Jeg synes nu ikke at de betaler i dyre domme. De får jo en masse markedsføring og eksponering for deres penge, og salg som de nok ellers aldrig havde fået. Ligeledes er pizzariaerne fri for selv at oprette, vedligeholde og markedsføre deres eget website, så for mig at se er de penge givet godt ud, ellers var der vel heller ikke så mange som benyttede sig at det?
Restauranter og pizzariaer betaler dyre domme for en simpel fax maskine og så betaler de også procenter af ordrene.
Du kan da ikke seriøst mene at hvis det enkelte pizzaria bare havde købt deres egen fax ville det give dem de samme muligheder? De betaler jo netop fordi de bliver eksponeret overfor en stor mængde just-eat brugere, der lige præcist er ude og lede efter et måltid mad... Det er da de perfekte kundeemner at blive eksponeret overfor.
Det handler jo blot om hvorvidt det giver en positiv roi. Gør det, er det per definition en god forretning. Uanset prisen... Derudover tilkommer så de kunder der finder dem via just-eat, og på et senere tidspunkt vælger at handle der fysisk, som jo ikke er målbart, men sikkert også forekommende...Jeg ved jeg selv har gjort det...
Udover procenter og abonnementer er E-takeaway er begyndt selv at levere maden for restauranter - hvilket så er en del dyrere end de normale 20-30kr. Ved ikke med just-eat; men gik forbi to gutter med just-eat t-shirts på den anden dag, så mon ikke de også er begyndt på det samme?
Udover procenter og abonnementer er E-takeaway er begyndt selv at levere maden for restauranter - hvilket så er en del dyrere end de normale 20-30kr. Ved ikke med just-eat; men gik forbi to gutter med just-eat t-shirts på den anden dag, så mon ikke de også er begyndt på det samme?
Det tvivler jeg på - Just-Eat har altid været enormt gode til at dele merchandise ud, både til restauranterne, deres medarbejdere, egne medarbejdere, kunder og generelt alle, der passer deres slim-fit-t-shirts eller kan bruge en keyhanger. :)