|
Jakob - det lyder somom du er kvallificeret ...:) Det kune være fedt hvis du - og eventuelt andre, kunne lave en beskrivelse af, hvordan et mere sikkert system - sådan lidt skematisk, kan sættes sammen. Jeg ved godt, at det nok ikke er godt at dele den slags "sikkerhedskoder" offentligt, men måske kunne I forklare om nogle af de tekniske principper der kunne bruges. Jeg er sikker på, at de andre i Stop-aidoline.dk er friske på evt. at linke til jer, hvis I kan hjælpe websites med at implementere løsninger. Websites formål er sober information og hjælp, og er der nogle der kan bidrage med det synes jeg personligt, at det ville være en god ide. |
Jakob Mørup Søndergård:Dog er det optimale, hvis man har resourcerne til det, at lave egen løsning, gerne en der involverer et serverside-tjek. På den måde er man 99% sikret mod det meste.
Hvordan har du tænkt at det skulle kunne lade sig gøre at udføre det tjek server-side?
Hvis AidOnline havde lavet deres FF extension ordenligt ville det være slemt svært overhovedet at detektere at den er installeret (efter egen erfaring og ide).
Bliv gratis medlem