Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøg/kunder !!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Du også lige lidt input med på vejen fra mig Smile

Claus Hovendahl:
Medlem af hifi4all (tilbudsavisen, godt med relevate besøg)

Relevante besøg er selvfølgelig bedst, men husker du at måle om de besøg som du får også konvertere til salg?

Claus Hovendahl:
Adwords (har hjulpet rigtig meget, men hjælper det bare at blive ved med at bruge flere penge her?)

Adwords er super for de fleste webshop. De søgeord som har en fornuftig ROI skal du bruge alle de penge på, som du kan komme til. De søgeord som alligevel ikke giver salg, dem kan du ligeså godt spare væk. Der kan være mange penge at spare og tjene, ved at benytte sig at et firma som vores, men du kan også gøre det selv. Det tager bare tid, så du må gøre op med dig selv om den tid du skal bruge på at lære det, er det værd i forhold til de få tusinde du sparer ved ikke at bruge en professionelt.

Claus Hovendahl:
Profilering hos vores webshop udbyder, scannet. (stadig nyt, så effekten er ikke helt synlig endnu)

Hvilken profilering får du hos scannet? søgemaskineoptimering, adwords, linkbuilding eller ???

Mit råd vil være at fokusere på adwords og søgemaskineoptimering, det plejer at være en god investering for de fleste, hvis det ellers bliver gjort ordenligt. Held og lykke Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Uptown HiFi Aps Skrevet kl. 15:35

Dennis: Det er søgemaskineoptimering vi har hos Scannet...

Vi har indtil videre selv prøvet lidt forskelligt med Adwords..

- men vil dog gerne høre om der er en "manual" til Adwords ?  

-kunne være rart at vide om der måske er nogle funktioner vi ikke for brugt eller om der er noget der kan gøres anderledes..

/Claus

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:02

Hej igen Claus

Kom til at forslå dit eget svar Huh?

Det søgemaskineoptimering som du har købt, er det bare selv profileringsmodulet til et par hundrede i måneden, eller har du fået dem til at stå for selve optimeringen???

Mht. adwords findes der alt det som du har brug for, det er bare at google, og så investere tid på at læse dig klog Smile

Hvis du selv kører surt i det, eller får negative resultater, så kan vi hjælpe dig med en optimering, det er ofte hurtigt tjent hjem igen, og så har du en stærk kampagne kørende fremover.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 16:16

Hej Claus,

Hvis du har tid, lyst og mod på det, så kan du gå i gang med Google Adwords learning center.
Her får du en step-to-step guide med alt det basale vedr. Adwords. - Endda på video og quiz ;)

Når du kørt learning centeret igennem (der er knap 7 timer hvis jeg husker rigtigt) så skulle du rent faktisk være klar til Adwords eksamen, da den tager udgangspunkt i Learning centeret.

Men det er en start ihvertfald.

Held og lykke.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Viborg
Tilmeldt 27. May 09
Fra  Uptown HiFi Aps Skrevet kl. 16:24

Tak for dit svar frederik..

Jeg vil prøve og kigge lidt på det også.. Wink  Jeg må sætte en dag af til at prøve Google Adwords learning center..

/Claus

Fra Viborg
Tilmeldt 27. May 09
Fra  Uptown HiFi Aps Skrevet kl. 16:28

Hej Dennis,

Det er profilerings modulet hvor vi selv står for det..

Jeg må som sagt sætte en dags tid af til at prøve Adwords learning center som frederik foreslog..

Er også igang med E-pusher.. - så det er ikke meget tid der er tilovers i tiden.. Big Smile 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:46

Hej Claus

Det er fint du har købt profilerings modulet, for uden står man virkelig dårlig stillet mht. seo (med en scannet shop). Nu skal du bare huske at bruge det på alle dine sider.

Det er vigtig at du laver unikke titler og beskrivelser til alle sider. Men det får dig nok ikke til tops i google, for det kræver også en masse kvalitet link, ikke bare til forsiden men også dine undersider.

Nu ved du lidt om hvad der venter, enten bliver du selv bidt af det, eller så kommer det til at hænge dig langt ud af halsen, så du ser fornuft i at betale dig fra det Wink

Held og lykke, jeg håber du får succes med det Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var så lidt :).

Hvis jeg var dig ville jeg koncentrer mig om E-Pusher i første omgang.
Det er en god sprøjte til at få blod på tanden og en kæmpe motivation til at gå i krig med bl.a. Adwords.

Når du sidder med Learning centeret og i krig med Adwords, kommer du ikke udenom en masse udfordringer.
Her er et link til webmasterworld adwords forum. Der er sindsyg mange topics og massere af brugbar information.

Klø på :)

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)