Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 7 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

lassevesterskov:

Ja, men det er ikke altid folk kan klarer kritik, synes jeg har set alt for mange bukke under det sidste stykke tid ):

Ja det er rigtigt, har selv set flere eksempler er på amino. Men er også klar over det er noget man skal igennem og har drive nok til at klare det Cool

Giver i hvert fald ikke op på noget fordi jeg skal kæmpe lidt, tvivler på der kommer noget på et sølvfad. Desuden er det et godt produkt så kan sagtens argumenterer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

lassevesterskov:

vi ca. 1200 kroner for 10.000 beskeder

men hvordan vil i sætte billede filer ind i afsender funktionen, mener kun man kan sende tekst ud ? eller har de ændret det ?

Men konklussion, så kunne jeg godt være interesseret i noget reklame, ikke så meget for resultatet, men er imponeret over din kamp på trods af meget kritik og spørgsmål...

 

Ja det viser jo bare igen at det er en god pris vi kører med selv om jeg godt er klar over prisen er faldet.

Vi tager gerne imod billed logoer der vil blive vist for hele gruppen og folk der besøger gruppen, men dette er ikke med i selve mailen. Det laves mest for at brande lidt og give det noget ekstra. Så er det også lidt mere kendt for folk når de læser mailen.

Og jo tak for de flotte ord.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 6 person

Hej Christian

Jeg har med fornøjelse læst hele denne tråd.

Min vurdering er, at du har redet kritikken af på en rigtig fin måde.
En enkelt gang eller to var din irritation ved at løbe af med dig, men du kom ovenpå igen.
Jeg har givet 5 stjerne i de bedste af dine svar.
Jeg har også givet 1 stjerne til nogle af de irriterende, destruktive svar.

Håber, du og dine annoncører får glæde af dit koncept.

mvh Hans

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Jeg har givet 5 stjerne i de bedste af dine svar.
Jeg har også givet 1 stjerne til nogle af de irriterende, destruktive svar.

1 stjerne giver + point til de folk:) det er bedre ikek at give nogen så:)

 

Men ja Jeg syntes der har været meget modstand med Senna, men well done:) overvejer selv dit tilbud:)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:
1 stjerne giver + point til de folk:) det er bedre ikek at give nogen så:)

Er du sikker? - der står "dårligt" som alt-tekst ved mouseover på én stjerne, og det er den karakter, jeg ønsker at give til folk, der bevidst ødelægger andres tråde.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Hans Stokholm Kjer:

Hej Christian

Jeg har med fornøjelse læst hele denne tråd.

Min vurdering er, at du har redet kritikken af på en rigtig fin måde.
En enkelt gang eller to var din irritation ved at løbe af med dig, men du kom ovenpå igen.
Jeg har givet 5 stjerne i de bedste af dine svar.
Jeg har også givet 1 stjerne til nogle af de irriterende, destruktive svar.

Håber, du og dine annoncører får glæde af dit koncept.

mvh Hans

 

hehe ja har skam også nydt den selv, og har prøvet at klare den så godt som muligt. Det er rigtigt at der har været en gang eller to hvor jeg lige skulle tælle til ti og kun nåede til 9, men er sku blevet ret god til det efterhånden. Måske en lille side bonus ved at være på amino.

og tak for stjernen og responsen.

Ps. ja en stjerner giver plus point selv om den hedder dårlig. Men den sender nu aligevel et signal.

 

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej vil gerne vide hva du skal bruge af ting og sager for at sætte det op.str på billeder osv mvh lars

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Bliver spændende at høre hvad folk har fået ud af det når kampagnen er over.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

lars 34:

hej vil gerne vide hva du skal bruge af ting og sager for at sætte det op.str på billeder osv mvh lars

 

tesks på max 250 tegn og op til 3 links. kan ikke lige huske størrelsen på billedet (sidder ikke på min egen pc) men det er samme størrelse som facebook profilbilleder.

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 6 person

Min mission er ikke at forsvare mit koncept... Jeg pusher affiliate links i børnegrupper, og omsætter for kr. 500-1000 om måneden.
De grupper jeg gør det i har taget et år at bygge op.... og vi taler om 4.000 personer. Jeg opfordrer i øvrigt altid mine kunder til at joine grupperne, så de kan se produktet i egen postkasse.

Hvis der er aminoer der VIL tages i røven, så synes jeg bare de skulle bukke sig foran Christian Senna som så vidt jeg ved har en formiddabel evne til at præsentere tilbud på amino, hvor pladserne bliver solgt før han selv får banket tråden op på 10 sider med egne indlæg... Jeg bliver bare harm når jeg møder modstand fra dem som er ved at gøre sig selv til ofre... Så nu bliver blodårene i tindingerne på denne skribent altså tydeligere..

Men siden min indgangsvinkel er "konkurrenten", bliver jeg ked af at spore en del misbilligelse overfor min skepsis .. endda af erfarne aminoer - om hvilke det undrer mig, at der sker eksplicit opbakning af Senna når mine kritikpunkter i form af de saglige spørgsmål jeg stiller... er bundsolide OG relevante. Skær lige min ironi fra og se skriften på væggen gennem alle mine indlæg...

Jeg kan koge det hele ned til det vigtigste:
Hvad er gruppernes navne?

... Hr. Senna vil ikke svare, og søgefunktionen på Facebook finder ingen spor af grupper der handler om tilbud, rabatter eller online handel der understøtter påstanden om at de eksisterer.

 


 

Side 7 ud af 12 (112 indlæg)