Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 31 ud af 60 (598 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt - jeg vil sørge for at holde øje med sitet.

I gør det fantastisk!

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterP:
PS. Jeg synes det her er et godt forum, hvor der kun er få usaglige indlæg, og jeg vil meget gerne bidrage i fremtiden, men I får mig altså ikke til at afinstallere adblockplus.

Tak for svaret. Jeg er ked af du nu fik ballade med Martin :-)

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Madsen:

Da det er Client Side som AidOnline manipulere, så er det desværre ikke muligt at tjekke for scriptet server side, det skal derfor gøres gennem browseren, dvs. Client side. :)

Som Udvikler og Alan er inde på bør det kunne klares med et lille AJAX komponent, der "ringer hjem" og tjekker om alt er som det skal være - sådan lidt skematisk set.

Jeg er mere "idemager" end programmør, så det er nok bedre (og sikrere for alle hehe) at jeg holder mig ude af den praktiske kodning :)

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man laver dit "ring-hjem" komponent og lægger en valideringskode ind i komponentet, tor jeg godt man kan sidestille bevidst omgåelse af denne med hacking...

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fuldt debatten, og er rystet over at Røde Kors mm. er gået med i dette.

Sidder og lytter til lokalradio - nu vil jeg opfinde en radio som kan udskifte alle reklamer med dem jeg vil have folk skal hører, så jeg kan skovle 20% af indtægterne i min egne lomme.

Radioen vil jeg give gratis væk til alle der ønsker at støtte bla. Røde Kors ... når ja jeg tager lige 20% til mig selv først.

Det betyder ikke noget at andre har betalt for at få deres reklamer ud - jeg gir jo til velgørenhed.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Jespersen:

Til dem som vil slippe for at hente Aidonline for at se hvad Martin & Holdet har skrevet:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adgang nægtet!

Kære bruger!

Du har valgt at installere programmet AidOnLine, og dermed blokere reklamerne på Amino, for i stedet for at vise reklamer, som firmaet bag AidOnLine tjener penge på.

Reklameindtægterne er en af vores indtægtskilder. Indtægter vi bruger på at udvikle Amino til gavn for brugerne herunder løn til medarbejderne på Amino og de udgifter der ellers er ved at drive et site som Amino.

Du sikkert installeret programmet i den bedste mening, for at støtte en eller flere af de humanitære organisationer, der har sagt ja til at deltage i projektet. Men den ultimative konsekvens af dette projekt som en række humanitære organisationer er bannerfører for, er at amino.dk må lukke, da vores indtægtsgrundlag forsvinder.

Vi ønsker ikke at tilbyde vores service gratis så længe du har programmet installeret. Vælger du at afinstallere programmet igen, er du naturligvis velkommen tilbage på Amino.

Som konsekvens af Røde Kors’ udtalelser i dag vedr. opbakning til AidOnLine har Amino pr. dags dato valgt ikke fremadrettet at foretage donationer til organisationen.

Med venlig hilsen,
Team Amino

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Vi har nu rettet det til, så teksten rammer alle nasserøve.

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Per Jespersen:

Til dem som vil slippe for at hente Aidonline for at se hvad Martin & Holdet har skrevet:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adgang nægtet!

Kære bruger!

Du har valgt at installere programmet AidOnLine, og dermed blokere reklamerne på Amino, for i stedet for at vise reklamer, som firmaet bag AidOnLine tjener penge på.

Reklameindtægterne er en af vores indtægtskilder. Indtægter vi bruger på at udvikle Amino til gavn for brugerne herunder løn til medarbejderne på Amino og de udgifter der ellers er ved at drive et site som Amino.

Du sikkert installeret programmet i den bedste mening, for at støtte en eller flere af de humanitære organisationer, der har sagt ja til at deltage i projektet. Men den ultimative konsekvens af dette projekt som en række humanitære organisationer er bannerfører for, er at amino.dk må lukke, da vores indtægtsgrundlag forsvinder.

Vi ønsker ikke at tilbyde vores service gratis så længe du har programmet installeret. Vælger du at afinstallere programmet igen, er du naturligvis velkommen tilbage på Amino.

Som konsekvens af Røde Kors’ udtalelser i dag vedr. opbakning til AidOnLine har Amino pr. dags dato valgt ikke fremadrettet at foretage donationer til organisationen.

Med venlig hilsen,
Team Amino

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Vi har nu rettet det til, så teksten rammer alle nasserøve.

Dbh Martin

Nice one, Kopieret det kun fordi Nicolai ikke have lavet den anden tråd så nysgerrig sjæle slap for at instalere det som mig Embarrassed

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Undskyld. Jeg har først set dit tidligere indlæg nu. Det tager jo sin tid at komme igennem :)

Men fuld respekt fra min side! Det er dit valg, og det repekterer jeg. Jeg er også lykkelig modtager af dit nyhedsbrev, og sætter pris på dit arbejde.

Jeg vil vurdere mit engagement, men hælder absolut til at slå ABP fra på din side, så du kan tjene penge på mig ;)

Venlig hilsen Peter

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

AIdonline har udtalt sig til computerworld.

"Annonce-tjenesten AidOnline forstår ikke, at netmedierne raser over selskabets forretningsmodel. De kan bare følge med nettets udvikling, lyder svaret fra AidOnline"

Manden der udtaler dette må jo være total debil...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Gasseholm:

AIdonline har udtalt sig til computerworld.

"Annonce-tjenesten AidOnline forstår ikke, at netmedierne raser over selskabets forretningsmodel. De kan bare følge med nettets udvikling, lyder svaret fra AidOnline"

Manden der udtaler dette må jo være total debil...

Det har han allerede dokumenteret på bedste vis ved at søsætte konceptet ;-)

 

Side 31 ud af 60 (598 indlæg)