Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 14 ud af 60 (598 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Jamen Yagobii altså... Med hvilke penge skal aviserne lønne journalisterne, webfolkene etc., når annonceindtægterne genereret af det indhold, avisen laver, ryger andre steder hen? For hver 100 kr. indtjening får de velgørende organisationer 80 kr. og Aidonline får 20 kr.

Hvor længe tror du, der vil være det indhold, som Aidonline, deres annoncører og de snyltende organisationer lukrerer på? Ikke længe!

De annoncører, der køber noget hos Aidonline er med til at ødelægge nettet. Om selve Aidonline kan jeg ikke sige andet end: Kreativ ide - men ingen med bare en rest af moral ville eksekvere den. Det har de så gjort - og derfor får de modstand.

Det er utroligt, det er så svært for nogle at forstå.. tsk tsk... Hmm

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke en windåse bruger der har mulighed for at teste lidt der kan tilføje niklasstephenson på skype? Og en der er oppe i løbet af natten;)

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Jamen Yagobii altså... Med hvilke penge skal aviserne lønne journalisterne, webfolkene etc., når annonceindtægterne genereret af det indhold, avisen laver, ryger andre steder hen? For hver 100 kr. indtjening får de velgørende organisationer 80 kr. og Aidonline får 20 kr.

 

Jeg kan godt se problematikken, og jeg er til dels enig. Problemet er bare, at hvis det er lovligt, er det et ualmindeligt attraktivt tilbud de har, og så længe de gemmer de 20% de selv får væk fra blikfanget på deres sider, vil mange benytte deres service - og sådan er det. Derfor må dem der mister på det, tænke nyt.

@Ronnie Gasseholm

"stjæler" er et forkert udtryk om Google og Facebook ja, (selvom aviserne dog længe har brugt netop det udtryk).. Og ja, deres arbejde er helt reelt.

Men når aminoer her begynder at sige, at de vil ændre syn på de virksomheder der benytter aidonline,(altså tænker negativt om dem), er der noget galt.

Hvis aidonline får mange brugere, skal virksomhederne selvfølgelig benytte deres service, hvis det giver flere og mere effektive visninger.

Desuden, er det organisationer, der fodrer hungrende, giver flygtninge tag over hovedet, bekæmper tortur og dyremishandling.

Hvis utilitaristiske politikere må gå ud og "stjæle" fra virksomheder i velfærdens navn, må amnesty international og red barnet efter min mening også.

 

Ja, det er provokerende det de gør, for jer der lever af disse annoncer.. Men det er også ret smart.

 

Jonas

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:

Tænkte på

- Er der nogen der ved om Google reklamerne bliver påvirket? - Altså Adwords/Adsense? Huh?

Der er ikke en eneste google reklame på min-mave.dk med AidOnline installeret... De har nok ikke nogen reklamer pt., men det kommer.. Så det haster med et modtræk!

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:

Tænkte på

- Er der nogen der ved om Google reklamerne bliver påvirket? - Altså Adwords/Adsense? Huh?

Påvirker den så pgså googles søgeresultater? Så har vi da en stærk allieret der...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:

Thomas Rosenstand:

Jamen Yagobii altså... Med hvilke penge skal aviserne lønne journalisterne, webfolkene etc., når annonceindtægterne genereret af det indhold, avisen laver, ryger andre steder hen? For hver 100 kr. indtjening får de velgørende organisationer 80 kr. og Aidonline får 20 kr.

Hvor længe tror du, der vil være det indhold, som Aidonline, deres annoncører og de snyltende organisationer lukrerer på? Ikke længe!

De annoncører, der køber noget hos Aidonline er med til at ødelægge nettet. Om selve Aidonline kan jeg ikke sige andet end: Kreativ ide - men ingen med bare en rest af moral ville eksekvere den. Det har de så gjort - og derfor får de modstand.

Det er utroligt, det er så svært for nogle at forstå.. tsk tsk... Hmm

Jeg forstår et tal, som 1,1 milliard mennesker, der lever under fattigdomsgrænsen.. Havde organisationer, der gør noget for at ændre dette, kun fået 40%, er det stadig ikke noget jeg vil frastøde med det samme.

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener det er bedre  vi i værste konsekvens skal fyre folk i danmark fordi vi så har råd til at give lidt ulandsbistand ?

Hvordan tror du det ser ud efter en del år så ?


Det korte af det lange er at AIdonline dør, de store netværk og websites finder sig ikke i det, og vil bokotte de annoncøre der bruger aidonline...

sådan tror jeg det ender....

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, når der ikke er nogle der vil komme med kaffe til århus c må vi udviklere tage en lille pause og gå i 7/11 efter cola, kaffe og slik!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Påvirker den så pgså googles søgeresultater? Så har vi da en stærk allieret der...

Ikke så vidt jeg kan se... Så dumme er de nok ikke ved aidonline

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Gasseholm:

Så du mener det er bedre  vi i værste konsekvens skal fyre folk i danmark fordi vi så har råd til at give lidt ulandsbistand ?

Hvordan tror du det ser ud efter en del år så ?


Det korte af det lange er at AIdonline dør, de store netværk og websites finder sig ikke i det, og vil bokotte de annoncøre der bruger aidonline...

sådan tror jeg det ender....

1. Nej, det er slet ikke det jeg mener. Pengene kunne ligeså godt have gået til grøn energi.

2. Ligeså meget som jeg mener, at aidonline, og andre smarte virksomheder må finde på nye ting, må andre virksomheder boykotte dem, så der får du sikkert ret.

Side 14 ud af 60 (598 indlæg)