Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 5 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:

Sidst jeg checkede var grænsen for hvor mange gruppemedlemmer man kunne sende besked til på 5.000.. Så hvordan sender du til 8.000 personer i en gruppe?

Flere grupper?

Men alle kan jo lave sådan en gruppe så den med at holde det hemmeligt går ikke... Jeg vil da gerne være medlem af sådan en gruppe så jeg kan få nogle gode tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Syntes nu jeg har fortalt meget klart hvad det er jeg sælger. Ja det er et nemt koncept at lave en kopi af hvis man kan overtale en gruppe eller selv starte en. Jeg vil personlig bare ikke smide navnet ud på grupper der så bliver spammet af andre virksomheder fordi de måske siger ja igen. Jeg vælger derfor at beskytte mine grupper så der fortsat er et godt produkt.

Grunden til at jeg kan sige målgruppen så præcist har noget at gøre med gruppens inhold og de kampagner der er blevet kørt i forbindelse med oprettelse.

Annoncerne bliver vist vandret, det er derfor der kun er plads til 5 og de alle har samme pris.

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et simpelt faktum at det ikke lader sig gøre, at starte en tilbudsgruppe uden at segmentere den. Gruppen Grupperabat.dk som i sit udtryk ser temmelig seriøs ud (uden at have været det), har samlet godt 1.000 medlemmer.

Jeg beder alle om, at forlange at se gruppen før de køber en ydelse her.

"bliver vist vandret"... hvad er det vi taler om her?
"Andre virksomheder kan spamme".... hvordan?.. Du kan jo som admin forhindre andre i at lægge links og andet på gruppen.

Helt seriøst... det er ikke godt nok det forsøg her. Hvis du ikke svarer på mine spørgsmål, eller forholder dig til at du efterligner min forretningsmodel - og har paranoia over at den kan kopieres... så vender jeg ik tilbage til denne diskussion.. Tavsheden må tale


 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

deepundercover:

Christian Senna:

Kan desværre ikke oplyse om identiteten på grupper da det vil give mulighed for konkurrenter at kapre konceptet.

Nøøøj, hvor lyder dette koncept bekendt...

Hvis ikke du kan oplyse gruppens navn så synes jeg du skulle skamme dig over at pule godtroende folk i røven.

Sidst jeg checkede var grænsen for hvor mange gruppemedlemmer man kunne sende besked til på 5.000.. Så hvordan sender du til 8.000 personer i en gruppe?

Sytnes du skal tænke dig lidt om inden du bræer en masse ting ud om at tage folk i røven. Hvis du havde læste hele tråden så skriver jeg klart at jeg har FLERE grupper der tilsammen har ca 50.000 personer. Det er derfor ikke et problem for mig at sende til 25.000 af gange hvis jeg ønsker dette.

Har du mere at brokke dig over eller andre platte kommentare så giv min advokat et kald.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna

Kan du sende mig en mail på adam@bezot.com?

Jeg er interesseret.

- Adam

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Christian Senna:

Vi sender ud til hele gruppen 1 gang om måneden så man kan sige alle modtager deres reklame på samme tid.

Du laver om på dit koncept igennem tråden
Du taler om et unikt koncept, trods det, at mit banner har blinket i flere måneder her på amino
Du vil ikke fremvise din gruppe af frygt for kopi
... den er lidt lakrids

I rest my case.

Lad mig gætte dit næste indlæg... DER ER KUN ÉN PLADS TILBAGE - skynd jer skynd jer.

im out


 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

deepundercover:

Christian Senna:

Vi sender ud til hele gruppen 1 gang om måneden så man kan sige alle modtager deres reklame på samme tid.

Du laver om på dit koncept igennem tråden
Du taler om et unikt koncept, trods det, at mit banner har blinket i flere måneder her på amino
Du vil ikke fremvise din gruppe af frygt for kopi
... den er lidt lakrids

I rest my case.

Lad mig gætte dit næste indlæg... DER ER KUN ÉN PLADS TILBAGE - skynd jer skynd jer.

im out

Når jeg siger vi sender ud til alle i gruppen så snakker jeg om den gruppe du har købt en plads  i. Denne gruppe kan bestå af flere grupper på facebook.

Jeg taler ikke om unikt koncept, jeg siger bare jeg ikke vil have det som JEG har lavet ødelagt af andre der evt udnytter nogen af de grupper jeg har aftaler med.

Grunden til jeg ikke vil fremvise er blandt andet at jeg ikke ved hvad typer som dig, der er i samme branche kan finde på at sende ud hvis du har held til at lave en aftale med mine grupper. En spammer vil kunne ødelægge mine grupper så du ingen værdi har. Derfor er de hememlige.

At alle de negative inglæg kommer fra dig som konkurrent virker lidt som om du er sur over jeg stjæler din opmærksomhed, og det skal du have lov til men hold dig lige til fakta.

Kan sige jeg har fået PM og mails fra ca 30 personer og solgt 7 pladser. Dette er i dag alene. Så der er stadig et par tilbage til de gode priser.

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:
Lad mig gætte dit næste indlæg... DER ER KUN ÉN PLADS TILBAGE - skynd jer skynd jer.

Jeg tror han er løbet tør for pladser allerede :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:

deepundercover:
Lad mig gætte dit næste indlæg... DER ER KUN ÉN PLADS TILBAGE - skynd jer skynd jer.

Jeg tror han er løbet tør for pladser allerede :)

 

har som sagt modtaget ca 30 mails fra folk der gerne vil være med, men det er kun de 7 der har betalt.

 

Husk der er 3 grupper:

8000

15000

25000

visninger

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Senna:

 En spammer vil kunne ødelægge mine grupper så du ingen værdi har. Derfor er de hememlige.

 

Hvordan kommer en spammer på tværs når det kun er admin der kan sende beskeder?
Hvordan admin sender beskeder ud i "vandret" kan mine 12 måneders erfaring med konceptet ikke forklare, men er du ikke sød at spamme mine grupper - kom bare... jeg skal lige se hvad det er for en risiko jeg løber.

De hedder "jeg fik en lille ny i 2009" og så skifter du bare årstallet ud.

Nu hvor du har forklaret at det er en gruppe af grupper bliver jeg måske alligevel fristet. Det lyder som om det giver pondus. Hvad koster det hvis vi slår de fire grupper af grupper sammen til en gruppe?.... og har du flere af dem?

Jeg kunne jo betale dig for at sende en reklame for mit koncept.


 

Side 5 ud af 12 (112 indlæg)