Ja jeg er desværre nødt til at meddele at jeg har fået en ny hjemmeside, til trods for at måden jeg efterspurgte en ny side på var både Uetisk, dårlig stil og ja hvad måtte man dog ikke høre for i den uge, der var der godt nok nogen der fik morgen kaffen galt i halsen, det var jo direkte dumt det jeg havde gang i!
Nå men lad os glemme den dårlige stemning der var i mens det stod på, for nu vil jeg gerne repræsentere jer for, min nye spændende og ikke mindst uetiske hjemmeside: Biludlejning Aalborg
Som det kan ses er det Allan fra stepfo.dk Der har designet hjemmesiden og han har været yderst behagelig at samarbejde med under hele forløbet- en mand der ikke springer over hvor gærret er lavest!
Tillykke med den flotte hjemmeside , stilfuld flot design , vis jeg skulle sige en ting som jeg overhovedet kan se som fejl er der er den gul trekant på alle sider der viser der er fejl på siden at kode en side fuldt ud rigtigt er svært , med det irriterer mine øjne at jeg kan se fejlen , jeg er næsten ligeglad med de fejl w3.org fejl vis man ikke se dem uden man skal tjekke koden., ellers rigtigt flot hjemmeside
rettelse tjekket lige stepfo.dk det er jo samme design bare med et andet banner og den samme fejl med den gule trekant i bunden , er du ikke utilfreds med det ?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tillykke med den flotte hjemmeside , stilfuld flot design , vis jeg skulle sige en ting som jeg overhovedet kan se som fejl er der er den gul trekant på alle sider der viser der er fejl på siden at kode en side fuldt ud rigtigt er svært , med det irriterer mine øjne at jeg kan se fejlen , jeg er næsten ligeglad med de fejl w3.org fejl vis man ikke se dem uden man skal tjekke koden., ellers rigtigt flot hjemmeside
Mange tak for de fine ord
Jeg får dog ikke fejlen i hverken firefox eller chrome, men har godt set at den er der i internet explore.
I den oprindelige tråd snakkede du også lidt om SEO - men det er der så vidt jeg kan se ikke tænkt så meget over...
Jeg er ved at opbygge en bunke referencer, så der var måske en chance for at få det til en god pris imod at være en reference fremover.
Smid mig en besked hvis det har interesse!
tja altså jeg bliver nu fundet på 47 søgeord efter jeg har fået ny hjemmeside, hvorimod jeg kun havde 7 før. Lige pt. behøver jeg ikke bedre placeringer da jeg simpelthen ikke kan følge med efterspørgselsen på min service- jeg afviser simpelthen alt for mange kunder pga. manglende kapacitet.
Du skal dog alligevel være velkommen til at sende mig en pb med dit tilbud..