Hej Amino'er, Jeg har en shop, www.cableman.dk hvor der bliver solgt højttallere, radioer osv.. Jeg vil rigtig gerne have flere besøgende/kunder i butikken, på nuværende tidspunkt har vi lidt forskellige tiltag kørende. Problemmet er selvfølgelig at det gerne skal være så billigt som muligt, GERNE GRATIS jo ! Her er lidt af de ting vi prøver pt;
Jeg vil håbe der er nogen af jer Amino'er der har lidt forslag til hvad jeg/vi her hos cableman.dk kan gøre af tiltag for at få flere besøg/kunder i "butikken".. Ser frem til jeres svar... Med venlig hilsen Claus Hovendahl
|
Hej Claus,
Brian Brandt, som jeg har været til foredrag hos om "Online markedsføring der ikke koster spidsen af en jetjager" (eller hvertfald noget lignende :)) har for kort tid siden udgivet "Jysk markedsføring", som godtnok koster 500 kr., men som også virker spændende og som et godt opslagsværk. Han har simpelthen brugt det sidste år på at samle alle gratis eller billige formet for online marksdsføring deri. Du kan købe den her: http://myll.dk/shop/index.php/jysk-emarketing.html. De penge spår jeg er hurtigt tjent hjem igen :)
Held og lykke!
Mvh
Stine