Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords hjælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Uptown HiFi Aps Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Er der nogen der kan anbefale eller evt selv kan hjælpe med at håndtere adwords kampagner..

Vi har selv stået for det indtil videre. Men jeg har på fornemmelsen at der måske godt kunne komme mere ud af det !

Dertil kunne jeg så godt tænkte mig at vide hvordan det foregår når man har et firma eller en person til at håndtere det for en. Er det noget der "bare" laves en gang, eller er det noget med at det er nogle timer om ugen, måneden eller ???

Håber der er nogen der kan hjælpe... Plejer der jo at være.. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil da meget gerne tilbyde min service.

Jeg kan tilbyde adwords marketing kampagne som engangs udgift i forbindelse med opsætning på den rigtigt måde. Eller i kan vælge ugentlig eller per måned hvis i ønsker en vedligeholdelse og opdatering på jeres kampagne.

Se evt mere på Adwords marketing kampagne

MVH

Christian Senna

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:46

Hej Claus

Det kan vi sagtens hjælpe dig med. Typisk foregår det på den måde at du betaler et fast aftalt beløb pr. måned for et aftalt antal timer, som vi vurdere der skal bruges på at optimere dine kampagner. Typisk vil den være godt optimeret efter 3 måneder, og så er man velkommen tilbage senere, hvis man den begynder at trænge til en ny optimering.

På denne måde slipper du selv for at tænke på dine adwords. Jeg vil dog anbefale at man selv har en overblik over sine adwords, så man kan følge udviklingen, og ikke mindst ens ROI. Vi har på det seneste bl.a. hjulpet en kunde med 140 % stigning i deres omsætning, ved at stå for deres adwords.

Du kan kontakte mig på dvk@redeluxe.dk hvis vi skal hjælpe dig med dine adwords.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 08:59

Du er også velkommen til at kontake mig. Tilbyder også et kursus, hvor vi opbygger din kampagne - så kan du selv arbejde videre med optimering og udbygning med din viden du har fået igennem kurset.

Vi afholder kurset hos dig, for dig - så du får fuld opmærksomhed/valuta for pengene Smile

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 13:54

Hej Claus

Hvis du overlader det til andre at styre dine Adwords-kampagner skal du forlange en skriftlig rapport hver uge vedrørende de ændringer, de foretager i dine kampagner, så du har dokumentation for deres arbejde og resultater. Og du skal selv sørge for at have adgang til dine kampagner, så du kan tjekke arbejdet.

Jeg har en kunde, der betalte mange tusinde kroner om måneden til et rigtig smart webbureau for at de skulle administrere hans kampagner.
Det kastede han rigtig, rigtig mange penge efter og resultaterne var fornærmende ringe.
Den erfaring er der en del andre, jeg kender, der også har købt rigtig dyrt.

Nu har jeg hjulpet ham med at finde de rigtige keywords og opsætte annoncer og han styrer selv sine kampagner - det virker!

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Viborg
Tilmeldt 27. May 09
Fra  Uptown HiFi Aps Skrevet kl. 12:06

Hej Bertil,

Mange tak for dit svar.

Dette er faktisk et af mine krav efter at have kigget lidt rundt omkring hos de forskellige firmaer der tilbyder deres Adwords service.

Der er godt nok mange om budet mht Adwords. -hvad skal man gå efter ??Nogen forslag ?

Fra Viborg
Tilmeldt 27. May 09
Fra  Uptown HiFi Aps Skrevet kl. 12:09

Er der nogen der kan anbefale nogen til hjælp med Adwords ud fra egne erfaringer ?

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 15:07

Claus Hovendahl:

Hej Amino'er,

Er der nogen der kan anbefale eller evt selv kan hjælpe med at håndtere adwords kampagner..

Hej Claus

Jeg har også lidt vekslende erfaringer med at få nogen til at lave AdWords for os. Et svensk firma lagde bare vores søgeord ind - og på een kampagne med een annonce. Kun med links til vores hoivedside. Det siger sig selv at det ikke dur. Det var billigt, til gengæld virkede det heller ikke.

Jeg ville gå efter toppen af firmaer, der tilbyder AdWords-hjælp. Du ved sikkert selv hvem det er. Men selv med de dygtigste på området, mener jeg, at du bedst selv kan udvidde dine søgeord, opsætte dine annoncer og vurdere effektiviteten af dine kampagner. Man skal være over det helst en gang i ugen og lidt mere grundigt en gang i måneden.

Du skal jo også løbende vurdere behovet for nye kampagner.

Har du grundlæggende ikke meget forstand på AdWords og SEO, er du bedst tjent med at lade andre om det. Men køb de absolut bedste. Der er alt for mange i markedet, der ikke er dygtige nok. Og som en anden skrev: Forlang løbende rapportering. God fornøjelse.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 05:00

Hej Claus

Claus Hovendahl:
Der er godt nok mange om budet mht Adwords. -hvad skal man gå efter ??Nogen forslag ?

Jeg ville tage fat i en af seo-hajerne herinde - f.eks. Rosenstand, DeMib, Frank Hellerup Madsen - og spørge, hvem de vil anbefale. De har et stort netværk og kan med garanti hjælpe dig. Men prøv lige først at søge efter tidligere tråde - jeg vil næsten vædde på, at dit spørgsmål tidligere har været drøftet grundigt.

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)