Den primære grund til at jeg ikke kommer til fredagsbarer er fordi jeg bor i det mørke Jylland og så tit får jeg heller ikke udrejse-tilladelse. Det passer altid dårligt med tidspunktet for hvornår jeg er i KBH i forhold til hvornår fredagsbarene løber af staben.
Som jeg sagde til Henrik, så giv lyd fra dig næste gang ... f.eks. gennem et Aminotweetup :) ... så kunne man jo arrangere noget :)
Derudover så vil jeg godt pointere at jeg forsøgte at råbe folk op da jeg selv boede i Jylland, det kostede virkelig blod sved og tårer da vi fik banket noget på benene i Århus for et par år siden, men såsnart jeg forsøgte bare lidt væk fra Århus gik det galt.
jeg flyttede faktisk herover (Kbh) for at være med hvor tingene sker ...
Men jeg vil godt melde mig til at fylde en bil med iværksættere og køre til Jydelandet hvis nogle af de gæve gallere ... øhh jeg mener jyder, smider et arrangement op :)
Er det fordi du ikke synes du har behov for at møde andre Aminoer?
Behovet er nok større end nogensinde, det indtryk får man vist også når man læser mine indlæg på min Amino blog.
Rigtig god pointe!
Efter at have brugt en halvanden times tid sammen med Anja og Jacob var jeg helt tændt på at komme hjem og fyre den af og knokle til langt ud på natten. Det er virkelig inspirerende at være sammen med andre mennesker som ikke syntes man er tosset fordi man tager en fyresedel med et smil og siger "Nå ... så skal jeg til at arbede for alvor" :)
NØH,udelukkende dårlig timing 
Det må vi kunne gøre noget ved ... hvis du, eller en anden, der lider af dårlig timing, siger til når i er herovre, skal jeg nok bakke op om at holde et eller andet :)