Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brænde på bålet til bandekrig !

Side 2 ud af 15 (145 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Man skulle sende hele bundtet af HA'ere og kriminelle indvandrerbander ud på en øde og forsyne dem med nok våben til at de udslettede sig selv...

Martin, det har man prøvet, og det duede ikke. De byggede sgu en civilisation i stedet! Australien. Og se hvad de nu har at vise frem: http://www.navy.gov.au/Equipment 

Tror det er vigtigt at politikerne finder på en mere fremtidssikker løsning. Big Smile

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er jo, at alle de dér røvbananer er fuldstændig uden for pædagoisk rækkevidde...de er så fløjtende ligeglade med politi, regler, straf osv - og i øvrigt også med, om der kommer flinke og rare almindelige mennesker i vejen for deres opgave.

De har INGEN respekt for politiet!! Der har fx. flere gange været voldsom ballade i Vollsmose, hvor politiet simpelthen ikke turde køre ind og stoppe det. Hvor skræmmende er det ikke lige, at de i så vid udstrækning kan gøre som de vil?? Bare fordi de er mange, og de er ligeglade med at få klø - og straf.

Jeg tilslutter mig 100% tanken om at give dem en ø de kan lege krig på.  Der er skutte andre løsninger der ikke koster alt for mange kalorier for vores lille gode land.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil nu hellere betale til rockerne end jeg vil betale til alle de politikkere der mener de skal leve fedt for mine skattepenge. Udover det, så kan jeg skam sagtens fortså hvorfor der er så stor mangel på respekt over for politiet.  Har man set hvordan politiet behandler almindelige folk, og kriminelle, så er der umuligt nogen der kan have respekt for den slags mennesker.

Kriminelle skaber 1000 vis af arbejdspladser, så der er da ikke så skidt, at det ikke er godt for noget.!

xxx

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

gweb:

Jeg synes manifestet er en fornuftig udtalelse, hvis man læser det uden kontekst.

De tager jo netop afstand fra "racismen" og gør opmærksom på at det ikke er indvandrere i almindelighed de er imod. Ja faktisk vil jeg sige at manifestet ligger meget tæt på min egen opfattelse af "sjakaler" (ikke at det er et ord jeg selv bruger).

Ja den ene psykopatiske forbrydergruppe, forsøger at bringe den anden psykopatiske forbrydergruppe i miskredit, med "Pia Kjærsgaard'sk" retorik.
Det er sgu en dejlig flok, gode borgere, rare mennesker ;-)
Man skulle sende hele bundtet af HA'ere og kriminelle indvandrerbander ud på en øde og forsyne dem med nok våben til at de udslettede sig selv...

Dbh Martin

Nok netop derfor han sagde "uden kontekst".

Og ja, jeg har sejlet flere ture med de rockere og "sjakaler" jeg lige kunne finde til en mindre ø øst for jylland, men de svømmer sq tilbage igen. Der er åbenbart ikke langt nok til sjælland Big Smile

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Martin Thorborg:

Man skulle sende hele bundtet af HA'ere og kriminelle indvandrerbander ud på en øde og forsyne dem med nok våben til at de udslettede sig selv...

Martin, det har man prøvet, og det duede ikke. De byggede sgu en civilisation i stedet! Australien. Og se hvad de nu har at vise frem: http://www.navy.gov.au/Equipment 

Tror det er vigtigt at politikerne finder på en mere fremtidssikker løsning. Big Smile

Præcis. At smide dem på en ø ville være en fin løsning på kort sigt, men det er en løsning lidt som den med at pisse i bukserne i frostvejr. Der er kun en kortvarig virkning, og så er den gal igen. Virkeligheden har indhentet os i Danmark, med den slags problemer som der er i stort set alle andre storbyer i verden. Jeg tror det lange seje træk er at bruge resourcerne på ungdomsklubber, flere sports- og interesse foreninger og så nogle ildsjæle der forstår at snakke med dem der, ellers ville hænge på gaden. Det er muligt kriminelle skaber arbejdspladser, men det kan forebyggelsen i den grad også gøre, og det er da nogle rarere jobs, at man forebygger kriminallitet istedet for politi og fængselsbetjente, når skaden er sket.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Det nemmeste er og lade skyde hinanden, ja... GAAAB! en latterlig udtalelse!

For alle jer der har levet på månen de sidste 15 år, ja der er det nok den bedste løsning..

Det handler ikke om hash handel, kriminelt markede og andre kriminelle gerninger. Det handler om, at der de sidste mange år er vokset et gennerelt fremmede had, det er der så en grund til! Hvis du er ung og har været en tur i byen de sidste 10 år, så ville du kunne følge mig nu..

5 ud af 10 gange bliver jeg antastet af det mindre tal af unge utilpassede invandrere, som ikke kan lade være med og komme med dumme eller smarte bemærkninger til enten mig eller min kæreste, når vi er en tur i byen eller biffen for den sags skyld! Det handler om moral og almindelig opdragelse og opførsel over for andre mennesker, ikke en skid andet!

Jeg har desværre selv været i klamerier op til flere gange, fordi jeg ikke holder min kæft eller gider og finde mig i andre menneskers latterlige bemærkninger. Det eneste der hjælper er, at folk skal begynde og sige fra og ikke bare være en flok vat pikke!

Hvad vil du helst...? Gå forbi 10 rockere eller 10 invandrere når du er en tur i byen....

Prøv og kigge på hells angels hjemmeside og se hvor mange "almindelige" mennesker der giver deres opbakning til dem, det er da et tydeligt tegn på hvor stor opbakning de har!

Og JA, jeg mener de blot gør det mange tænker!

Mvh. Ronni

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ronni:

Det nemmeste er og lade skyde hinanden, ja... GAAAB! en latterlig udtalelse!

For alle jer der har levet på månen de sidste 15 år, ja der er det nok den bedste løsning..

Det handler ikke om hash handel, kriminelt markede og andre kriminelle gerninger. Det handler om, at der de sidste mange år er vokset et gennerelt fremmede had, det er der så en grund til! Hvis du er ung og har været en tur i byen de sidste 10 år, så ville du kunne følge mig nu..

5 ud af 10 gange bliver jeg antastet af det mindre tal af unge utilpassede invandrere, som ikke kan lade være med og komme med dumme eller smarte bemærkninger til enten mig eller min kæreste, når vi er en tur i byen eller biffen for den sags skyld! Det handler om moral og almindelig opdragelse og opførsel over for andre mennesker, ikke en skid andet!

Jeg har desværre selv været i klamerier op til flere gange, fordi jeg ikke holder min kæft eller gider og finde mig i andre menneskers latterlige bemærkninger. Det eneste der hjælper er, at folk skal begynde og sige fra og ikke bare være en flok vat pikke!

Hvad vil du helst...? Gå forbi 10 rockere eller 10 invandrere når du er en tur i byen....

Prøv og kigge på hells angels hjemmeside og se hvor mange "almindelige" mennesker der giver deres opbakning til dem, det er da et tydeligt tegn på hvor stor opbakning de har!

Og JA, jeg mener de blot gør det mange tænker!

Mvh. Ronni

Tjaaa, hvis du mener det er mindre alvorligt i det skjulte at lave bankrøverier, importere slavekvinder til sex, handle med narko, afpresse handlende osv. Så har du jo helt ret...

Dbh Martin

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Det gør jeg slet ikke! Det er desværre bare kun den"slags" mennesker der har nosser nok til og sige fra.. Fokus er flyttet fra et gennerelt problem om integrering over på kriminelle bander..

De kriminelle er da et problem, men mener bare ikke det er det der er essensen i det hele!

mvh. Ronni

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker den her..

Sjakal Manifestet skal ikke opfattes som en hån imod mennesker med en anden hudfarve eller religion, ligeså lidt som det er en hån imod dyret der lægger navn til!

Sjakalerne findes hovedsageligt blandt folk af arabisk herkomst, alt andet ville være forkert at påstå.

 


Ehe...?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni:

Det gør jeg slet ikke! Det er desværre bare kun den"slags" mennesker der har nosser nok til og sige fra.. Fokus er flyttet fra et gennerelt problem om integrering over på kriminelle bander..

De kriminelle er da et problem, men mener bare ikke det er det der er essensen i det hele!

mvh. Ronni

Det er jo ikke svært at sige fra, hvis man ikke behøver at følge loven og bare skyder dem man ikke kan lide...
Det er nok ikke løsningen for os alle.

Dbh Martin

Side 2 ud af 15 (145 indlæg)