Hej, Jeg er på udkig efter en der har tid til at gøre min hjemmeside mere moderne og SEO venlig. Som siden står nu er den simpel og funktionel- det kan jeg li og det kan mine kunder åbenbart også :) Jeg vil dog gerne have den frisket op (nyt design) så den ikke ligner noget gammel 90'er stil og ligner noget en folkeskole elev har lavet. Den må dog ikke blive fyldt med unødvendigt bling bling Siden der er tale om er Lejenspand.dk
Jeg kan godt selv indsætte teksten på siden, men jeg skal bruge et design og en side der er kodet og helst i php.
Jeg vil gerne at hvis du har løst til at løse opgaven, så lav et hurtigt udkast til hvordan du forestiller dig siden kunne komme til at se ud og hvad du vil have for opgaven.
Jeg vil ikke reagere på beskeder som "kontakt mig så kigger vi på det" jeg vil se et billede af designet som du vil lave og en pris på opgaven :)
Mvh Jonas Buch |
Hej Jonas
Sådan fungerer verden ikke. Du får ikke nogen, og slet i en udbudsrunde som den her, folk til at lave gratis design til dig. Du er nødt til at vælge nogen på baggrund af deres referencer, og så give dem ordren.
Det der gratisteri der ender, i bedste fald, bare med at hooke dig om med de dårligste designere/kodere, og vil hverken give dig en moderne, eller SEO Venlig hjemmeside.