Hej Ebbe Jeg ved ikke om du har forsøgt at få investorer til andre projekter før, men nuvel I tråd med de andre indlæg, er der ikke nogen der vil låne dig 700 kr. eller lignende til dit projekt, da beløb størrelsen og seriøsiteten i dit indlæg er en mangelvare. Hvis du vil have held til at begå dig som iværksætter og samarbejdspartner med en investor skal du ud og bevise, at du brænder for dine ideer. Dette betyder at du skal have hænderne op af lommen og arbejde noget kapital op samt give information ud om dig selv og dine ideer på en sådan vis, at det er kendetegnet af seriøsitet. Jeg har før skrevet lidt om dette i en anden tråd som du kan se her. Dette er omfattende, hvilket er påkrævet af en potentiel investor. Håber det giver dig lidt inspiration til dine fremtidige ideer/projekter. Med henblik på dit aktuelle ønske er mit bedste råd blot at skrabe kapitalen sammen igennem et arbejde, dobbelt job e.l. og så gøre dig nogle erfaringer herfra med dit projekt. Afslutningsvis vil jeg give dig et afsluttende råd om ikke at være bange for at dele ud af dine ideer, du vil blive overrasket over hvor mange døre der åbner sig for dig, hvis du som person er givende og ikke bange for at dele dine ideer - det kunne jo være en af disse "åbne døre" var en samarbejdspartner. God vind og keep swinging Kim
|