Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal du have for at lave ny hjemmeside?

Side 1 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er på udkig efter en der har tid til at gøre min hjemmeside mere moderne og SEO venlig. Som siden står nu er den simpel og funktionel- det kan jeg li og det kan mine kunder åbenbart også :) 

Jeg vil dog gerne have den frisket op (nyt design) så den ikke ligner noget gammel 90'er stil og ligner noget en folkeskole elev har lavet. 

Den må dog ikke blive fyldt med unødvendigt bling bling

Siden der er tale om er Lejenspand.dk  

Jeg kan godt selv indsætte teksten på siden, men jeg skal bruge et design og en side der er kodet og helst i php

Jeg vil gerne at hvis du har løst til at løse opgaven, så lav et hurtigt udkast til hvordan du forestiller dig siden kunne komme til at se ud og hvad du vil have for opgaven. 

Jeg vil ikke reagere på beskeder som "kontakt mig så kigger vi på det"

jeg vil se et billede af designet som du vil lave og en pris på opgaven :)

Mvh

Jonas Buch

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:08

Hej Jonas

Sådan fungerer verden ikke. Du får ikke nogen, og slet i en udbudsrunde som den her, folk til at lave gratis design til dig. Du er nødt til at vælge nogen på baggrund af deres referencer, og så give dem ordren.

Det der gratisteri der ender, i bedste fald, bare med at hooke dig om med de dårligste designere/kodere, og vil hverken give dig en moderne, eller SEO Venlig hjemmeside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit design, men jeg vil meget gerne hjælpe dig med at gøre den mere seo venlig.

Jeg kan tilbyde dig et par seo start pakker der vil gøre du kommer godt igang og giver dig nogen gode resultater. Dette kan jeg give en fast pris på men er du mere ambitiøs eller har du direkte mål, så bliver du nød til at kontakte mig så vi kan gå mere i detaljer.

seo start pakke indeholder:

mini analyse

100 links

linkbuilding abonnement

pris: 2999,-

En anden løsning kunne være en kombination af seo support og linkbuilding abonnemnt:

support 399,- pr mnd

linkbuilding abonnemnt 699,- pr mnd

Du kan kontakte mig her på amino eller på email: senna(snabela)mirus-seo.dk

for mere informaiton om disse produkter og flere se: www.mirus-seo.dk

mvh

christian senna

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:14

Mikkel Mikjær Christensen:

Hej Jonas

Sådan fungerer verden ikke. Du får ikke nogen, og slet i en udbudsrunde som den her, folk til at lave gratis design til dig. Du er nødt til at vælge nogen på baggrund af deres referencer, og så give dem ordren.

Det der gratisteri der ender, i bedste fald, bare med at hooke dig om med de dårligste designere/kodere, og vil hverken give dig en moderne, eller SEO Venlig hjemmeside.

Hej Mikkel ;)

Jeg er ikke ude på at få noget gratis, jeg vil bare se hvordan folk ville designe min hjemmeside og på baggrund vælge efter dette. Det kan godt være der er nogen der siger de kan lave en side for 500,-. Men hvis første udkast til et design ikke er pænt vælger jeg hellere den der kan løse opgaven til 2500,- der kan præsentere mig for noget flot i første udkast. 

Mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:18

Jonas:

Mikkel Mikjær Christensen:

Hej Jonas

Hej Mikkel ;)

Jeg er ikke ude på at få noget gratis, jeg vil bare se hvordan folk ville designe min hjemmeside og på baggrund vælge efter dette. Det kan godt være der er nogen der siger de kan lave en side for 500,-. Men hvis første udkast til et design ikke er pænt vælger jeg hellere den der kan løse opgaven til 2500,- der kan præsentere mig for noget flot i første udkast. 

Mvh

Som Mikkel tydeligt har forklaret, så er der ingen som begynder at designe noget uden betaling, med mindre du kan finde en som mangler nogle referencer, og dermed er lidt large på det punkt...

Kig folks referencer igennem og vælg den person du finder medst egnet. Der er mange dygtige mennesker her på Amino...

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 13:20

Hej Jonas,

Jeg ville lige komme med en kommentar..

Jeg synes faktisk om dit nuværende design(hjemmeside), den rigtig godt til dets formål.

Som du også selv påpeger, siden skal ikke være/blive fyldt med unødvendigt bling bling..

Som den er nu, er den brugervenlig, og så er den simpel som du gerne vil have. Jeg synes den er god :-)

Men selvfølgelig kan man altid pifte en side op..

/Simon

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:23

Hej Jonas,

Jeg vil give Mikkel fuldstændig ret, jeg kan jo heller ikke komme til dig og bede om en prøveflytning førstSmile.

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars Lund Holm
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:29

Jeg beder altså ikke om noget færdigt design som udkast. 

Jeg ønsker at se hvad folk hurtigt kan mixe sammen på 15 min og hvad de vil have for at lave et komplet design. 

Men mener man at man kan løse opgaven, hvorfor så tøve med at bruge 15 min på at arbejde?

For dem der ikke kan designe men godt kode, så vil jeg da også gerne at de ville finde et passende skin de kan kode en side op omkring- og give en pris på dette.

Come on, hvem har aldrig taget en chance og brugt 15 min af sin tid i håb om at dette kunne give en ordre- eller er det kun kreative nordjyder der tænker sådan ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:34

Jonas:

Jeg beder altså ikke om noget færdigt design som udkast. 

Jeg ønsker at se hvad folk hurtigt kan mixe sammen på 15 min og hvad de vil have for at lave et komplet design. 

Men mener man at man kan løse opgaven, hvorfor så tøve med at bruge 15 min på at arbejde?

For dem der ikke kan designe men godt kode, så vil jeg da også gerne at de ville finde et passende skin de kan kode en side op omkring- og give en pris på dette.

Come on, hvem har aldrig taget en chance og brugt 15 min af sin tid i håb om at dette kunne give en ordre- eller er det kun kreative nordjyder der tænker sådan ;)

Har du så tænkt over seriøsiteten og udkastets værdi, hvis du forventer at en designer kan gøre det på sølle 15 min... Hvis et logo udkast kan tage minimum samme tid at lave, hvordan forventer du så et brugbart udkast til en website på samme tid?

Nogle gange må man gerne være en smule realistisk og fair. Du forventer et godt udast, men vil have det lavet på 15 min og gratis...

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:34

IndoSoft:

Hej Jonas,

Jeg vil give Mikkel fuldstændig ret, jeg kan jo heller ikke komme til dig og bede om en prøveflytning førstSmile.

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars Lund Holm
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Men du kan tilgengæld godt forvente at du må se bilen inden du evt. lejer den, men ikke køre en lang tur inden du beslutter dig Smile 

Jeg synes ikke at jeg har så store krav til dem der ønsker at byde på opgaven, jeg vil bare se en lille smule. 

Side 1 ud af 10 (91 indlæg)