil jeg personligt lige kigge først hvis jeg kom til jeres side).

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)