Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brænde på bålet til bandekrig !

Side 1 ud af 12 (111 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Den "bandekrig" der efterhånden har raseret Danmark ser vidst ud til kun lige at have begyndt. HA har lige udgivet det de selv kalder et "Sjakal manifest" der for at sige det mildt ligger godt brænde på bålet til bandekrigen. Efter min mening en direkte krigserklæring.

Hvad skal vi nu forvente ? og er det et problem der kan løses ?

Har vi overhoved nogen værktøjer der kan løse dette uden at ændre på love eller lave nye ?

Man kan jo godt være lidt bekymret for at dette kan blive endnu værre en den rockerkrig der resulterede i raket angreb og lign i beboelses områder.

Sjakal manifest

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:09

Utroligt at så få mennesker, kan skabe så meget ballade...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:21

Peder TakeTwo.dk:

Fashion-Seller:

Utroligt at så få mennesker, kan skabe så meget ballade...

Jeg mener at have hørt at politiet overvågede ca. 800 rockere og ca. 400 fra de såkaldte indvandrebander. Så alt i alt drejer det sig om i omegnen af 1200 mennesker (altså dem som betragtes som farlige) der ødelægger så meget for så mange.

Det er squ en trist situation!

Tænk på hva det koster af resourcer! Der er en grund til at politiet ik har tid til noget som helst i DK...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:31

Christian Senna:

fasion seller:

Tænk på hva det koster af resourcer! Der er en grund til at politiet ik har tid til noget som helst i DK...

Når man så tænker på det koster yderligere 600.000 om året at have bare 1 af dem i fængsel.

Tror bare vi stopper med at tænke... Er de virkelig så dyre :S

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 19:12

Problemet er jo, at alle de dér røvbananer er fuldstændig uden for pædagoisk rækkevidde...de er så fløjtende ligeglade med politi, regler, straf osv - og i øvrigt også med, om der kommer flinke og rare almindelige mennesker i vejen for deres opgave.

De har INGEN respekt for politiet!! Der har fx. flere gange været voldsom ballade i Vollsmose, hvor politiet simpelthen ikke turde køre ind og stoppe det. Hvor skræmmende er det ikke lige, at de i så vid udstrækning kan gøre som de vil?? Bare fordi de er mange, og de er ligeglade med at få klø - og straf.

Jeg tilslutter mig 100% tanken om at give dem en ø de kan lege krig på.  Der er skutte andre løsninger der ikke koster alt for mange kalorier for vores lille gode land.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil nu hellere betale til rockerne end jeg vil betale til alle de politikkere der mener de skal leve fedt for mine skattepenge. Udover det, så kan jeg skam sagtens fortså hvorfor der er så stor mangel på respekt over for politiet.  Har man set hvordan politiet behandler almindelige folk, og kriminelle, så er der umuligt nogen der kan have respekt for den slags mennesker.

Kriminelle skaber 1000 vis af arbejdspladser, så der er da ikke så skidt, at det ikke er godt for noget.!

xxx

Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:38

Jeg mener et klogt træk ville være at legalisere hash. Ikke fordi jeg selv bruger det (jeg får det dårligt af det :)), men det ville give begge parter meget mindre at slås om, og det ville give mange, mange penge i statskassen.

Mvh

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 23:28

De slås vel også om kokain markedet, som jeg kunne forstille mig var ret indbringende, da det stort set findes til de fleste fester.

Problemet med at legalisere cannabis er, at alt for mange af de unge vil ende ud som en stor del af Amsterdams ungdom - det går sku ikke for stærkt:) 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:33

Lad os bare slå fast, at vi HAR et problem i Danmark og i mange andre europæiske lande - og enten kan vi lukke øjnene for det og betale en høj pris, eller vi kan adressere det på en måde, der tager udgangspunkt i det demokrati og den menneskerespekt, der gør os anderledes.

HA etc. er jo bare et andet problem med en anden dagsorden. Jeg kan godt  - på det useriøse plan - lide ideen om en "modbrand" (bekæmpe ild med ild). Men jeg tror altså, vi skal passe rigtig godt på her!

Hvis menigmands bekymring over 2. og 3. generationindvandreres gøren og laden (og den bekymrer også mig meget) fører til, at vi lukker øjnene og sympatiserer med en gruppering, der finansiseres via narko- og menneskehandel, er vi sunket ned i et morads, der gør os uendeligt sårbare.

Jeg har ikke løsningen på rede hånd, men jeg tror ikke på, at det er uformel støtte til en bande kriminelle HA'ere, der skal løse problemet. Altså: Vi må tage afstand fra alle grupperinger, der helt eller delvist agerer med kriminalitet som fundament. Gør vi ikke det, er det dyrebare samfund vi har i de vestlige demokrater ikke værd at redde alligevel.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:33

Jeg har været meget imod "fri hash" men en form for Hash cafeer syntes jeg var en god idé.

Hellere have at 10 unge ryger for meget hash end 10 rockere og Black Ghosts/Black Cobra's skyder vildt i gaderne..

Offtopic: så filmenen på Ha's side om Black Ghosts... Deres Ghost logo er hvidt.. hvilket beskriver et inteligensniveau de opperere i:)

Side 1 ud af 12 (111 indlæg)