Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danaweb vil ikke lade mig bruge PayPal.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

I den konkrete danske sag var der ikke tale om overførsel af penge mellem privatpersoner, men NETOP om et køb på Nettet, hvor kunden havde brugt sin egen PayPal konto - med "PayPal" penge til at betale. Pointen er, at selvom denne kunde havde brugt sit kreditkort, så dækkede den almindelige kortsikkerhed pludselig ikke, fordi det kunden havde købt med kortet var "paypal kreditter" og det havde kunden fået. Hav disse kreditter derefter blev brugt til at betale for var banken uvedkommende.

Det er faren ved dette uregulerede mellemlag, som er det mest problematiske.

Mikkel læs forskellen på brug af de 2 Paypal former her:

http://www.amino.dk/forums/t/55173.aspx?PageIndex=5

Når en webshop bruger Paypal, så bruges "Paypal penge" ik med mindre kunden har et beløb stående på sin Paypal konto som vedkommende betaler med.
Så derfor er der intet galt med sikkerheden, og dommen er kun afsagt angående "Paypal penge" som står for under 5% af alle paypal transaktioner...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:03

Hej Miriam

Nu kom tråden jo lidt ud af en tangent. Men hvis det ender med at du vil skifte system, vil jeg da gerne give dig et hurtigt tilbud. En professionel webshop bygget på Magento med unikt design (du kan så selv vælge om du også vil have PayPal betaling) inkl. hosting og betalingsgateway i et år for kun 9.995,-

Vi kan evt. tage udgangspunkt i det eksisterende design hvis du ønsker det.

Se evt. mere her: http://getashop.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:36

Hej Miriam,

Jeg får betaling fra mine kunder via PayPal, og har indtil nu ingen problemer haft, de har en høj sikkerhedsstandard, som dog udløser nogle certificeringer engang imellem og som er ret irriterende, men dog er til at leve med, der er også andre valgmuligheder, men du vil blive udsat for det samme hos disse, PayPal er en af de mest sikre payment solutions du finder hvis du ikke vælger PBS. Så valget er dit Miriam og jeg håber du finder en løsning på dit problemJ.

Og til alle jer andre Aminoer, uanset hvilken firma der sælger shop løsninger, har de alle deres fordel og ulemper, derfor er der jo ingen grund til at svine dem til, hvis der er nogle der har ret til at kommer med negative eller positive bemærkninger, er det en som har købt et produkt hos dem, eksempelvis I denne situation Miriam. Ingen er perfektJ.

Forsat goddag til jer alle.

Med venlig hilsen

Lars

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:51

Hej Karsten,

Vil gerne vide hvad du har brugt de mange penge på, advokathjælp?

Med venlig hilsen

Lars

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:03

Hej

Paypal er udemærket til en lille forening, eller til at lave en hobbybutik, hvor man tester om noget kan sælges - skal man lave noget lidt større, er det nødvendigt at bruge en rigtig bank til at lave kortindløsen - og her igen - PBS er altså ikke de eneste som kan gøre det i Danmark - det er en gammel myte.

Mvh.

Jacob

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:09

IndoSoft:

Hej Karsten,

Med venlig hilsen

Lars

Hej Lars. 

Nej, så tror jeg slet ikke det kunne stå til måls med vores "omsætning".

De penge er lærepenge, som aldrig kommer ud af PayPals fryser. heldigvis er der en continuerligt flow også ud af kontoen (før indefrysningen) ellers kunne vores lærepenge nemt havde været 10 gange højere. 

-Karsten

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Hej Miriam

Nu kom tråden jo lidt ud af en tangent. Men hvis det ender med at du vil skifte system, vil jeg da gerne give dig et hurtigt tilbud. En professionel webshop bygget på Magento med unikt design (du kan så selv vælge om du også vil have PayPal betaling) inkl. hosting og betalingsgateway i et år for kun 9.995,-

Så SLAP DOG AF med alt dit spam her på amino. Du byder jo hele tiden ind med reklame for dit firma uden ellers at komme med noget hjælp. Fat dog konceptet medet forum og hjælpe andre eller køb nogle annoncer så de i det mindste på den måde støtter amino. Jeg fatter ikke at der ikke er en moderator som sletter dine indlæg.

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:21

Michael Rasmussen:

Rasmus Lindgren:

Hej Miriam

Så SLAP DOG AF med alt dit spam her på amino. Du byder jo hele tiden ind med reklame for dit firma uden ellers at komme med noget hjælp. Fat dog konceptet medet forum og hjælpe andre eller køb nogle annoncer så de i det mindste på den måde støtter amino. Jeg fatter ikke at der ikke er en moderator som sletter dine indlæg.

Godt svar Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:23

Karsten Lund:

IndoSoft:

Hej Karsten,

Med venlig hilsen

Lars

Hej Lars. 

Nej, så tror jeg slet ikke det kunne stå til måls med vores "omsætning".

De penge er lærepenge, som aldrig kommer ud af PayPals fryser. heldigvis er der en continuerligt flow også ud af kontoen (før indefrysningen) ellers kunne vores lærepenge nemt havde været 10 gange højere. 

-Karsten

Der må da være en grund til at jeres bruger blev frosset. Og hvis der ingen grund er, så bliver den jo bare åbnet igen uden problemer...

Du må gerne uddybe problemet enten her eller i en PB...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:30

Michael Rasmussen:

Nåh ja... godt ord igen.

Nu synes jeg nu nok at jeg generelt hjælper mere end jeg sælger. Hvis jeg hører om en der efterlyser en shop tilbyder jeg selvfølglig min hjælp (lidt ligesom de mange der laver cms systemer).

Det bundede i at Tommy som den første skrev:

Tommy:

De fokuserer - en ting mange virksomhedsledere glemmer. Hvis du er parat til at betale de 10-15.000, som det sikkert vil koste at implementere paypal, kan du ligeså godt starte med Magento eller lignende.

Dette burde jeg måske have uddybet. 

Men jeg undskylder da ydmygst hvis du har taget det personligt. Jeg håber sandelig at du er efter alle dem der gerne vil sælge cms'er også...

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)