Kære alle som har deltaget i denne tråd,
Det er jo fantastisk så mange holdninger og meninger der er om Just-Eat, sådan er det med et koncept som virker.
Dog må jeg slå fast at nogen af de kloge skribenter i denne tråd ikke helt har læst nok på lektien til at udtale sig.
Vi har ingen hemmeligheder i Just-Eat, så herunder hvad det koster at være medlem som Pizzaria der selv bringer ud.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Årligt abonnement, kr. 2.298 + moms (Første år koster fra kr. 2.995,- + moms afhængig af merchandise man tilkøber)
Transfer fee: 8,75% af den omsætning som kommer via Just-Eat.dk
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvad angår faxmaskiner m.v. så sælger vi slet ikke den slags mere da det er dybt forældet og giver dårlig kundeservice.
Derimod kan man låne en boks af Just-Eat (ordre terminal) som koster et depositum på kr. 2.495,- + kr. 1.000,- i installation.
Dette depositum har vist sig være nødvendigt for, at sikre boksen kommer retur til Just-Eat igen og der bliver passet på den.
Hvorfor være med i Just-Eat?
- Restauranten bliver markedsført lokalt og nationalt (Bl.a. bruger vi mange millioner på TV og anden markedsføring hvert år)
- Omsætningen stiger gennemsnitligt 35% for de restauranter som er en del af Just-Eat
- Just-Eat er kendt af 72% af alle danskere i målgruppen, det ville jeg som forretningsmand gerne betale for at være en del af
- Ingen misforståelser, ordren sort på hvidt
- Restauranter kan købe menukort til kostpriser, købe pizzaæsker til langt under markedsprisen og meget andet
Just-Eat er ganske enkelt sitet man besøger når man skal købe mad på nettet, vi udvider konstant udbudet og kan nu sælge mad fra flere end 1.165 restauranter over hele Danmark hvoraf en del nu også sælger andet end pizza.
Håber ovenstående gav lidt klarhed over betingelserne for Just-Eat restauranter - og husk det er ganske frivilligt om man ønsker at være en del af Just-Eat, men det er ingen god forretning af undgå os :-)
I er velkommen til at følge mig på min blog hvor der står meget mere om Just-Eat.
Just-Eat.dk Aps
Morten Larsen
Adm Direktør