Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC drop-down reklame er irreterende!!!

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mukker normalt ikke over reklamer, men den her generer faktisk ved normal brug af Amino. En mus en milimeter på afveje, så kan jeg ikke se teksten på indlæg, jeg vil svare på m.m.

Havde den været på en netavis, havde jeg nok ikke brugt hjemmesiden, før reklamen var væk. Herinde vil jeg formentlig bare brokke lidt til mig selv, hver gang den måtte genere. (alternativt læse Amino lidt mere via mobilen, hvor den slags drop-down effekter ikke rigtigt fungerer).

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:17

Det er mega åndsvagt at hver gang man skal til forsiden, ja så bliver man mødt med banneret fra helvede. I skal selvfølgelig have lov til at placerer alle de bannere på siden i vil. Men jeg kommer tilbage om 14 dage, når den ikke længere er her.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:18

Frisch:

Woof - du får lige en lille service-meddelelse. Amino sælger ikke kampagnen på kliks men på en periode. Kampagnen med TDC løber frem til udgangen af uge 25. Hvis annoncen skal holde dig væk i 14. dage så er det naturligvis uheldigt.

Har I konkret accepteret en reklame, som fylder mere end halvdelen af Aminos brugerflade og som gør det besværligt at bruge visse dele af sitet?

I har lige oplevet en bemærkelsesværdig stor opbakning i forbindelse med banner reklamer generelt.
Få dage efter fylder én reklame mere end halvdelen ud over søgefelt m.m.
Ja, jeg er altså temmeligt imponeret over din "rolige" tone og det noget tilbagelænede svar.  Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16

JohnBakken:

Er jeg den eneste der hader og får lyst til at lukke for hjemmesider der har drop-down reklamer ell. lign. ligesom TDC reklamen på Amino? Hvis det ikke var fordi indholdet på amino var så godt, havde jeg også lukket for Amino nu..

Det er måske bare min mening?..

Først syntes jeg også den var pisse irreterende. Men hvis man kan finde ud af at manurere sin mus - er det ingen problem at komme uden om den :)! Og som "Fashion Seller" siger. De har sikkert betalt kassen og alle på siden her har lagt mærke til det. Og mon ikke der er et par stykker der er hoppet på den allerrede nu? Så har reklamen vel gjort sit arbejde. Uanset om den er irreterende eller hvad den er !

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:20

Lars Mathiesen:

Først syntes jeg også den var pisse irreterende. Men hvis man kan finde ud af at manurere sin mus - er det ingen problem at komme uden om den :)!

Så du kan fint acceptere, at du skal sidde og lave sære og uvante bevægelser for at navigere på nettet..? nå nå Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35

Nielco IT:
Så du kan fint acceptere, at du skal sidde og lave sære og uvante bevægelser for at navigere på nettet..? nå nå Big Smile

yep thats my thing !

Jeg forstår ikke den store buzz omkring dette.

TDC har fået skabt røre på amino. Det er fantastisk :).

Det siges dårlig reklame - er bedre end ingen reklame

Fra Allerød
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:40

Enig. Get rid of it...

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 13:00

Frank Hellerup Madsen:
alternativt læse Amino lidt mere via mobilen, hvor den slags drop-down effekter ikke rigtigt fungerer

Jeg ved ikke om jeg er heldig eller uheldig Huh?. På min nokia n95 virker reklamen desværre fint så telefonen er skrinlagt til aminolæsning indtil reklamen er væk. Super Angry

Brian R

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 13:58

.... og nu kan jeg sgu ikke engang få skidtet til at lukke...

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 16:09

JUBIIII - Nu får jeg ikke længere TDC annoncen! Kun i bunden, og der er den knap som innovasiv!

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)