|
Hej Miriam Nu kom tråden jo lidt ud af en tangent. Men hvis det ender med at du vil skifte system, vil jeg da gerne give dig et hurtigt tilbud. En professionel webshop bygget på Magento med unikt design (du kan så selv vælge om du også vil have PayPal betaling) inkl. hosting og betalingsgateway i et år for kun 9.995,- Vi kan evt. tage udgangspunkt i det eksisterende design hvis du ønsker det. Se evt. mere her: http://getashop.dk |
Hej Miriam,
Jeg får betaling fra mine kunder via PayPal, og har indtil nu ingen problemer haft, de har en høj sikkerhedsstandard, som dog udløser nogle certificeringer engang imellem og som er ret irriterende, men dog er til at leve med, der er også andre valgmuligheder, men du vil blive udsat for det samme hos disse, PayPal er en af de mest sikre payment solutions du finder hvis du ikke vælger PBS. Så valget er dit Miriam og jeg håber du finder en løsning på dit problemJ.
Og til alle jer andre Aminoer, uanset hvilken firma der sælger shop løsninger, har de alle deres fordel og ulemper, derfor er der jo ingen grund til at svine dem til, hvis der er nogle der har ret til at kommer med negative eller positive bemærkninger, er det en som har købt et produkt hos dem, eksempelvis I denne situation Miriam. Ingen er perfektJ.
Forsat goddag til jer alle.
Med venlig hilsen
Lars
Bliv gratis medlem