Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan Tjener Just Eat osv. deres Penge

Side 5 ud af 11 (101 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tilbudsguiden

Hvorfor læser du ik det andre skriver, men blot svarer på det som du mener/håber der står. Fakta er at et system som Just-Eats er mega dyrt at have kørende. Det koster peanuts i forhold til reklamer i ugeaviser mm.

Desuden er Just-Eat det sted hvor pizzarierne oplever færrest svindel ordre, fordi stortset alle betaler med kreditkort. Ergo er det mega dumt at svindle!
Og de får ugentligt falske ordre pr tlf som bare koster dem penge, og der kan intet tjekkes.

Hvis du bare har set dig sur på Just-Eat og du ik kan komme med saglige argumenter, så fri os andre for galden. For det er umuligt at debattere, når du kun mener en ting og ik sætter tingene i system. Men jeg vil da se frem til at du laver en kopi af Just-Eat til lavere priser, og med samme service osv.
Der er vel en grund til at Just-Eat vokser med raketfart i DK, UK og hvor konceptet nu indtil videre er releaset. Tror du evt ik at de bare gør lidt rigtig?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvor ER det dog morsomt at se alle dem, der altid mener at andre succesfulde forretningsfolk gør det HELT forkert og tager ALT for meget for deres produkt og hvor utrolig let det ville være at lave et bedre alternativ. Tom taber-snak i mine øre.

Og hvor er jeg dog bare glad for at bo i en verden, hvor det er dem der tager initiativerne og fører ideerne ud i livet der vinder - mens taberne så kan sidde tilbage og fortsætte deres ligegyldige brok.

> Der er vel en grund til at Just-Eat vokser med raketfart i DK, UK og hvor konceptet nu indtil videre er releaset. Tror du evt ik at de bare gør lidt rigtig?

NETOP! :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Hvor ER det dog morsomt at se alle dem, der altid mener at andre succesfulde forretningsfolk gør det HELT forkert og tager ALT for meget for deres produkt og hvor utrolig let det ville være at lave et bedre alternativ. Tom taber-snak i mine øre.

Og hvor er jeg dog bare glad for at bo i en verden, hvor det er dem der tager initiativerne og fører ideerne ud i livet der vinder - mens taberne så kan sidde tilbage og fortsætte deres ligegyldige brok.

> Der er vel en grund til at Just-Eat vokser med raketfart i DK, UK og hvor konceptet nu indtil videre er releaset. Tror du evt ik at de bare gør lidt rigtig?

HELT ENIG Yes Det er så nemt at brokke sig og spille bagklog, men når det endelig kommer til handling sker der aldrig noget fra sådanne mennesker/firmaer...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:01

Fashion-Seller:

Mikkel deMib Svendsen:

HELT ENIG Yes Det er så nemt at brokke sig og spille bagklog, men når det endelig kommer til handling sker der aldrig noget fra sådanne mennesker/firmaer...

Sikke varmt det er i dag - jeg har svært ved at gennemskue om jeg er en del af den flok - kan jeg få det at vide lige ud af posen?

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:29

Hold da op en lang tråd det er blevet til.

Jeg har benyttet mig en del af Just-Eat de gange jeg har været i KBH og har overnattet, og på et tidspunkt gik jeg tilbage fra et møde og fandt en skøn forretning som lavede sandwich som viste sig at være rigtig gode. Nå, men jeg spurgte denne her butiksejer om han var med i Just-Eat konceptet og han svarede at det var han ikke for de havde ønsket at få 20 % af beløbet der blev solgt for. Det syntes han var alt for meget så han havde takket nej.

Om beløbet han nævnte så er det korrekte skal jeg ikke kunne sige.

Derudover har jeg prøvet at få stukket et visitkort i hånden ved levering hvor jeg ville få 15 % rabat hvis jeg bestilte direkte fra deres egen hjemmeside.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 23:17

Lagde engang mærke til, at priserne på just-eat, var et par kr. dyrere end pizzariaets egne priser..

Er det ikke bare der forskellen ligger?? Dvs. just-eat tjener på diff men pizzariaet tjener stadig det samme...??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:21

Daniel K:

Lagde engang mærke til, at priserne på just-eat, var et par kr. dyrere end pizzariaets egne priser..

Er det ikke bare der forskellen ligger?? Dvs. just-eat tjener på diff men pizzariaet tjener stadig det samme...??

Det er jo som man ser på det - der er mange pizzariaer der kører med de sammr priser også.

Hvis det generelt var sådan fandt forbrugerne nok hurtigt ud af kun at handle med et pizzaria gennem justeat een gang - eller ikke i det hele taget da pizzariaets adresse er oplyst derinde og kan slås op på krak.

/Jørgen Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:32

Er helt enig om at det er blevet en meget lang tråd der egentlig ret hurtigt gik væk fra det konkrete spøtgsmål som opstod over en god øl :-) Ganske enkelt hvordan je tjener deres penge thats it! Om det er for dyrt eller ej er jo som øjnene der ser....(det enkelste selskabs økonomi) At de gør det rigtigt BESTEMT ellers ville de det sidste døgn ikke have haft 43998 ordrer inden for de sidste 24 timer samt 33 kommende restauranter ;-)

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:44

Mon ikke det er pizzariaerne, der prøver at tjene just eat gebyret ind.

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jo og nej.

De gør det rigtigt at de har den konkurrence klausul der skræmmer pizzariaer og restauranter fra at benytte andre services i samme stil som justeat i en årrække efter deres ophold hos dem. Hvis du mener det er en rigtig måde at kører forretning på så siger jeg bare fy for pokker så er jeg glad for jeg ikke har behov for at handle med dig.

Side 5 ud af 11 (101 indlæg)