Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner - hjælp!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv haft one.com og vil fraråde at bruge dem, medmindre det er til privatbrug. Hvis det er til erhvervsmæssigt brug, så skal du altså have noget kvalitet.

Martin har et skide godt talkshow afsnit om det her: http://thorborg.tv/spare_dig_rig.html

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 11:52

Kim Carlberg:
Har selv haft one.com og vil fraråde at bruge dem, medmindre det er til privatbrug. Hvis det er til erhvervsmæssigt brug, så skal du altså have noget kvalitet.

Pris og kvalitet plejer som regel også at hænge sammen :)

// Peter

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:59

Man kan vel relatere det til om du vil have en gammel golf 2, der kun holder til næste syn eller om du vil have en nyere bil der kan holde i mange år? Jeg vil vælge det sidste. Hvis man tror på sin ide, er man også villig til at betale det der skal til for at det kan lykkes.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 12:02

Kim Carlberg:
Man kan vel relatere det til om du vil have en gammel golf 2, der kun holder til næste syn eller om du vil have en nyere bil der kan holde i mange år? Jeg vil vælge det sidste. Hvis man tror på sin ide, er man også villig til at betale det der skal til for at det kan lykkes.

Jeg er ganske enig.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:07

Ankerstjerne:

Jeg sidder med nogle gode ideer, ideer jeg selv tror kan blive til en smule.
Men jeg har bare ikke råd til domænerne og det synes jeg sgu ærligt talt er meget træls når domæner står i vejen.

Hvad skal skal jeg gøre, kan I hjælpe mig? :)

Kan man ikke låne et par domæner af folk og betale tilbage?

Hvis du sidder med en god ide du mener kan kaste noget af sig, burde du måske også være klar til at investere noget i den. 

Selvom du har domæne (og webhotel hvis det er det du også refererer til) så skal man næsten altid op med penge for at få realiseret en ide. Om ikke andet så til noget markedsføring af den færdige ide. Der findes rigtigt mange gode idéer derude som aldrig bliver til noget fordi man ikke har brugt midlerne til at fortælle ens potentielle marked om idéen.

Som andre også skriver her, kan du få domæne og webhotel til under et par hundrede kroner for hele første år, har du ikke råd til dette burde du måske arbejde lidt på andres idéer (og få løn Smile) og så spare lidt sammen.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:35

Ankerstjerne:

Altså jeg skal jo bruge ftp + phpmyadmin osv.
- Sidst jeg kiggede var jeg oppe i 700 kr? :-)

Du kan på www.gratisdns.dk registrere et domæne for 89 kr uden at du har behov for ftp + phpmyadmin osv.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 14:05

Det kan godt være det kun er mig, men for satan da, istedet for at komme med et indlæg der lyder

*lån mig nogle domæner jeg har ikke 700,-* til mit projekt.

så gå dog ud og arbejde et hvilken som helst sted i 3 timer?  helt ærligt. du bruger 5-10 minuter på at skrive dit indlæg, kontrollere svar og så videre, allerede der har du brugt omkring 30 minutter, du kunne have brugt på at tjene de penge, du skal bruge til dit projekt.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:45

Thomas Gravesen:

Det er faktisk også muligt at købe domænerne til 45 kr stykket hos en udbyder her i DK, også uden webhotel Smile

Hvem ser du det hos?

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 17:50

Arlo:

Thomas Gravesen:

Det er faktisk også muligt at købe domænerne til 45 kr stykket hos en udbyder her i DK, også uden webhotel Smile

Hvem ser du det hos?

Har smidt det i en PM

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)