Lad os dele de top i to. Dette indlæg og så sund fornuft i alm. retspraksis. Dette indlæg: Her mener jeg personligt det strider imod sund fornuft at søge efter folk som kan lave en form for spambot. (P.S. Søger en der kan hacke Amino, så jeg kan se hvordan man laver SEO der virker! <-- Ironisk) Nu ved jeg ikke hvor meget du kender til retspraksis, men det lader til at du kunne blive overrasket over hvor meget man faktisk kan slippe afsted med, hvis man agerer med sund fornuft. Lovene er desværre en nødvendighed for at sikre et samfund for at blvie udnyttet.
Jimmy |
> Der er intet som er over love og regler.
Jo, i en debat som Amino har administratoirer og moderatorer ret til at tage beslutninger baseret på deres helt egen vurdering og sund fornuft. Og det er det Anders har gjort. Helt konkret fremgår dette af de regler som alle er underlagt på Amino:
http://www.amino.dk/content/Disclaimer.aspx
"Amino ApS forbeholder sig ret til at ændre, modificere, erstatte eller slette dele af indholdet på www.amino.dk og kan begrænse eller afbryde adgangen til Amino til enhver tid, uden at dette kan medføre nogen form for ansvar for Amino ApS."
Reglerne her er iøvrigt ikke meget anderledes end reglerne de i de fleste andre debatter: Hvis en moderator eller administrator vurderer at et indlæg eller et medlem ikke er ønskes, så kan de frit slettes. Ingen har "ret" til at være med eller få deres indlæg vist.