Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

slettet indlæg

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os dele de top i to. Dette indlæg og så sund fornuft i alm. retspraksis.

Dette indlæg: Her mener jeg personligt det strider imod sund fornuft at søge efter folk som kan lave en form for spambot. (P.S. Søger en der kan hacke Amino, så jeg kan se hvordan man laver SEO der virker! <-- Ironisk)

Nu ved jeg ikke hvor meget du kender til retspraksis, men det lader til at du kunne blive overrasket over hvor meget man faktisk kan slippe afsted med, hvis man agerer med sund fornuft.

Lovene er desværre en nødvendighed for at sikre et samfund for at blvie udnyttet.

Jimmy

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

> Der er intet som er over love og regler.

Jo, i en debat som Amino har administratoirer og moderatorer ret til at tage beslutninger baseret på deres helt egen vurdering og sund fornuft. Og det er det Anders har gjort. Helt konkret fremgår dette af de regler som alle er underlagt på Amino:

http://www.amino.dk/content/Disclaimer.aspx

"Amino ApS forbeholder sig ret til at ændre, modificere, erstatte eller slette dele af indholdet på www.amino.dk og kan begrænse eller afbryde adgangen til Amino til enhver tid, uden at dette kan medføre nogen form for ansvar for Amino ApS."

Reglerne her er iøvrigt ikke meget anderledes end reglerne de i de fleste andre debatter: Hvis en moderator eller administrator vurderer at et indlæg eller et medlem ikke er ønskes, så kan de frit slettes. Ingen har "ret" til at være med eller få deres indlæg vist.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09

Dimsedut:

Lad os dele de top i to. Dette indlæg og så sund fornuft i alm. retspraksis.

Dette indlæg: Her mener jeg personligt det strider imod sund fornuft at søge efter folk som kan lave en form for spambot. (P.S. Søger en der kan hacke Amino, så jeg kan se hvordan man laver SEO der virker! <-- Ironisk)

Nu ved jeg ikke hvor meget du kender til retspraksis, men det lader til at du kunne blive overrasket over hvor meget man faktisk kan slippe afsted med, hvis man agerer med sund fornuft.

Lovene er desværre en nødvendighed for at sikre et samfund for at blvie udnyttet.

Jimmy

Du kommer faktisk selv med det bedste eksempel der kan gives i denne debat bortset fra at det er tiltænkt anderledes.

"Jeg søger en som kan hacke et site på størrelse med www.ibm.com"
Grunden til at jeg søger dette er  HELT LOVLIGT, og skal bruges i sammenhæng med sikkerhed mm. Kontakt mig for yderligere oplysninger.

Dette er da helt i orden og bliver brugt i stor stil verden over.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

Mikkel deMib Svendsen:

> Der er intet som er over love og regler.

Jo, i en debat som Amino har administratoirer og moderatorer ret til at tage beslutninger baseret på deres helt egen vurdering og sund fornuft. Og det er det Anders har gjort. Helt konkret fremgår dette af de regler som alle er underlagt på Amino:

http://www.amino.dk/content/Disclaimer.aspx

"Amino ApS forbeholder sig ret til at ændre, modificere, erstatte eller slette dele af indholdet på www.amino.dk og kan begrænse eller afbryde adgangen til Amino til enhver tid, uden at dette kan medføre nogen form for ansvar for Amino ApS."

Reglerne her er iøvrigt ikke meget anderledes end reglerne de i de fleste andre debatter: Hvis en moderator eller administrator vurderer at et indlæg eller et medlem ikke er ønskes, så kan de frit slettes. Ingen har "ret" til at være med eller få deres indlæg vist.

Det er også helt fint. Men det ændrer ikke på at en administrators dømmekraft kan være dårlig.
Dette vil der selvfølgelig blive stillet spørgsmål ved. Ligesom det er tilfældet i denne debat.

At henvise til et regelsæt om at "det er ok at slette osv" er en nem løsning og bruges af folk som ikke gider sætte sig ind i om det rent faktisk er relevant det der bliver sagt i tråden "hvorfor er mit indlæg slettet". 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:12

men det er vel også ok at Amino som virksomhed fravælger at være formidler at sådanne kompetancer eller hvad?

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er også helt fint. Men det ændrer ikke på at en administrators dømmekraft kan være dårlig.
Dette vil der selvfølgelig blive stillet spørgsmål ved. Ligesom det er tilfældet i denne debat.

Jeg er af det klare indtryk at langt størstedelen af folk herinde er enig med Anders i den beslutning, og de af os der kender Anders' fra hans altid venlige og meget faglige måde at indgå i debatter på, på ingen måde har svækket vores opfattelse af Anders' dømmekraft. Eller for den sags skyld alle andre administratorer på AMINO forums. 

Jeg er her netop fordi der er en sober og saglig debat, og når AMINO beslutter at et emne ikke er rigtigt at debatere på AMINO, så respekterer jeg i høj grad den beslutning NETOP fordi det ikke er et forum der er styret af hormonforstyrrede, magtliderlige teenagere. Det er i Martins ånd at der skal være plads til alle, men når der så bliver lukket for en diskussion, ja så kan du være sikker på det ikke er gjort spontant, men under nøje overvejelser. 

At henvise til et regelsæt om at "det er ok at slette osv" er en nem løsning og bruges af folk som ikke gider sætte sig ind i om det rent faktisk er relevant det der bliver sagt i tråden "hvorfor er mit indlæg slettet". 

Mikkel har tidligere i tråden givet sin opbakning til Anders' beslutning, så den går ikke. Anders har gjort opmærksom på at han har bedt AMINO om at sende en mail til Christian der forklarer hvorfor det blev slettet. Jeg er den overbevisning at Christian i frustration har nået at åbne denne tråd først. Ellers ville det rigtige jo have været at indgå dialogen direkte med AMINO. 

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34

Dimsedut:

men det er vel også ok at Amino som virksomhed fravælger at være formidler at sådanne kompetancer eller hvad?

Jimmy

Ja da.
Jeg synes bare det er fornuftigt at tage sådanne debatter op en gang imellem. 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:52

Christian Senna:

Ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor mit indlæg er blevet slettet. !!!!

Jeg skrev jeg søgte en til at lave en botnet til ddos angreb og lign.

Er godt klar over dette stort set kun bruges i ulovlig sammenhæng, men der er faktisk masser af muligheder inden for lovens rammer, blandt andet i forbindelse med load testing og dekryptering af ssl filer..

Jeg vil gerne vide hvorfor jeg ikke må søge en virksomhed til at lave dette i kategorien "jeg søger et godt tilbud fra dig"

Siege Benchmarking http://www.joedog.org/index/siege-home

Apache Benchmarking (AB)

http://httpd.apache.org/docs/2.0/programs/ab.html

Så er du fri for at bruge BotNets...

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:13
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686