Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 37 ud af 60 (598 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Janno Damgaard Lassen:

Jacob Rohde:

Men jeg kan forstå der er et opdateret script, det prøver jeg at lægge op i morgen.

Men tak for feedbacken Big Smile

Velbekomme... og bare sig til når det er lagt op, så skal jeg gerne teste lidt mere her fra...

p.s. det slår mig lige at der slet ingen bannere er når jeg bruger det i ie... så noget funker... det er en fin adblocker... men den udskifter faktisk ikke noget, måske de alligevel er ved at trække sig... så nu er det bare en elendig adblocker de har lavet... sikkert også derfor deres indsamlede beløb ikke stiger længere... Det er steget 2kr. på de sidste 4-5 timer...
Har det med foge- forbudet at gøre måske???

Vi er sgu ved at vinde tror jeg... Håber det ihvertfald...

Deres løsning til IE har aldrig virket ordentligt. Også derfor det er svært at udvikle en blocker til deres ie"blocke"

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:55

Niklas:
Deres løsning til IE har aldrig virket ordentligt. Også derfor det er svært at udvikle en blocker til deres ie"blocke"

Øv, troede lige at sejren var hjemme Big Smile

Men det er da pudsigt at deres indsamlede beløb ikke ændrer sig...
hvad kunne det så skyldes?

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:58

>> Janno

Jeg har prøvet en del forskellige kombinationer af "personlige indstillinger" nu, og de eneste reklamer jeg har set, er for dem selv. Men jeg kunne forstå at der er observeret reklamer tidligere i dag?

Desuden, hvis man tjekker de scripts de indsætter, så mangler der ligesom noget... Enten har du ret og de har fået kolde fødder, eller også har deres annoncører. Begge dele er fint med mig. :)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 22:59

Under alle omstændigheder er det i hvert fald super flaky. Og det fint Yes

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 23:00

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Søndergård:

>> Janno

Jeg har prøvet en del forskellige kombinationer af "personlige indstillinger" nu, og de eneste reklamer jeg har set, er for dem selv. Men jeg kunne forstå at der er observeret reklamer tidligere i dag?

Desuden, hvis man tjekker de scripts de indsætter, så mangler der ligesom noget... Enten har du ret og de har fået kolde fødder, eller også har deres annoncører. Begge dele er fint med mig. :)

Du har ret... jeg så faktisk telia reklame, og aidonline reklame med FF på, TV2 tror jeg det var tidligere på aftenen...

Nå, mon ikke FDIM har en udtalelse om det i morgen... nu er jeg træt, det var sent igår, var for ophidset til at sove Angry

Kolde fødder er dejligt, når det er de andre der får dem, selv hader jeg at fryse om tæerne...Stick out tongue
Og skulle der ligge en med mig i sengen, gør hun klogt i at varme fødderne før hun kommer for tæt på, ellers står den på store kildetur...

Godnat venner!
Vi "snakkes" i morgen...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 23:12

Er to dage væk fra Amino, og så er man pludselig 364 svar bagud i en enkelt tråd...

Mikkel deMib Svendsen:

> Er AidOnline virkelig de første som fuldfører denne ide eller har andre udenlandske firmaer forsøgt sig med samme koncept?

Såvidt jeg ved er der ingen andre - ude i verden - der har været så åndssvage at lancere noget der er helt magen til. Men der har været en del "Virtual Advertising" sager, hvor andre ting er blevet skiftet ud - typisk billboards og anden gade-annoncering på TV eller i film.

Der er vist mange malware programmer, der bruger samme koncept... De giver blot ikke helt så meget til velgørenhed Wink

Metoden hedder stealware og er kort beskrevet på wikipedia.

Faldt også over Add-Art, der udskifter bannerreklamerne med kunst!

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 23:12
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:31

Var det egentligt ikke bygget ovenpå et opensource-produkt (ABP) ?

Hvordan kan de så have dette i deres Terms of use?

1. You will be licensed to use this Software for your own personal use or internally in your company, and you undertake to use the program in accordance with all current legislation, rules and provisions. You are NOT entitled to:

...

- Change, copy, adapt, translate, prepare derived products, decompile, perform reverse engineering, dismantle or create derived products, extract parts of the files or in any other way challenge AidOnline rights to this Software

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:34

Christian:

Mikkel deMib Svendsen:

> Er AidOnline virkelig de første som fuldfører denne ide eller har andre udenlandske firmaer forsøgt sig med samme koncept?

Såvidt jeg ved er der ingen andre - ude i verden - der har været så åndssvage at lancere noget der er helt magen til. Men der har været en del "Virtual Advertising" sager, hvor andre ting er blevet skiftet ud - typisk billboards og anden gade-annoncering på TV eller i film.

Der er vist mange malware programmer, der bruger samme koncept... De giver blot ikke helt så meget til velgørenhed Wink

Det er noget helt andet. Det som er karakteristisk for "virtual Advertising" er, at de bryder ind i en mediestrøm der allerede ER betalt for, for så at sælge den til nogle andre. Det er det CBS gjorde, det er det der er filmselskaber der har gjort, og det er det AidOnline gør.  De første to har haft juridiske konsekvenser i USA. Jeg tror meget vel AidOnline kan rammes herhjemme.

Side 37 ud af 60 (598 indlæg)