Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan Tjener Just Eat osv. deres Penge

Side 8 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Er der ikke længere noget oprettelsesgebyr hos Just-eat?

Er der ikke andre årlige omkostninger ved medlemskab af Just-eat end ab. på 2298,- + 8,75% af oms.?

Jeg tænker her på en restaurant, der fravælger merchandise som tilkøb.

Mvh Miriam Frank

Fra Århus
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 7 person

Velbekomme!

At benytte sin egen boks = at benytte en fax og ja det er alle 100% frie til at gøre (den koster 500 i B2B varehusene).

Just-Eat lever af at samarbejde med restauranterne, hvis de ønsker at samarbejde med en anden portal kan man lukkes ned fra minut til minut på Just-Eat uden dette har nogen konsekvens udover at man mister det allerede indbetalte års abonnement.

Just-Eat er en professionel drevet virksomhed og vi handler 100% som man skal iflg. loven. Just-Eat har succes og tjener penge og NETOP derfor er der råd til, at vi kan markedsføre konceptet og sælge flere end 600.000 måltider hver måned og vækste markant fra måned til måned.

Miriam: Nej Just-Eat har ingen andre årlige omkostninger udover et årligt abonnement.

Just-Eat samarbejder nu med flere end 4.000 restauranter fordelt over hele europa og hvis vi brød loven og havde mafia agtige metoder som Miriam beskylder os for ja så var Just-Eat nok stoppet for længst. Jeg hopper ud af denne dialog med dette svar, nu har I fået sandheden om Just-Eat.

Held og lykke med jeres egen forretninger, håber på held for alle mand.

Venlig hilsen
Morten Larsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

> Held og lykke med jeres egen forretninger, håber på held for alle mand.

Morten, som du af alle ved skal der en hel del mere til end "held" - herunder en fandens masse benhårdt arbejde. Desværre findes der nogle her på Amino, som netop tror, at al succes enten kommer af held eller alternativt snyd og bedrag - og så gættede de på det sidste i forhold til Just Eat :-)

Måske skyldes sådanne menneskers kritik af jer - og de fleste andre med succes, deres egen mangel på samme, en meget lille fantasi, mangel på iværksætterånd, almendelig dovenskab eller noget helt femte. Jeg ved det ikke.

Jeg vil nøjes med at være sådan en kedelig en der bare glædes over, at det går så godt for jer

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  Mustus Skrevet kl. 23:50
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Direktør i Just-Eat.dk ApS:

Just-Eat samarbejder nu med flere end 4.000 restauranter fordelt over hele europa og hvis vi brød loven og havde mafia agtige metoder som Miriam beskylder os for ja så var Just-Eat nok stoppet for længst. Jeg hopper ud af denne dialog med dette svar, nu har I fået sandheden om Just-Eat.

Ja, sådan kan man jo også lukke en diskussion. Den var næsten lige så god som beskyldninger om Jantelov og misundelse.

Mikke du skriver:

"Måske skyldes sådanne menneskers kritik af jer - og de fleste andre med succes, deres egen mangel på samme, en meget lille fantasi, mangel på iværksætterånd, almendelig dovenskab eller noget helt femte. Jeg ved det ikke."

Skuffende at den udtalelse skulle komme fra dig Mikkel. Du plejer ellers ikke selv at holde dig tilbage. Er der regler for hvem man må kritisere og hvem der må gøre det?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 4 person

Tilbudsguiden:
Jeg mener ikke man kan tillade sig at lease en fax ud til 10.000 kr

Sikken en gang ballade man kan lave når man kommer med udtalelser som er groft overdrevne... og uden hold i virkeligheden.

Jeg er bare glad for at Morten fik sat de korrekte beløb på, og klargjort at de driver en sund og realistisk forretning.
Tak for det Morten, det må ikke være rart når folk ligefrem lyver om ens firma...
Det lyder jo med de nye oplysninger som et fint og fornuftigt kopncept i har der...

Tilbudsguiden:
Justeat lever lige pt. på gyldne dage, men mon ikke der kommer andre boller på suppen når der kommer et alternativ der er bedre, billigere og bedst.
Alt i alt syntes jeg justeat virker som et godt koncept og jeg bruger det også selv, der er bare ikke gjort nok ud af det og folkene bag det høster meget mere end de burde gøre.

Jeg håber du sidder tilbage og føler dig en smule dum, samt at du har en smule dårlig smag i munden.
Du har pisket en stemning op, og understøttet det med direkte falske oplysninger, der mere end fordobler den reelle udgift for at benytte just-eat.
Alle dine fine argumenter igennem hele denne tråd falder fuldkommen igennem, og jeg synes du burde give just-eat's direktør en uforbeholden undskyldning, og næste gang undersøge ting førend du fremlægger dem som fakta.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Miriam Frank:
Skuffende at den udtalelse skulle komme fra dig Mikkel. Du plejer ellers ikke selv at holde dig tilbage. Er der regler for hvem man må kritisere og hvem der må gøre det?

Miriam, prøv at læse hele tråden igennem, kritikken er baseret på direkte falske oplysninger der er fremlagt som værende fakta, og er overhovedet ikke berettiget, man kan kun gætte på hvorfor.
Men jeg kan ikke se hvorfor Mikkel skal svines til, han har jo fuldkommen ret her...
Det er da et lille menneske der tydeligt taler negativt om et succesfuldt firma og hænger dem ud med direkte løgne og urigtige oplysnnger.

Dit eget indlæg tidligere i tråden er jo også farvet af de urigtige informationer du har fået undervejs, oplysninger som Morten tydeligt skyder ned i sine 2 svar.
Så medmindre du mener at Morten lyver, synes jeg bare du skal se i øjnene at flere af os kommenterede baseret på falske informationer.

Det her er ikke et forsvar af Mikkel, det er han fuldt ud i stand til selv at klare, Og lige så med just-eat.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Miriam Frank:

Hvis du føler dig ramt af min kritik, så kan jeg ikke gøre så meget ved det. Jeg fortsætter som altid med at sige det jeg mener, når jeg finder det relevant at sige det. Og jeg står helt ved det jeg har sagt i denne tråd :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Direktør i Just-Eat.dk ApS:

Kære alle som har deltaget i denne tråd,

Det er jo fantastisk så mange holdninger og meninger der er om Just-Eat, sådan er det med et koncept som virker.
Dog må jeg slå fast at nogen af de kloge skribenter i denne tråd ikke helt har læst nok på lektien til at udtale sig.

Vi har ingen hemmeligheder i Just-Eat, så herunder hvad det koster at være medlem som Pizzaria der selv bringer ud.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Årligt abonnement, kr. 2.298 + moms (Første år koster fra kr. 2.995,- + moms afhængig af merchandise man tilkøber)

Transfer fee: 8,75% af den omsætning som kommer via Just-Eat.dk

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvad angår faxmaskiner m.v. så sælger vi slet ikke den slags mere da det er dybt forældet og giver dårlig kundeservice.
Derimod kan man låne en boks af Just-Eat (ordre terminal) som koster et depositum på kr. 2.495,- + kr. 1.000,- i installation.

Dette depositum har vist sig være nødvendigt for, at sikre boksen kommer retur til Just-Eat igen og der bliver passet på den.

Hvorfor være med i Just-Eat?
- Restauranten bliver markedsført lokalt og nationalt (Bl.a. bruger vi mange millioner på TV og anden markedsføring hvert år)
- Omsætningen stiger gennemsnitligt 35% for de restauranter som er en del af Just-Eat
- Just-Eat er kendt af 72% af alle danskere i målgruppen, det ville jeg som forretningsmand gerne betale for at være en del af
- Ingen misforståelser, ordren sort på hvidt
- Restauranter kan købe menukort til kostpriser, købe pizzaæsker til langt under markedsprisen og meget andet

Just-Eat er ganske enkelt sitet man besøger når man skal købe mad på nettet, vi udvider konstant udbudet og kan nu sælge mad fra flere end 1.165 restauranter over hele Danmark hvoraf en del nu også sælger andet end pizza.

Håber ovenstående gav lidt klarhed over betingelserne for Just-Eat restauranter - og husk det er ganske frivilligt om man ønsker at være en del af Just-Eat, men det er ingen god forretning af undgå os :-)

I er velkommen til at følge mig på min blog hvor der står meget mere om Just-Eat.

Just-Eat.dk Aps

Morten Larsen
Adm Direktør

Yes Super med en som lægger fakta på bordet.

Så blive alle mine indlæg blot bekræftet. Og vi har intet med Just-Eat at gøre eller den mindste relation til dem, men derfor kan man godt respektere deres forretning!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilbudsguiden:

Kære Morten.

Tak for at frigive disse informationer til os alle :-)

Jeg kunne godt tænke mig at hører om Pizzariaer må benytte deres egen 'Boks' som du kalder den eller om de er nødsaget til at leje den af jer?

Jeg kunne også godt tænke mig at hører om folk der ejer en restaurant og er hos jer, frit kan vælge en anden service i samme stil som justeat eller om i har tænkt jer at kører en sag hvis et pizzaria valgte en anden service udbyder der tilbød præcis det samme som i gør.

Med andre ord låser i jeres kunder til en aftale som de skriver under på?

Skal vi ik bare konstaterer at ofte er det bedst at have sine fakta iorden og ik nedgøre andre med kommentarer, når man selv fortæller noget der er mega langt fra sandheden. Sjovt at ordsproget "den der ler sidst ler bedst" ofte passer...

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  Mustus Skrevet kl. 00:41
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Janno Damgaard Lassen:
Men jeg kan ikke se hvorfor Mikkel skal svines til, han har jo fuldkommen ret her...

Jeg kunne ikke drømme om, at svine nogen til. Beklager, at det så sådan ud.

Janno Damgaard Lassen:

Dit eget indlæg tidligere i tråden er jo også farvet af de urigtige informationer du har fået undervejs, oplysninger som Morten tydeligt skyder ned i sine 2 svar.
Så medmindre du mener at Morten lyver, synes jeg bare du skal se i øjnene at flere af os kommenterede baseret på falske informationer.

Nej, mit indlæg var et forsøg på, at dreje sagen hen på nogle fakta, som jeg kender til (uden at få sagt for meget), men det gik jo tydeligvis ikke så godt. Jeg mener, at ikke meget her i livet er sort eller hvidt - heller ikke hvad angår Just-eat.  

Jeg mener ikke noget som helst om Morten Larsen udover, at han har trådt mig voldsomt over tæerne.

Side 8 ud af 11 (101 indlæg)