Det var en rigtig god ide |
Reklamer er ok, men TDC reklamen er direkte forstyrrende for brugen af Amino. Jeg vender tilbage når de har opbrugt deres clicks.
Det var en rigtig god ide |
Reklamer er ok, men TDC reklamen er direkte forstyrrende for brugen af Amino. Jeg vender tilbage når de har opbrugt deres clicks. |
Det er helt fint med reklamer, men den er jo placeret, så den forstyrrer brugen af Amino, da musen hele tiden utilsigtet kommer til at strejfe den. |
Hos mig er TDCs reklame da gået helt i fisk! http://theonlineway.dk/tdc-mener-jeg-er-på-havet.JPG Ps. Jeg har intet i mod reklamer, da det er en af mine indtægter! Morer mig dog lidt over at TDCs kort ikke virker helt som det skal |
Woof - du får lige en lille service-meddelelse. Amino sælger ikke kampagnen på kliks men på en periode. Kampagnen med TDC løber frem til udgangen af uge 25. Hvis annoncen skal holde dig væk i 14. dage så er det naturligvis uheldigt. |
Ja og jeg er åbenbart i Skanderborg - det viste jeg ikke selv og jeg må hellere fortælle min kæreste det - hun tror nemlig jeg sidder inden i stuen og for.... hun bliver smadder sur når hun finder udaf det :-D |
Jeg har lige lovet kæresten at slukke computeren & komme i seng - hun bliver godt nok også mobset når jeg er i København i stedet for Silkeborg :D |
Jeg tror at TDC har fået mere end hvad de har betalt for. Se blot hvor mange der har skrevet om reklamen.... så det virker jo... ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....