Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger årsag

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Var så lidt...:)

Links er hermed godkendte

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:28

Arkitekt:
Nu kan det jo nok ses, at jeg har arbejdet lidt med dette for selv at komme på google

Øh... hvor?

Arkitekt:
Men når man læser en masse seriøst materialer om seo, fremgår pagerank at have meget lille betydning

Pagerank er ikke det der afgør din placering, det er korrekt forstået, det har indflydelse, men den er lille...
Bortset fra det så skriver du at du har arbejdet med din side omkring seo, og ved et kig i koden ser jeg indtil flere "seo-fejl" der kunne/burde ændres.

Flyt al din style til en ekstern fil, du har en ekstern fil, og en kæmpe bunke style i koden, det skaber støj...
Få ordet arkitekt i din title, evt. 2 gange. At du benytter dit navn, i et af de vigtigste elementer er ikke en god taktik, medmindre du vil ligge nr. 1 på dit navn, hvilket du i øvrigt gør, men det er jo ikke sådan folk søger efter en arkitekt.
Benyt desription meta tag, og benyt ordet arkitekt her.
Benyt evt, keyword tag, og få ordet arkitekt med.
Den tekst du skrevet på siden, indeholder ikke ordet arkitekt, arkitektur står der 7 gange, og arkitekturen 2 gange.
Dine interne links til din forside, benyt ordet arkitekt, ikke dit navn.
Du har ganske få indgående links til dit domæne, få nogle flere, og hav ordet med i de links...

Der er masser af grunde til at du ikke ranker bedre på det ord...
God arbejdslystStick out tongue

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42

Tak for de gode råd., jeg skal lige frem med ordbogen - det sprog lærte vi ikke på kunstakademiet.

Siden er på-ny-startet, så jeg har kun nået de mest oplagte ting ind til videre.

Jeg er på side 18 af google, så det er da meget godt...

Du spurgte hvor det kunne ses at jeg havde arbejdet med det - Så var det en hentydning til, at jeg overhovedet stiller spørgsmålet Big Smile

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:57

Arkitekt:
Du spurgte hvor det kunne ses at jeg havde arbejdet med det - Så var det en hentydning til, at jeg overhovedet stiller spørgsmålet Big Smile

Det var en hentydning til at jeg ikke rigtigt synes det kunne ses af din side...
Alle de ting jeg beskriver som "seo-fejl", er grundlæggende for seo.

Så jeg har svært ved at se hvad det er du mener at have gjort...
Og side 18 er selvfølgelig tættere på side 1 end side 50, men det er reelt kun de første 2 eller 3 sider der kan bruges til noget...
(Læs: side 18 giver ikke mere trafik end side 50)

Langt de fleste ser kun side 1, så det er det du skal arbejde efter at komme på...
Og jeg ser faktisk ikke konkurrencen være voldsomt hård på det ord, så det bør være muligt for dig.

Bare klø påSmile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13

Jeg forstod godt Wink

Jeg har gjort en hel masse og side 18 er bedre end de fleste giganter i DK. Jeg ved det ikke er godt nok - Derfor dette spørgsmål om hvad hundeelskeren har gjort rigtigt.

Nu har jeg rettet det jeg lige umiddelbart kunne forstå af dine ord.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> Derfor dette spørgsmål om hvad hundeelskeren har gjort rigtigt.

Først og fremmest har han fokuseret mere på sin egen forretning end konkurrenternes husdyr. Man kommer ikke langt i søgemaskinerne - eller med noget som helst, for den sags skyld, ved at sætte sig over i et hjørne med forargede miner

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Først og fremmest har han fokuseret mere på sin egen forretning end konkurrenternes husdyr. Man kommer ikke langt i søgemaskinerne - eller med noget som helst, for den sags skyld, ved at sætte sig over i et hjørne med forargede miner

SPOT ON! 

Start med at læse en af de nye gode danske SEO bøger som Mikkel DeMib og Thomas Rosenstand har skrevet.

Seo-lex og Seo 2.0 begge bøger kommeri en lightudgave du kan starte ud med. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes ikke den slags nedsættende udtalelser har hjemme her.

Der har været antræk til det i næsten alle indlæg og jeg har forsøgt at svare respektfuldt tilbage.

En måde at lære på er ved at se på hvad andre har gjort og det gør jeg på opfordring af en artikkel jeg læste fra en seoekspert.

Mit spørgsmål her, er egentlig stillet til sådanne - derfor valget af kategori.

Jeg beklager mit firma er så lille at jeg ikke har økonomi til at betale mig fra arbejdet og derfor forsøger at gøre hvad jeg kan selv. Jeg beklager hvis tonen, formen, eller spørgsmålet provokere nogen personligt. Det er dog udenfor hvad jeg er herre over.

Men jeg vil ikke nedgøres, så styr venligst ud af tråden og find noget dejligt at bruge søndagen på i stedet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29

Tak, jeg har læst bøgerne og det er faktisk årsagen til min undren.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Arkitekt:
Men jeg vil ikke nedgøres, så styr venligst ud af tråden og find noget dejligt at bruge søndagen på i stedet.

Da jeg læste tråden, synes jeg faktisk det var dig der var "nedgørende", du fokuserer flere gange i tråden på hans hunde, og omtaler ham hundeelskeren, og linker ind til hans side med keywordet hunde. 

Hvor er det lige disse hunde kommer ind i billedet? jeg tror det er derfor du fik kommentaren fra Mikkel om at holde fokus på sin egen foretning og ikke på hvad andre gør.  

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)