Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

slettet indlæg

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor mit indlæg er blevet slettet. !!!!

Jeg skrev jeg søgte en til at lave en botnet til ddos angreb og lign.

Er godt klar over dette stort set kun bruges i ulovlig sammenhæng, men der er faktisk masser af muligheder inden for lovens rammer, blandt andet i forbindelse med load testing og dekryptering af ssl filer..

Jeg vil gerne vide hvorfor jeg ikke må søge en virksomhed til at lave dette i kategorien "jeg søger et godt tilbud fra dig"

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:26

Skriv til support eller Martin, det er da meget bedre fremfor et indlæg, som måske overses...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg slettede dit indlæg da det ikke er noget der hører til her på Amino, det ligger så langt ude i en gråzone at det er noget skidt.

Amino skulle gerne have sendt dig en forklaring i en mail om hvorfor det er slettet. - Det bad jeg ihvertfald systemet om.

Derudover ser jeg ikke hvordan et sådan botnet kan være lovligt at drive, eller benytte - De internetudbydere sådanne "lovlige formål" vil ramme vil jo have samme belastning uanset om slutkunden har givet lov til det eller ej, så lovligt er det næppe.

Et legalt alternativ kunne være at køre dine test i et lukket netværk, hvor du f.eks. kan leje dig ind hos Amazons EC2 service.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Det er simpelthen en være gang sludder det du lukker ud.

At du ikke kan se det kommercielle formål i at drive et botnet eller hvordan det kan gøres lovligt er ikke min fejl, men det er i hvertfald muligt begge dele.

At du henviser mig til et sted hvor jeg kan leje noget der minder om det viser jo tydeligt at der er et marked.

Der er ingen tvivl om at det kan bruges til grimme ulovligheder, men det kan en bil også eller en køkkenkniv også.

Med din sletning fortæller du mig jeg har kriminelle intentioner, hvilket er så langt fra sanheden som det kan være. Plus det er en direkte fornærmelse.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Anders, jeg synes det lyder som en meget fornuftig beslutning :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel deMib Svendsen:

Anders, jeg synes det lyder som en meget fornuftig beslutning :)

En lige så dum kommentar som den lavet af anders.

hvordan kan du nogensinde udtale dig om noget uden at have modtaget viden om hvilke intensioner der ligger bag projektet !!!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Christian slap af.....

Dit indlæg blev slettet og det er de i deres gode ret til. Hvis du vil have sådan et netværk, så må du enten kigge andre steder eller kigge på en how-to du selv fandt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

@ Christian, du er trådt ind i et forum ejet og styret af andre. Hav respekt for værterne eller find et andet sted.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Kenneth Boysen:

@ Christian, du er trådt ind i et forum ejet og styret af andre. Hav respekt for værterne eller find et andet sted.

Ja det er jeg klar over og det har jeg også, men fordi de er værter kan de godt lave fejl og tage dårlige beslutninger.

Så vidt jeg kan se er DU IKKE en vært eller ansat, så hvordan du kan tillade dig at bede mig finde et andet sted kan jeg slet ikke se. Måske du skulle finde et andet sted hvis du tror du har mere at sige herinde en de andre brugere !!!

Desuden er det sprog jeg har brugt over for blandt andet demib, ikke værre en det han selv bruger. Så hvis man ikke kan tale en hård debat skal man heller ikke selv starte dem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:52

Anders Christensen:
Jeg slettede dit indlæg da det ikke er noget der hører til her på Amino, det ligger så langt ude i en gråzone at det er noget skidt.

Gad vide om vi nu også slipper for flere indlæg om SMBA på Amino efter at det eksempelvis har været fremme på Comom og crn.dk at disse selskaber i vidt omfang bruges i forbindelse med økonomisk krimimalitet.....

Nej selvfølgelig slipper vi ikke for SMBA'ere fremover på Amino - heldigvis da -  for det det er jo ikke selskabstypen der fejler noget. Det er måden som det anvendes på der er galt. Det samme gør sig gældende med botnet til ddos angreb og lign. Det er anvendelsen der kan være ulovligt og ikke teknikken.

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)