desuden er der jo ikke super stor forskel på prisen nå man tænker på det er målrettet til en købevillig gruppe.
Du betaler 0,02 her skal du give 0,03 kroner til gengæld er det mere målrettet.
Har du oplysninger på medlemmerne i gruppen? Her tænker jeg på køn, alder, indtægt m.m.? Jeg kunne godt bruge noget reklame til den ene af mine sider, men vil ikke smide penge afsted hvis jeg rammer forbi målgruppen.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Har du oplysninger på medlemmerne i gruppen? Her tænker jeg på køn, alder, indtægt m.m.? Jeg kunne godt bruge noget reklame til den ene af mine sider, men vil ikke smide penge afsted hvis jeg rammer forbi målgruppen.
Nej desværre niels, grunden til at vi sælger det så billigt til de første 15 er blandt andet for at skabe os et overblik over hvilke ting de har størst interresse for, samt at modtage noget feedback som vi kan bruge til at lave en analyse som den du ber om.
Vælger du at købe nu kan du dog blive ved med at få reklamen til denne pris i fremtiden, hvilket må siges at være ret godt. Hvis ikke den rammer så har du brugt 299,- på at blive eksponeret til 8000 pesoner, akltså ikke et stort beløb, men stadig en stor reklame.
Jeg vil sige at langt største delen af gruppen er mellem 20 og 28 med en lige fordeling mellem køn. Indtægt nok mellem 12 og 25k
Dette er dog blot et estimat, mener det passer ret godt.
Vi sender ud til hele gruppen 1 gang om måneden så man kan sige alle modtager deres reklame på samme tid. Lidt på samme måde som med et nyhedsbrev på email. Vil dog forvente du kan mærke effekten over en uge, da folk ikke læser den samtidig.
Du må gerne sende mig noget mere info. Jeg er ikke helt klar på hvordan reklamen vil se ud, når den lander i brugerens indbox, har du evt. et eksempel?