Kære Amino-brugere På ErhvervsBladet.dk arbejder vi lige nu på en artikel om, hvad der skal til, for at mindre virksomheder kan komme i medierne? For at sætte nogle ord på, hvilke erfaringer
iværksættere og mindre virksomheder har med at komme igennem hos
journalister og opnå omtale i spalterne hos forskellige medier, ville jeg lige høre, om I har nogle bud på, hvad der skal til. Skriv enten til mig på
asa@erhvervsbladet.dk eller her i debatten. Så vil jeg bruge et
udpluk af citaterne. |
Hej Annette
Et spændende og relevant emne.
Jeg har været så heldig, at blive nævnt to gange inden for kort tid. Den ene gang i den lokale ugeavis i Randers Din Avis og en gang på dr.dk
Det der virkede denne gang, var den personlige historie mere end det var historien om virksomheden. Den personlige vinkel tror jeg nogen gange er mere sælgende end den virksomhedsrettede.
Så konklusionen på ovenstående er at det nogle gange er vigtigere at sælge sig selv end selve virksomheden/produktet.
(Er det ikke også det, der sker med ex. Martin Thorborg i mange tilfælde?)
Glæder mig til at læse artiklen og høre andres erfaringer.