Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stod bag 11. september?

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Underholdende tråd, men må godt nok sige at nogle af jer bør overveje jeres eget syn på tingene :) Er absolut imod mange ting regeringer gør, men USA er nu en af de mest liberale jeg kender til, jeg kender nok til kapitalistiske styre, da jeg bor i Mexico.

Der sker masser af uretfærdigheder foretaget af regeringer alle steder, ved dog ikke lige hvorfor alle konspirationsteoretiker koncentere sig om de her episoder (månelanding, 9/11, osv) i stedet for at tage fat der hvor det egentlig gælder. Eller jo, det gør jeg, det er et generelt had til USA, deres meget liberalistiske syn, og hvad der nu betegnes amerikansk som regel :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:52

Tonny Skov Pedersen:

Uanset hvad, så vil der altid være nogen som kan finde en konspirationsteori og utallige, som følger med. I det moderne informationssamfund, så er der desværre ikke noget filter udover dig selv.

Enig.

Det er også derfor jeg bruger en del energi på at fortælle min børn, at sandheden ikke kun  findes på google eller på eb.dk. Det er blevet så let at producere nogle videoer, lægge nogle retoriske påstande ud på nettet, og så komisk nok  påstå at det er selve sandheden.

Det er stjernevigtigt at forholde sig kritisk hvad enten det er myndighederne eller landsbytossen.com, der påstår noget

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:00

היה זה יהודי

i rest my case.

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:05

בסדר SEO :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:19

Dan @ Abcel:

Underholdende tråd, men må godt nok sige at nogle af jer bør overveje jeres eget syn på tingene :) Er absolut imod mange ting regeringer gør, men USA er nu en af de mest liberale jeg kender til, jeg kender nok til kapitalistiske styre, da jeg bor i Mexico.

Altid dejligt, når folk kan fortælle en, hva man skal tro på, og hvorfor man skal gøre det... især når de ved 0,00% om en, og om ens baggrundsviden...

Men ja kapitalisme er da paradis on earth... Jo mere ren des mere paradis (IRONI KAN FOREKOMME)... Men jeg siger bare Wall Street og gæld, så giver resten vel sig selv...

Dan @ Abcel:

Der sker masser af uretfærdigheder foretaget af regeringer alle steder, ved dog ikke lige hvorfor alle konspirationsteoretiker koncentere sig om de her episoder (månelanding, 9/11, osv) i stedet for at tage fat der hvor det egentlig gælder. Eller jo, det gør jeg, det er et generelt had til USA, deres meget liberalistiske syn, og hvad der nu betegnes amerikansk som regel :)

Du mener så ik, at baggrunden for 9/11 er vigtig? Det har intet med had til USA at gøre, men hvis du ik kan se det hele i en større sammenhæng, så er det sku lidt svært at diskutere...

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu går jeg ikke ind i diskussion omkring 911 da det er som religionsdiskussion.

Men du må lige læse hvad jeg skriver, jeg er så sandelig imod kapitalistisk styre, men USA er langt fra kapitalistisk styre, det er faktisk utrolig liberalt af hvad jeg har oplevet. Mexico derimod er virkelig kapitalistisk. Man vil kende forskellen når man har prøvet det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:36

Dan @ Abcel:

Men du må lige læse hvad jeg skriver, jeg er så sandelig imod kapitalistisk styre, men USA er langt fra kapitalistisk styre, det er faktisk utrolig liberalt af hvad jeg har oplevet. Mexico derimod er virkelig kapitalistisk. Man vil kende forskellen når man har prøvet det.

Kapitalisk vs liberal er det ik sådan lidt potato potato?

Men du har da helt ret... USA styres ik af penge, og folk med magt... For sådan noget som lobbyisme findes slet ik, og industrien køber sig ik til magt via sponsorater...

Men hopper bare ud igen, for jeg ved åbenbart intet... Sorry for at spilde jeres tid...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:37

Fashion-Seller:

Dan @ Abcel:

Men du har da helt ret... USA styres ik af penge, og folk med magt... For sådan noget som lobbyisme findes slet ik, og industrien køber sig ik til magt via sponsorater...

Men hopper bare ud igen, for jeg ved åbenbart intet... Sorry for at spilde jeres tid...

Amen to that :P

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:

Fashion-Seller:

Dan @ Abcel:

Amen to that :P

Det er jor rart, at der er nogen, som har set lysetIdea

Så er der os stakler, som kun forsøger at have en rimelig realistisk og knap så paranoid opfattelse af, at der nogle store stygge mænd, som styrer det hele. Vi er nok ikke andet end marionetter, når det hele kommer til stykket.

Så skal der debatteres på et fornuftigt plan, så må det blive på et andet udgangspunkt end, hvad nu en Michael Ruppet eller en Michael Moore finder på at lægge ud på nettet eller offentliggøre. Her der netop ingen tvivl om, at der køres med en eller anden skjult dagsorden, måske endda en form for lobbyisme af værste skuffe.

Jeg er normalt rimelig åben overfor de beviser (læs venligst "beviser") som fremlægges, så har man i det mindste noget at forholde sig til. Ellers bliver det meget som "de blinde der slås".

Så den poplulære - Over and OUTZip it!

Tonny

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:37

Jeg syntes det er meget kritisk at man ikke har lov at være uenig uden resolut at have en alternativ forklaring? Hvorfor kan min tvivl ikke anerkendes som det den er, nemlig "tvivl", hvorfor skal jeg resolut tvinges ud i kreative spekulationer for at finde på en alternativ historie blot for at legitimere min tvivl?

Jeg har lige siden det skete tvivlet på at vi fik hele historien at vide ... selvfølgelig har vi ikke fået hele historien at vide, Michael Moore fortæller noget af den rigtige historie ... og den officielle historie fortæller noget af hvad der virkelig skete, begge dele er partsindlæg som i min bog bør tildeles lige dele troværdighed og betydning. Jeg stoler ligeså meget på Michael Moores propaganda som jeg stoler på regeringens propaganda.

Jeg finder det dybt problematisk at den type film, som f.eks. den tråden her blev startet med, belyser en masse tvivlsomme sider af en sag og stiller spørgsmålstegn ved det ... (so far er det ok) ... mén så begynder de at opstille deres egne teser UDEN at stille sig kritisk på samme måde overfor dem som de gjorde overfor den officielle historie, og på den måde piller de deres egen troværdighed fuldstændig fra hinanden.

Jeg faldt over flg. dokumentar udsendelse der imo. er en af de bedre om emnet, og som ikke "vælger side" men blot belyser og undersøger ... givet den ene side får måske lidt mere taletid end den anden, men den officielle side har for det første haft rigeligt med taletid, for det andet har de nægtet at medvirke.

Dokumentaren er produceret af det Canadiske CBC.

http://freedocumentaries.org/int.php?filmID=40

Og igen, for lige at understregne det. Det eneste jeg er 100% sikker på i denne sag, er at vi ikke har fået hele den sande historie fortalt, og der går nok mange år før det sker, men jeg er ikke i tvivl om at det sker før eller siden.

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)