Ha ha - Mette - det var da ærgeligt hva Frisk af jer begge to |
Helle - houseofkids.dk:Lasse Burholt:With no obligation NONE whatsoever - ren "studietur".Ha ha - Mette - det var da ærgeligt hva
Frisk af jer begge to
håber Mette melder tilbage hvad hun så synes om det!
Helle - det er da go´ griner, ikke? - og jeg har ingen grund til eller formål med at sætte nogen som helst obligation: Man ser noget, får noget info - og så er det helt og holdent ens egen vurdering der vil udslagsgivende for en mening/tilbagemelding.
Uden iøvrigt at vide noget som helst om Mettes forretning - og uden at kende til omsætningstal i HouseOfKids, skulle det undre mig uhyre meget, hvis det er guldgruber der er så sikre at I aldrig behøver spekulere på andre income streams - nu træder jeg indover en intimsfære - og forventer heller ikke/I skal ikke svare - og begynder med skyttegravsteknikker - men i disse tider er det vigtigt man tænker på om man skal putte alle sine æg i samme kurv.
Netop er kommer det at jeg står ved mit ord til udtryk i form af muligheder for at skabe alternative incomestreams - som fungere sideløbende med alle andre ting man er involveret i - helt specifikt ryger Mette med mig - får noget at se, som vi akkurat ligeså godt kunne tage over kaffe på Jerrys i Frederikshavn - men min udfordring gik på at vise the whole shibang - og afmystificere alle de TEORETISKE betragtninger - men samtidig vise hvorfor vi tiltrækker dygtige forretningsfolk - som på alle mulige måder overskygger de mikroskopiske procent som er nogle massive fjolser der skyder med spredehagl.
Lasse Burholt
Bliv gratis medlem