Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 2 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

De ønsker at modtage et godt tilbud fra en online butik!!! er det ikke din målgruppe Wink

hele pointen er at den her reklame kun vises for folk der ønsker information om salg. Med en normal annonce spammer du bare alt og alle.

Desuden syntes jeg at facebook i sig selv beskriver målgruppen ret godt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:48

Kim Carlberg:

Efter 178000 visninger på facebook er jeg kun kommet af med ca 360kr...

desuden er der jo ikke super stor forskel på prisen nå man tænker på det er  målrettet til en købevillig gruppe.

Du betaler 0,02 her skal du give 0,03 kroner til gengæld er det mere målrettet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:51

Christian Senna:

desuden er der jo ikke super stor forskel på prisen nå man tænker på det er  målrettet til en købevillig gruppe.

Har du oplysninger på medlemmerne i gruppen? Her tænker jeg på køn, alder, indtægt m.m.?  Jeg kunne godt bruge noget reklame til den ene af mine sider, men vil ikke smide penge afsted hvis jeg rammer forbi målgruppen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 07:53

Niels:

Har du oplysninger på medlemmerne i gruppen? Her tænker jeg på køn, alder, indtægt m.m.?  Jeg kunne godt bruge noget reklame til den ene af mine sider, men vil ikke smide penge afsted hvis jeg rammer forbi målgruppen.

Lige min tanke

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:01

Nej desværre niels, grunden til at vi sælger det så billigt til de første 15 er blandt andet for at skabe os et overblik over hvilke ting de har størst interresse for, samt at  modtage noget feedback som vi kan bruge til at lave en analyse som den du ber om.

Vælger du at købe nu kan du dog blive ved med at få reklamen til denne pris i fremtiden, hvilket må siges at være ret godt. Hvis ikke den rammer så har du brugt 299,- på at blive eksponeret til 8000 pesoner, akltså ikke et stort beløb, men stadig en stor reklame.

Jeg vil sige at langt største delen af gruppen er mellem 20 og 28 med en lige fordeling mellem køn. Indtægt nok mellem 12 og 25k

Dette er dog blot et estimat, mener det passer ret godt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:07

@Christian - Tak for info. Jeg er interesseret men skal lige have foretaget nogle ændringer på min side.

Hvor hurtigt bliver de 8000 visninger "brændt af"?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:11

Vi sender ud til hele gruppen 1 gang om måneden så man kan sige alle modtager deres reklame på samme tid. Lidt på samme måde som med et nyhedsbrev på email. Vil dog forvente du kan mærke effekten over en uge, da folk ikke læser den samtidig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

så er de første 3 pladser væk.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Du må gerne sende mig noget mere info. Jeg er ikke helt klar på hvordan reklamen vil se ud, når den lander i brugerens indbox, har du evt. et eksempel?

Venlig hilsen
Ole

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Senna:

Kim's pris er 0,002 og din er 0,03 så forskellen er en faktor 15. Jeg vil ikke kommentere på dyrt eller billigt, men dit regnestykke er forkert.

Side 2 ud af 12 (112 indlæg)