Underholdende tråd, men må godt nok sige at nogle af jer bør overveje jeres eget syn på tingene :) Er absolut imod mange ting regeringer gør, men USA er nu en af de mest liberale jeg kender til, jeg kender nok til kapitalistiske styre, da jeg bor i Mexico.
Der sker masser af uretfærdigheder foretaget af regeringer alle steder, ved dog ikke lige hvorfor alle konspirationsteoretiker koncentere sig om de her episoder (månelanding, 9/11, osv) i stedet for at tage fat der hvor det egentlig gælder. Eller jo, det gør jeg, det er et generelt had til USA, deres meget liberalistiske syn, og hvad der nu betegnes amerikansk som regel :) |
Tonny Skov Pedersen:Uanset hvad, så vil der altid være nogen som kan finde en konspirationsteori og utallige, som følger med. I det moderne informationssamfund, så er der desværre ikke noget filter udover dig selv.
Enig.
Det er også derfor jeg bruger en del energi på at fortælle min børn, at sandheden ikke kun findes på google eller på eb.dk. Det er blevet så let at producere nogle videoer, lægge nogle retoriske påstande ud på nettet, og så komisk nok påstå at det er selve sandheden.
Det er stjernevigtigt at forholde sig kritisk hvad enten det er myndighederne eller landsbytossen.com, der påstår noget