Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC drop-down reklame er irreterende!!!

Side 3 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde det været en Telia reklame, så havde det været værre...:)

Men irreterende er den ja, mest fordi den dækker over den øverste indlæg, hvis man lige kommer til at berører kanten af den, havde den holdt sig i toppen hvor den hører hjemme, havde den nok været til at overse.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:24

Måske TDC faktisk ville lave den om hvis de vidste HVOR irriteret man bliver på dem Surprise De virker totalt anmassende - og jeg er sikker på at det nok ikke lige har været intentionen...

Jeg kan sagtens se at Amino skal have kroner i kassen. Om det er gennem reklamer eller brugerbetaling kan komme ud på et - der skal være et eller andet. Men derfor kunne den latterlige irriterende TDC reklame godt nøjes med at brede sig en lille bitte smule - det ville man stadig lægge mærke til - og måske endda på en lidt mere positiv måde.

Mange hilsener Helle

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kunne gøres ganske frivilligt om man ville gøre dette eller ej men for mig at det vigtigt at jeg ved bare sådan ca. hvem jeg taler med.

Der kommer mange 'kloge' forslag i et åben forum og nogen gange kan man meget tydelig se at det er den samme person med to forskellige logins der anbefaler sig selv eller sit eget produkt. Gennerelt set vil det måske højne kvaliteten - jeg siger slet ikke at den er lav - men at man kan gøre meget for at undgå 'støj' som man ofte ser debatterne her på Amino udvikler sig til.

Men helt frivilligt og jeg vil gerne betale for den service, måske kombineret med en adgang til en professionelt panel og mindre dropdown reklame ;-)

Bare tanker mens jeg drikker den sidste kaffe for i dag :-D

De bedste kaffehilsner Søren

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hold kæft hvor lamt at brokke sig over en reklame!Hmm

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hold da kæft hvor lamt at bitche over at folk bitcher over en reklame! som sikkert er irreterende...

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Remydk:

Hold kæft hvor lamt at brokke sig over en reklame!Hmm

Jeg har nu svært ved at se at det er lamt - når reklamen dækker 70% af mit skærmbillede - og jeg iøvrigt ikke er i Viborg! Cool

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:52

TDC 3G har kreeret en rigtig fed annonce som udnytter online-mediet til fulde. Det er rigtigt positivt når annoncører gør noget ekstra for at lave målrettede kampagner.

Mht. at annoncen folder sig ud. Som medie må fordele og ulemper opvejes. Amino er et gratis-medie for brugerne og derfor er vi afhængige af banner-annoncer.

Vi har internt haft brainstorm på hvordan vi kan imødekommen nogle af kommentarerne herinde. Vi skal nok få tænkt en løsninge ind i forbindelse med vores kommende Amino Business koncept, hvor du som bruger på Amino kan foretage et valg. Vil du have et gratis-medie finansieret af reklamer eller vil du gå over til brugerbetaling. Lidt som når vælger om du vil se film på TV3 eller TV1000 - i sidste ende er det enten brugerne eller annoncørerne som skal betale, og i dag har brugerne ikke et valg. Den del skal vi nok få løst over sommeren.

Nicolai 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:00

Frisch:

TDC 3G har kreeret en rigtig fed annonce som udnytter online-mediet til fulde. Det er rigtigt positivt når annoncører gør noget ekstra for at lave målrettede kampagner.

Mht. at annoncen folder sig ud. Som medie må fordele og ulemper opvejes. Amino er et gratis-medie for brugerne og derfor er vi afhængige af banner-annoncer.

Vi har internt haft brainstorm på hvordan vi kan imødekommen nogle af kommentarerne herinde. Vi skal nok få tænkt en løsninge ind i forbindelse med vores kommende Amino Business koncept, hvor du som bruger på Amino kan foretage et valg. Vil du have et gratis-medie finansieret af reklamer eller vil du gå over til brugerbetaling. Lidt som når vælger om du vil se film på TV3 eller TV1000 - i sidste ende er det enten brugerne eller annoncørerne som skal betale, og i dag har brugerne ikke et valg. Den del skal vi nok få løst over sommeren.

Nicolai 

This is why i love Amino... I er sku så dejlig hurtig på aftrækkeren, alt negativt om drop down er hermed blæst til retræte fra min side af!!! GOD I LOVE AMINO!!!!

Mvh. JohnBakken :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 22:08

Jeg synes at det mest irriterende er at musen blot behøver lynhurtigt bevæge sige ind over annoncen.

Andre annoncer med "pop-up" jeg har set, kræver normalt at man lige holder muse stille et sekund eller to, førend den popper op. Det burde det vel også være muligt at lave her?

Som det er lige nu skal man være meget meget forsigtig med musen hvis man vil søge, ellers blokere annoncen for søgefeltet.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:11

Frisch:

Vil du have et gratis-medie finansieret af reklamer eller vil du gå over til brugerbetaling. Lidt som når vælger om du vil se film på TV3 eller TV1000 - i sidste ende er det enten brugerne eller annoncørerne som skal betale, og i dag har brugerne ikke et valg. Den del skal vi nok få løst over sommeren.

Nicolai 

Jeg er slet ikke tilhænger af blokering af reklamebannere.
Ulempen ved TDC reklamen er bare, at den fylder mere end halvdelen af min skærm, når jeg kommer til at føre musen henover den.
Når jeg så straks trækker musen væk igen, mens reklamen skifter, bliver reklamen stående, og jeg er nødt til at føre musen henover igen for at jeg kan komme til at læse på Amino.

Hvis I kommer med en løsning, hvor man mod et anstændigt fee kan slippe for den slags reklamer, så er jeg med på den.
Også selv om jeg stadig skulle  acceptere almindelige reklamer, der bliver indenfor rammen.

Så jeg ser meget frem til, det som måtte komme i løbet af sommeren. Smile
Fantastisk hurtigt reaktion fra Amino's side til brugernes bedste. Yes

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 10 (94 indlæg)