Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 10 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Til at starte med så må jeg endnu en gang bede dig holde dig til fakta. Dette betyder at ord som at blive taget i røven osv ikke bliver brugt. Ønsker du at fortsætte med dette vil jeg ikke tøve 1 sekund med at bruge tid og penge på en advokat. hvilket du i sidste ende kommer til at betale samt en masse ekstra. Man kan ikke komme med den slags beskyldninger uden at have noget fakta hvilket du ikke har. Så med mindre du vil helt der ud så lad os holde tonen fra nu af.

 

Het fair.. Kan vi stoppe med at snakke om min tone og begge holde os til fakta?

Christian Senna:

Men lad os for din skyld se lidt på fakta. Jeg tilbyder at sende reklamer ud til en masse grupper på facebook. Jeg kan simpelthen ikke se hvor problemet er. Det er jo præcis det samme du gør !!!! Hvorfor skulle mit være plat og svindel i modsætning til dit !!!

 

Jeg anser dit forsøg på at sælge dette produkt som svindel i lyset af jeg mistænker dig for at tale usandt om gruppernes eksistens.
Min påstand: De findes ikke
Din påstand: De findes

Aldrig har jeg forklejnet konceptet.

Christian Senna:

Desuden har jeg mirus seo som jeg tjener gode penge på og aldrig ville risikerer at ødelægge med falske løfter eller platterier for at tjene lidt lommepenge.

Du brokker dig en masse over jeg har hapset dit koncept, men hvis du ikke skulle have opdaget det så er dette langtfra et nyt koncept, og slet ikke dit. Og selv om jeg virkelig havde stjålet ideen fra dig er der ikke noget forkert i det.

 

Det har jeg ikke "brokket" mig over. Jeg føler mig ikke truet. Jeg griner af ligheden, og er satirisk/sarkastisk i forhold til ligheden. Jeg nævner explicit at jeg er ligeglad. Også i lyset af, jeg udemærket ved det ikke er et nyt koncept.
Denne del af diskussionen er lukket. Betragt mig ikke som konkurrent, men alene som skeptiker.

Christian Senna:

Du skriver at du har lavet en søgning på facebook og ikke har kunne finde nogen rabat grupper mm. Nu er det sådan at du gennem hele denne tråd har kastet påstande og andet efter mig som tager sin oprindelse i din fantasi istedet for i de ting jeg siger.

Jeg har aldrig sagt at mine grupper hedder noget med rabatter eller tilbud. Jeg har sagt at nogen af dem er oprettet udelukkende til det formål men der er stor forskel. Det er desuden andre steder hvor du bruger fakta du har digtet og igen kan jeg kun bede dig holde dig til fakta.

 

Mit forsøg på at søge mig frem til dine grupper kan til alle tider kun ende som indicier. Det er mig umuligt at kunne fremlægge beviser for at noget ikke findes.. med mindre jeg besad bruttolisten over alle FB grupper.

Nej, du har ikke været i nærheden af at nævne hvad grupperne hedder... men du har trods alt postuleret at gruppemedlemmerne ved de går ind til tilbud om online handel. Det er igen kun et indicium, men det er min påstand, underbygget med over 12 måneders erfaring og snesevis af gruppeforsøg, at man ikke kan skabe en gruppe med mange deltagere som ikke bærer et navn der fortæller noget om hvad den er til for...

Christian Senna:

Og nej jeg siger ikke nogen gruppe navne til dig eller andre. Jeg vil gerne have dem for mig selv og være sikker på de ikke bliver ødelagt så der fortsat vil være et godt produkt der kan sælges. hvis det hele skulle være en skummel svindel plan hvor jeg slet ikke sender reklamer ud så vil folk nok opdage at de ikke har fået ekstra besøg den dag deres reklame er blevet vist, desuden har næsten alle analytics, det betyder de kan se deres besøg kommer fra faceook. Så er dette som du siger at tage røven på folk vil de uden tvivl opdage det.

 

Jeg venter ligeså spændt som Revisor Olsen på svaret til de kundestrømme folk kan forvente.... men det piner mig, som nævnt flere gange, at du kan være over alle bjerge med gode menneskers penge.

I øvrigt er jeg af den holdning at mine skeptiske indlæg skader dit koncept mere end den skade der kunne lides ved at nævne navnene på grupperne.

Christian Senna:

Men helt ærlig som jeg sagde tidligere hvorfor skulle jeg ødelægge min virksomed for at hive et par tusind i lommen. Det ville simpelthen være for dumt når jeg tjener 20 gange så meget om dagen på mine andre produkter.

Og til slut. Nej jeg har ikke en facebook profil i mit navn. Den eneste grund til jeg er på facebook er for at lave reklame, mener personligt ikke jeg er nød til at lave en offentlig tilgængelig dagbog for at lave reklame. du kan dog læse en lille mini profil om mig her seo ekspert christian senna

 

Jeg fristes til at spørge hvordan det lader sig gøre at du som 13-14 årig allerede arbejdede proffessionelt med IT, og samtidig tog en eksamen i økonomi der kunne gøre dig til senior partner i en privatejet hedgefond i London, for siden at skifte karriere til reklamesælger på Facebook for et par tusind til lommen.... fra en facebook-profil som ikke står i dit eget navn... og i øvrigt lider af så svagt et kendskab til facebook, at du indledningsvist efterlader tvivl om du nogensinde har været i berøring med en gruppe med mere end 5.000 medlemmer.... og at du sporer dig selv ind på en snak om at annoncerne udsendes "vandret", når Facebook faktisk har en indbygget syntaks der sågar gør det umuligt at benytte tabuleringer. Man kan ikke engang rykke teksten ind ved brug af mellemrumstast... OG at du på en eller anden forunderlig vis, mener at en udefrakommende kan skade dine grupper, ved, på en ikke-defineret måde, at overtage dem... eller hvad ved jeg...

men, men, men, det hele er bare indicier der peger mod følgende: 
Grupperne eksisterer ikke..

.. nu smed jeg endnu en time efter dig, for at forsvare aminoers skillinger... øv.


 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende tråd.. Men det lyder virkelig somom at det er svært at finde frem til de grupper :)   Håber at dem der køber får noget ud af det..

God sommer til alle aminoer..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ikke anderledes end hvis man bliver tilbudt en plads i et nyhedsbrev fra et andet firma. Der ved du heller ikke, hvem der har signet op eller hvorfor, men må tage udsenders ord for det, forholde dig til det og sige ja eller nej.

Det er klart, at man efterfølgende må måle på om det kan betale sig at fortsætte abonnementet måned for måned.

Jeg ved heller ikke hvad der er op og ned her, men det lyder potentielt interessant og har valgt at prøve det af en enkelt måned. Når jeg har mine resultater, så kan jeg vælge at poste dem ud her på Amino ... eller lade være, det er helt op til mig selv. I er også velkomne til at spørge ind til det efter 1. august.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg fristes til at spørge hvordan det lader sig gøre at du som 13-14 årig allerede arbejdede proffessionelt med IT

Hvis du lavede matematikken rigtigt ville du komme frem til jeg har arbejdet pro med pc og internet siden jeg var 17 år. Dette var i 1997, et tidspunkt hvor der ikke rigtig fandtes nogen uddannelser og en knægt på 17 kunne få store opgaver med sin viden.

samtidig tog en eksamen i økonomi der kunne gøre dig til senior partner i en privatejet hedgefond i London

Det er en periode på 10 år frem, på den periode kan man nå meget længere, men nu er det en privat god ven der ejer den hedge fond jeg har arbejdet for så det hjalp nok lidt. Desuden er senior partner en stilling man kan købe sig til hvis man smider nok penge i virksomheden.

for siden at skifte karriere til reklamesælger på Facebook for et par tusind til lommen.

Nu er det her ikke mit job, og jeg tjener ikke noget på de her annoncer. Jeg tjener gode penge på mirus seo og nyder at kunne arbejde hjemme og tage det i eget tempo. Dette er blot en produkt udvidelse til de mange jeg allerede har.

Med hensyn til facebook kendskab så vælger du at tro det er svindel blot fordi du ikke forstår det, og jeg gider virkelig ikke at give dig de fif der skal til for at optimerer din egen forretning.

Alle de ting jeg lige har svaret på er negative beskyldninger uden hold lavet fordi du har læst forkert, opfatter forkert, eller simpenthen ikke forstår hvad det er jeg gør.

 

 

 

Vi har diskuteret mit produkt længe nok.
Jeg står 100% inde for det.
De, der vil have det, er velkomne til at købe det.
De, der fortsat er skeptiskek er velkomne til at fortsætte deres eksisterende markedsføring.

mvh

christian senna

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

At Christian vil gå i Baggers fodspor og sælge noget der ikke er der, vil jeg stærkt betvivle.

Der må også her gælde som ved alle andre køb. Er man ikke tilfreds med det leveret så må kunden gøre indsigelse bagefter. Ligesom jeg er ganske overbevist om at de utilfredse nok skal lufte deres utilfredhed her på Amino. Som jeg ser det er det Christian den der taber mest hvis tilbudet ikke holder vand.

Skepsis er sundt - og jeg kan også godt følge spørgsmålene - for umiddelbart virker denne reklameform som at skyde med spredehagl mod en gruppe mennesker uden at der er garanti for at man rammer målgruppen. Det er afspejles så også i prisen på tilbuddet.

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:
Som jeg ser det er det Christian den der taber mest hvis tilbudet ikke holder vand.

Ja - det burde man umiddelbart tro - men hvis jeg ikke må poste mine resultater alligevel hvis varen ikke svarer til mine forventninger - så har han jo ikke noget at miste.

 

Mit tilbud går ud på at købe 8.000 visninger på 299,- (tilbudet) og offentliggøre objektive tal fra min webshop samt google analytics efterfølgende. Hvis Senna har et godt produkt gør jeg ham faktisk en stor tjeneste - og jeg stiller ikke engang spørgsmål ved produktet - jeg forventer bare at få noget for pengene.

Jeg betragter altså ikke mig selv som specielt offensiv i denne sag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Henrik Krogh:
Som jeg ser det er det Christian den der taber mest hvis tilbudet ikke holder vand.

Ja - det burde man umiddelbart tro - men hvis jeg ikke må poste mine resultater alligevel hvis varen ikke svarer til mine forventninger - så har han jo ikke noget at miste.

Slap nu af alle sammen, der er flere af dem der har købt som åben siger de vil poste resultater. Så slå lige koldt vand i blodet, så kan i altid hænge mig til august. Eller bestille der hvis resultatet er godt.

Hvis i vælger at bestille nu, så spare i nok lidt penge da disse priser er åbnings tilbud. Dem der køber nu kan tilmed for lov at fortsætte til denne pris.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

deepundercover:

Jeg erkender mit sprogbrug har excelleret i det primitive leje, og forklaringen er simpelthen den, at jeg indledningsvist bryder ud i latterbrøl over at se mit koncept kopieret... og forsøgt solgt på så pinlig og infantil vis.

Ved min indtræden i tråden er jeg ikke ude på at tryne en konkurrent (og er det stadig ikke), men at pege fingre af hvad jeg ser som en plattenslager, som jeg gennemskuer instant med mit kendskab til facebook i almindelighed og konceptet i særdeleshed. I de første af mine svar lever jeg i en forestilling om, at min kritik vil åbne øjnene for de få som trods alt stod på kanten af dette setup - klar til at falde i.

Jargonen kikser så nok, fordi jeg glemmer jeg ikke sidder i et omklædningsrum på vestegnen. Det må jeg så lige prøve at rette op på, men jeg BLIVER simpelthen nødt til at bruge barsk og malerisk sprog - for hvis jeg ikke kæfter op her.... men kun bidrager med blødsødent, "jeg tror personligt ikke det er hold i det her"... så tror jeg... nej, frygter jeg, at folk plumper i med begge ben. 

Hvorfor har Christian Senna ikke en facebook profil?

Er det så her vi andre skal bryde ud i grin... Dit koncept? Du har selv kopieret det af nogle af de store amerikanske giganter, som var på FB før det overhovedet var kendt i Europa. Og nu sidder du så selv og mener du har opfundet den dybe tallerken på FB, men at alle andre der gør det sammen, er plattenslagere og svindlere... Ja store tanker om sig selv er vel okay, bare trist når virkeligheden ik helt følger trit med egoet...

Og så har Christian desuden et seriøst firma indenfor SEO. Tror du helt seriøst selv, at han ville sætte sit ry, rygte osv overstyr for sådan nogle småpenge, som han reelt tjener på det reklame halløj her... Prøv at tænke lidt dybere over tingene af og til og hold dig til fakta, for det vil pryde meget... Og denne tråd er ved at være ligeså usaglig og løgnagtig, som den med Just-Eat, hvor en gut blev ved med at komme med falske fakta, selvom andre inkl undertegnede modbeviste det...

Im out!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at hør, fordi jeg skriver "mit koncept" prøver jeg ikke at have ejerskab over det. Min mening i sætningen er:
Fordi jeg ser "et koncept jeg arbejder med" kopieret...

Ingen steder kræver jeg ejerskab over idéen.. Jeg byder en kollega velkommen.. jeg tilbyder Senna at spamme mine grupper
Faktum ved dette koncept er at man knapt er konkurrenter, fordi når først gruppen er kørt op i stor størrelse, så er det stort set umuligt at skubbe markedsandele.

Jeg inviterer enhver til at lave nogle grupper med samme tema som mine. Det bliver ikke let at overbevise folk om at de da skal joine flere grupper der handler om det samme.

Jeg vil strække den så vidt at tilbyde Christian Senna mine grupper i en samlet pakke for 1 kr.

"Jeg fik en lille ny 200x" i alt seks grupper, samt "Jeg venter en lille ny".: i skrivende stund godt 4.000 medlemmer
"Grupperabat til Vestjyderne": i skrivende stund 1805 medlemmer
"jeg elsker chokolade": i skrivende stund 3.223 medlemmer
"Spar op til 70 % på smykker m.m.: i skrivende stund 271 medlemmer

I tilgift følger også mine fire Marathon grupper
sjælland vs JYLLAND først til 50.000: i skrivende stund 33.301 medlemmer
SJÆLLAND vs jylland først til 50.000 : i skrivende stund 21.556 medlemmer
Sjælland vs JYLLAND - først til 10.000 : i skrivende stund 20.274 medlemmer
SJÆLLAND vs Jylland - først til 10.000: i skrivende stund 12.194 medlemmer

Han kan også få "Grupperabat på diskoteker", "Grupperabat til os piger fra 1979-1985" og "Grupperabat til os piger fra 1986.1991". som ikke rigtigt formår at tiltrække medlemmer. Han kan få de svenske modeller "grupprabatt för oss tjejer 1979-1985" og "grupprabatt för oss tjejer 1986-1991".
Hertil lægger jeg statistikkerne for den markedsføring jeg har ført for at få folk til at joine grupperne. Så er det muligt at gøre sig nogle erfaringer udfra det, om hvor svært det er at bede folk om at takke ja til reklamer.

Så lukker og slukker jeg for min gesjæft.

Eneste betingelse er at jeg ser dokumentation for at dine grupper eksisterer, og at du med fakturaen på en 1 kr. sender en kopi af gyldig legimitation.


 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har ikke brug for dine grupper, og jeg ønsker ikke at købe dem da der ingen værdi har i forbindelse med reklame. Enten er de for store eller også vil det være et problem at få dem "godkendt" til markedsføring, dem der er beregnet til markedsføring har så lille en målgruppe at det er umuligt at sælge annoncer.  Som jeg skrev tidligere ønsker jeg desuden kun at lave forretning med folk jeg har det godt med.

Gider ikke bruge tid på at have en lang diskution eller på dig i det hele taget, du er åbenlyst super paranoid, og vi er nu nået til et punkt hvor du ikke blot mener jeg lyver om mine produkter, men også om min identitet og fortid, jeg forventer at du snart beder mig sende et foto af mine kønsorganer for at dokumenterer jeg er en mand. prøv lige at træk vejret mester...

Ingen tvivl om du har fået ødelagt denne tråd rigtig godt og grundigt, og at du i samme forløb har fået sat dig selv i et rigtig dårlig lys.Så skal vi ikke bare lukke den her da jeg ingen planer har om at give dig hvad du ønsker eller i det hele taget have en dialog med dig.

Til alle dem der ønsker at købe en plads så er der kun 2 tilbage og de vil ikke blive solgt i denne tråd. Denne tråd er lukket for salg.

Side 10 ud af 12 (112 indlæg)