Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brænde på bålet til bandekrig !

Side 1 ud af 15 (145 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Den "bandekrig" der efterhånden har raseret Danmark ser vidst ud til kun lige at have begyndt. HA har lige udgivet det de selv kalder et "Sjakal manifest" der for at sige det mildt ligger godt brænde på bålet til bandekrigen. Efter min mening en direkte krigserklæring.

Hvad skal vi nu forvente ? og er det et problem der kan løses ?

Har vi overhoved nogen værktøjer der kan løse dette uden at ændre på love eller lave nye ?

Man kan jo godt være lidt bekymret for at dette kan blive endnu værre en den rockerkrig der resulterede i raket angreb og lign i beboelses områder.

Sjakal manifest

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt at så få mennesker, kan skabe så meget ballade...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Utroligt at så få mennesker, kan skabe så meget ballade...

Jeg mener at have hørt at politiet overvågede ca. 800 rockere og ca. 400 fra de såkaldte indvandrebander. Så alt i alt drejer det sig om i omegnen af 1200 mennesker (altså dem som betragtes som farlige) der ødelægger så meget for så mange.

Det er squ en trist situation!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Peder TakeTwo.dk:

Fashion-Seller:

Utroligt at så få mennesker, kan skabe så meget ballade...

Jeg mener at have hørt at politiet overvågede ca. 800 rockere og ca. 400 fra de såkaldte indvandrebander. Så alt i alt drejer det sig om i omegnen af 1200 mennesker (altså dem som betragtes som farlige) der ødelægger så meget for så mange.

Det er squ en trist situation!

Tænk på hva det koster af resourcer! Der er en grund til at politiet ik har tid til noget som helst i DK...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes manifestet er en fornuftig udtalelse, hvis man læser det uden kontekst.

De tager jo netop afstand fra "racismen" og gør opmærksom på at det ikke er indvandrere i almindelighed de er imod. Ja faktisk vil jeg sige at manifestet ligger meget tæt på min egen opfattelse af "sjakaler" (ikke at det er et ord jeg selv bruger).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

fasion seller:

Tænk på hva det koster af resourcer! Der er en grund til at politiet ik har tid til noget som helst i DK...

 

 

 

Når man så tænker på det koster yderligere 600.000 om året at have bare 1 af dem i fængsel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

fasion seller:

Tænk på hva det koster af resourcer! Der er en grund til at politiet ik har tid til noget som helst i DK...

 

 

 

Når man så tænker på det koster yderligere 600.000 om året at have bare 1 af dem i fængsel.

Tror bare vi stopper med at tænke... Er de virkelig så dyre :S

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Jeg synes manifestet er en fornuftig udtalelse, hvis man læser det uden kontekst.

De tager jo netop afstand fra "racismen" og gør opmærksom på at det ikke er indvandrere i almindelighed de er imod. Ja faktisk vil jeg sige at manifestet ligger meget tæt på min egen opfattelse af "sjakaler" (ikke at det er et ord jeg selv bruger).

Ja den ene psykopatiske forbrydergruppe, forsøger at bringe den anden psykopatiske forbrydergruppe i miskredit, med "Pia Kjærsgaard'sk" retorik.
Det er sgu en dejlig flok, gode borgere, rare mennesker ;-)
Man skulle sende hele bundtet af HA'ere og kriminelle indvandrerbander ud på en øde og forsyne dem med nok våben til at de udslettede sig selv...

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

gweb:

Jeg synes manifestet er en fornuftig udtalelse, hvis man læser det uden kontekst.

De tager jo netop afstand fra "racismen" og gør opmærksom på at det ikke er indvandrere i almindelighed de er imod. Ja faktisk vil jeg sige at manifestet ligger meget tæt på min egen opfattelse af "sjakaler" (ikke at det er et ord jeg selv bruger).

Ja den ene psykopatiske forbrydergruppe, forsøger at bringe den anden psykopatiske forbrydergruppe i miskredit, med "Pia Kjærsgaard'sk" retorik.
Det er sgu en dejlig flok, gode borgere, rare mennesker ;-)
Man skulle sende hele bundtet af HA'ere og kriminelle indvandrerbander ud på en øde og forsyne dem med nok våben til at de udslettede sig selv...

Dbh Martin

 

Tror det er en af de ting der vil kræve en ny lovgivning martin, men efter min mening en ret god løsning Yes

Desværre er de gode løsninger ikke altid politisk korrekte, og vi lider jo tit under vores vilje til at være politisk korrekte og moralske over for folk og lande der ikke er det.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Ja den ene psykopatiske forbrydergruppe, forsøger at bringe den anden psykopatiske forbrydergruppe i miskredit, med "Pia Kjærsgaard'sk" retorik.
Det er sgu en dejlig flok, gode borgere, rare mennesker ;-)
Man skulle sende hele bundtet af HA'ere og kriminelle indvandrerbander ud på en øde og forsyne dem med nok våben til at de udslettede sig selv...

Dbh Martin

Imponerende nok er det en kopi af det jeg tænkte mens jeg læste tråden... sejl dem ud på en ø, og lad dem selv afgøre det imellem sig...

Og dem der står tilbage kan passende blive boende...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 15 (145 indlæg)