giver dig 112% ret i, at det er træls med dårlige betalere, men hvorfor skal man nødvendigvis hænge dem ud på den ene eller anden måde? Begynder man på dette riskierer man jo, at ødelægge forretningen for den virksomhed bare fordi de måske har lavet en eller to fejl med betaling. Det kan jo så gå ud over andre virksomheder der ikke får deres betaling af den grund. Dårlige betalere skal ned med nakken, men det har man sin advokat eller inkassofirma til - ikke offentlige fora. |
Dato: 12/24/2005 4:53:53 PM Forfatter: Casper Sigaard Matt, giver dig 112% ret i, at det er træls med dårlige betalere, men hvorfor skal man nødvendigvis hænge dem ud på den ene eller anden måde? Begynder man på dette riskierer man jo, at ødelægge forretningen for den virksomhed bare fordi de måske har lavet en eller to fejl med betaling. Det kan jo så gå ud over andre virksomheder der ikke får deres betaling af den grund. Dårlige betalere skal ned med nakken, men det har man sin advokat eller inkassofirma til - ikke offentlige fora.
Det afhænger rigtig meget af den atitude folk har. Hvis de er kede af det, så er det hvad der kan ske for os alle og så er jeg enig. Men folk der spekulerer i det, kan for min skyld fint komme i offentlig gabestok.
Jeg har selv med succes fået min vilje ved at hænge folk ud, det troede at de kunne tage røven på mig fordi de "var de store". Det var de også, men ikke større end de kunne ligge ned.
Så ja, er folk ydmyg og kede af det, så lad dem være, men er de overlegne og ligeglade så "Fry their ass".
Dbh Martin