Skynd jer at installere AidOnline! |
Jakob Mørup Søndergård:Skynd jer at installere AidOnline!
HA! Det tror jeg at jeg vil gøre, for den er godt nok belastende.... Fjern den NU!
Skynd jer at installere AidOnline! |
HA! Det tror jeg at jeg vil gøre, for den er godt nok belastende.... Fjern den NU!
|
Synes jeg du skulle gøre. Kan fortælle dig det virker problemfrit med AidOnline! ;D |
Det er meget simpelt, vi må tage de reklamer vi kan få og længere er den ikke. |
Få det væk det ødelægger siden :) |
Det er måske NU man skal overveje at lave Amino til et betalingssite :-) Med de mange brugere er det ikke mange basseører til hver, for at holde de værste reklamer væk.
|
Hold da op! Hvis TDC gerne betaler 20.000 kr. for at genere kommende kunder, tænk så på, hvad de vil give for logo på tyggegummi under skoene, det er omtrent ligeså irriterende. Eller hvis man kan få hunde til at ... Aj, det går nok ikke
|
Personligt vil jeg gerne betale for adgangen til Amino - og det kunne måske også fjerne alle de anomyme og dobbelt konti der hersker på Amino om ikke andet så at man kan se hvem der er verificeret med cpr/cvr eller andet. Bare mit input - ellers er Amnio jo super. De bedste kaffe hilsner
|
Hvorfor vil du have folk CPR/CVR verificeret? Det er ik et salgssted, hvor man evt snyder kunder. De fleste bruger det til at få eller give informationer til andre... |