Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal du have for at lave ny hjemmeside?

Side 9 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for anbefalingen og fantastisk samarbejde.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Jeg fatter sq ikke hvad er så specialt om denne side?

http://lejenspand.dk

http://www.lejenspand.dk er IKKE valid xhtml eller css.. og oveni siden har Validation 20 Errors... + kun html ?? ej cms?

Håbet at du ikke har betalt mere end 500-700 dkr?

Ja godt gået,

It costs a lot of money to look this cheap” No

Just my 2 cent

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 01:10

Jeg er skam yderst tilfreds med resultatet. 

Det er meget muligt at siden ikke kan valideres 110%, men hvad skal jeg også med det, når jeg ligger i top 5 på mine vigtigste keywords? 

Den lort der, stik du bare den op hvor den kom fra igen- så kan den hygge sig sammen med alt det andet lort du har! Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:14

HOLD DA KÆFT, er det ikke et foum for at hjælpe hinanden..

satme dårlig stil det der !!!

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Jonas:

Jeg er skam yderst tilfreds med resultatet. 

Det er meget muligt at siden ikke kan valideres 110%, men hvad skal jeg også med det, når jeg ligger i top 5 på mine vigtigste keywords? 

Den lort der, stik du bare den op hvor den kom fra igen- så kan den hygge sig sammen med alt det andet lort du har! Smile

Den lort til dig, du kan bruge som logo.. jeg synes den passer perfekt til stilen :) 

Når jeg søger http://lejenspand.dk så viser billedet nedunder Big Smile  haha  Hygge dig ^^ Cool

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:01

Larsson:
Den lort til dig, du kan bruge som logo.. jeg synes den passer perfekt til stilen :) 

Larsson hvor gammel er du ?

Du opføre dig som en 5 årig som ikke ved hvordan man skal udtrykke sig, jeg syntes du skulle give en undskyldning! Jeg håber i fremtiden Amino vil være mere hård med at blokere for folk som dig der forsøger at ødelægge det hele!!

/allan

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 09:24

Nu har han jo fået sin nye webside lavet, mon ikke det er på tide at lukke for udviklingen af denne tråd?

Synes godt nok det er utrolig lavt at man ligefrem angriber en webdesigner, for hans arbejde, på denne måde. Hvis ikke andet burde det da give en advarsel fra en moderator.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Larsson:
kun html ?? ej cms?

Hvis det var lavet i et cms så kunne det sagtens være html filer.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 13:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Larsson, måden du laver din kritik på gør, at jeg kun vil bruge ét indlæg til at svare på den.

Jonas blev tidligt i processen oplyst om, at jeg ikke ville bruge tid på at få html koden valideret, samt at der ikke ville blive lavet noget CMS, hvilket der i øvrigt sagtens kunne have været, selvom siderne hedder .html. Eneste krav var, at det skulle vises identisk i de forskellige browsere.

Dét som der i denne tråd er sket er, at en kunde har haft et behov, det har jeg dækket, og han er blevet tilfreds. Altså er der fundet en god handel sted.

Jeg har læst flere af dine indlæg på andre lignende sider omhandlende webdesign, og jeg synes ærligt talt du skal overveje om din omgangstone passer til Amino.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 13:16

Allan Hansen:

Jonas blev tidligt i processen oplyst om, at jeg ikke ville bruge tid på at få html koden valideret, samt at der ikke ville blive lavet noget CMS, hvilket sagtens kunne have været tilfældet, selvom siderne er skrevet i html. Eneste krav var, at det skulle vises identisk i de forskellige browsere.

Hej Allan,

Jeg syntes du er sluppet ganske hæderligt fra opgaven!

Min eneste umiddelbare anke er at alt-taggene på forside billederne ikke er særligt sigende: "an image"

Ellers syntes jeg Jonas med rette kan være rigtig godt tilfreds med dit arbejde.

Side 9 ud af 10 (91 indlæg)