Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøg/kunder !!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Uptown HiFi Aps Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,  Idea

Jeg har en shop, www.cableman.dk hvor der bliver solgt højttallere, radioer osv..

Jeg vil rigtig gerne have flere besøgende/kunder i butikken, på nuværende tidspunkt har vi lidt forskellige tiltag kørende. Problemmet er selvfølgelig at det gerne skal være så billigt som muligt, GERNE GRATIS jo !  

Her er lidt af de ting vi prøver pt;

• Medlem af hifi4all (tilbudsavisen, godt med relevate besøg)
  • Adwords (har hjulpet rigtig meget, men hjælper det bare at blive ved med at bruge flere penge her?)
  • Profilering hos vores webshop udbyder, scannet. (stadig nyt, så effekten er ikke helt synlig endnu)

Jeg vil håbe der er nogen af jer Amino'er der har lidt forslag til hvad jeg/vi her hos cableman.dk kan gøre af tiltag for at få flere besøg/kunder i "butikken"..

Ser frem til jeres svar...

Med venlig hilsen

Claus Hovendahl

Fra Århus
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:21

Hej Claus,

Brian Brandt, som jeg har været til foredrag hos om "Online markedsføring der ikke koster spidsen af en jetjager" (eller hvertfald noget lignende :)) har for kort tid siden udgivet "Jysk markedsføring", som godtnok koster 500 kr., men som også virker spændende og som et godt opslagsværk. Han har simpelthen brugt det sidste år på at samle alle gratis eller billige formet for online marksdsføring deri. Du kan købe den her: http://myll.dk/shop/index.php/jysk-emarketing.html. De penge spår jeg er hurtigt tjent hjem igen :)

Held og lykke!

Mvh 

Stine

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:23

Hej Claus

Din situation er den vi fleste står i, flere kunder i biksen, så billigt så muligt. Jeg har skrevet en artikel om
hvordan skal jeg bruge mine markedsførings kroner

Jeg ved ikke hvor godt du er inde i Google Adwords, men det ihvertfald her der gode mulighed for trække en masse relevante besøgende ind. Hvis du gerne vil have hjælp til at få kigget dette igennem, kan jeg anbefale at læse denne artikel: Hjælp til at opsætte eller optimere Google Adwords

Ellers vil jeg nok fokusere på at lave et fedt PR stunt eller få SEO personer på opgaven Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:28

Hej Claus. 

Fed shop ;)

Jeg har ikke rigtigt hørt om nogen der kan præstere at have en forretning og få gratis besøgende. Alt koster penge, og det er nok bedre at se på den forretningsmæssige side om hvad hver enkelt konverterende kunde koster fra hver enkelt medie. Derved ville du vide at for hver 100 kr. du bruger på det medie skaber det XXXX kroner for dig i omsætning

Nåh, Nok om det :)

Du kunne evt. kigge på noget med Presse og omtale (kig evt. på www.kommunikationspartiet.dk), når du kommer i pressen giver det altid lidt vedvarende effekt på bundlinjen. 

Du kunne også lave noget viralt via facebook, twitter, youtube eller lignende der har en kampagnestruktur, vinkel og effekt. 

Du kan også forbedre din trafik via SEO (www.seosupporten.dkwww.seo-lex.dk) og få flere organiske besøgende.

Fællesnævneren for dem alle er dog at de koster noget, både i tid og i investering, men spørgsmålet er måske mere om du vil ofre 100 kroner for at tjene 300/400/500? 

Jeg synes altid at Adwords er en essient del for at skabe omsætning, men der kan altid arbejdes på at optimere konverteringen, og nedbringe ROI (return on investment)

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Claus,

Nogle af de billigste besøgende kan du få ved at indsætte "{KeyWord:Køb Højtaler} i titlen, i dine adwords annoncer.
På nuværende tidspunkt har du "Stort udvalg i højtalere".  Hvis folk søger "køb højtaler" så vil din annoncer ikke være fed og dermed ikke iøjnefaldende.
Det er jo kritisk eftersom en person som søger "køb højtaler" allerede er i købsprocessen.

Hvis du bruger {KeyWord:dit søgeord} så vil din annonce blive dynamisk. Det vil sige at hvis du har søgeordet "køb højtaler" og en person googler "køb højtaler" så vil din annonce bliver highlighted med fed.

Du vil opnå en langt højere CTR og jo højere CTR desto større Qualityscore = billigere kliks og højere placering.

Håber du kan bruge det til noget.

Frederik Trovatten

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Viborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Uptown HiFi Aps Skrevet kl. 16:13

Det er imponerende så hurtigt man kan få gode svar herinde. tager gerne imod flere selvfølgelig !

Jeg har nu lidt at kigge på de næste par dage.

MVH

Claus

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Claus Hovendahl:

Problemmet er selvfølgelig at det gerne skal være så billigt som muligt, GERNE GRATIS jo !  

Hvorfor?

Det er jo det samme som at skrive, at du fokuserer mere på at gøre tingene gratis end at tjene penge.

Hvis du nu stillede spørgsmålet:

Hvordan tjener jeg mest for hver krone jeg betaler?

Eller:

Hvordan tjener jeg mest hurtigst muligt?

så ville mit svar være:

AdWords, Søgemaskineoptimering og konverteringsoptimering.

Der er en grund til, at markedsføring koster penge, jo bedre den er (alt andet lige) jo dyrere er den.

Hvis du ikke har råd til udgifterne ved at tjene penge er det fordi der er noget galt eet eller andet sted.

Hvis du er i en opstartsfase og pengene er små så al ære og respekt for, at du ikke bruger penge du ikke har (jeg er selv startet uden at bruge en krone); men når du er kommet op i omdrejninger vil jeg anbefale, at du kigger på bundlinjen EFTER at udgifterne er betalt Wink

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Lige et spørgsmål til Frederik - jeg aner intet om kodning og html osv, men skal man altid skrive sine titler med fed skrift ? Mvh Pernille ,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58

På min butik hjalp det meget at lave links til link katalogerne, hoppede meget frem i både besøgende og omsætning efter at have tilmeldt os til de fleste link kataloger. Mvh Pernille 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 17:17

Det er god idé at anvende h1/h2 tags til over og underskrifter og lave bold på relevante keywords.

Men i denne sammenhæng har det intet med kodning eller html at gøre.
I Adwords er bare smart at ramme personsen søgestreng i din annonce i og med den bliver fed og får mere opmærksomhed.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)