Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger årsag

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig over at netop denne arkitekt har øverste placering i google (altså som firma), når der søges på arkitekt.

hunde

Links til denne mand er der sikkert en del af. måske fra dr.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:48

Hvad snakker du om? Manden er arkitekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01

Jeg spørger hvorfor.

Tusindevis af firmaer har mere relevante sider, denne har bla. henvisninger til hans hunde.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:44

Han ligger ikke nummer 1. Du er sikker tikke logget ud af Google når du søger :)

Men han ligger på side 1 - og det er vel ikke så underligt eller forkert. Uanset om du kan lide hans website eller ej, så ER han en af de kendte arkitekter i dag - ikke mindst på grund af hans optræden i TV.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:58

Hej.

Jeg har også svært ved at se hvorfor de første par sider af søgningen ”arkitekt” ser ud som de gør. Hvad angår Finn Zeuthen har han nok samlet en del streetcredit vha. TV2. Men det kunne være rart at få en fornuftig forklaring af nogen der har lidt forstand på SEO.?

Hvorfor er der ingen af de 50 største arkitekttegnestuer at finde på de 3 første sider? Finn Zeuthen ligger på side 1 mens Dansk Arkitektur Center er henvist til side 4!? Giver der ekstra kredit hvis man kan lide hunde???

Mvh.

Rafal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:47

TV2.dk har pagerank 6 og dr.dk har pagerank 8. , dette har ingen af de 50 største arkitekttegnestuer , derfor vis de ikke laver SEO på siderne kan de umuligt ligger før disse sider f.eks. De fleste medier aviser har pagerank 5 og opefter , ligesom amino.dk har pagerank 5 , alle indlæggene ligger højt på google.dk , der er også gjort lidt søgeord optimering på amino.dk ,

Alle dem der ligger første har titel og om beskrivelse med arkitekt inde på siden ,det de gør de ligger højere på google.dk , andre faktorer tæller selvfølgelige også ind.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:36

Nu kan det jo nok ses, at jeg har arbejdet lidt med dette for selv at komme på google. Det er lykkedes med flere andre projekter og der er også søgeord på arkitekt som jeg er alene om.

Men når man læser en masse seriøst materialer om seo, fremgår pagerank at have meget lille betydning.

Ligeledes ser jeg en bunke "seo fejl" på siden.

Og jo, han kommer først, de andre link er ikke arkitekTER Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:40
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49

Tak, det er jo altid godt Geeked