Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min yndlingsaversion ved MLM stikker sit grimme fjæs frem igen!

Side 12 ud af 16 (157 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke nok om dig til at kunne vurdere dine kvalifikationer og dermed udtalelsen "Skodprodukter" udtrykket "skod" har jeg før hørt fra mange useriøse og sprogfattige personer herunder - produkt - evaluatorer, men aldrig fra siriøse produkt - evaluatorer - så jeg kan ikke forholde mig til dit sprogvalg  - er det iøvrigt en terminologi man tilegner sig som autodidakt ? Måske du skulle tage din eksamen og lærer et godt fagsprog?

Ikke for at være grim...... ønsker også dig som andre held og lykke - men føler naturligvis for min drøm som du for din drøm!

Og kald det så hvad du vil - det handler om omsætning Hmmmmm. du vil hab´ve mine penge og jeg dine !

Måske det bliver en ny tråd  - ja jeg er klar!

T(h)eJohnSommer Time

delinda:

P.S. John jeg mistænker dig helt seriøst for at lide af Alzheimer's fordi det kan bare ikke være normalt at være så forvirret! Flemming og Klovn er altså 2 vidt forskellige personer den ene bor i Italien den anden i danmark ( ikke at det raver dig men nu siger jeg det bare til dig)

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 01:50

Ak min lille pige (Flemming) det er nu ikke det der er det største problem - jeg har kræft - ved du hvad det er - fået fjernet en nyre - men klare mig ok - vel det er dog uforskammet at påberåbe sig evnen til at udtale sig om hvad folk måtte fejle - useriøst - kan ikke finde ord - er det seriøse Aminoer - er det  hvad Martin samler på - hmmmm ja der er jo penge i alle idioterne ikke Martin - alle der gider skrive her er potentielle reklame kroner !

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 02:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

[x] tråden nomineres til årets mærkeligste tråd

[x] john sommer nomineres til årets troll

Nå, så blev klokken 8, så må jeg nok også hellere komme i seng. Kan du hygge dig John Sommer. Smile

Mvh,
Michael

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 02:16

Michael:

[x] tråden nomineres til årets mærkeligste tråd
[x] john sommer nomineres til årets troll
Nå, så blev klokken 8, så må jeg nok også hellere komme i seng. Kan du hygge dig John Sommer. Smile

Mvh,
Michael

Jeg er simpelthen målløs over tråden..
Sidder og venter på, at nogen skal bryde ud i voldsom og krampagtig latter og erkende, at tråden var sort humor, og at de implicerede kender hinanden så godt, at tråden bare var tidsfordriv, hvor man ville se, hvor længe den kunne køre, inden en eller anden spurgte om det var alvor..

Hvis jeg har misforstået og dermed trådt nogen over tæerne, er det helt og aldeles utilsigtet og i givet fald beklager jeg.
Men jeg er simpelthen nødt til at spørge...
Er det seriøst??

Sorry, nu slap det ud. Smile

Hav en god pinse!

I morgen (nææ i dag) er det koncert-dag..  Golden Circle .. vi er KLAR.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 15:12

Hold da kæft!!! Big Smile

Ja denne tråd må absolut være kandidat til årets mærkeligste tråd!

Startede faktisk ganske seriøst, men hold da op - sikke en afslutning! Har da sjældent set et "voksent" menneske (på 1 år),  opføre sig sådan Indifferent

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:57

Tråden er nok nærmere et udtryk for diametrale meninger om det ene og andet firma/branche/personer, og at partnerne hver især havde fået nok af beskyldninger samt fremgangsmåder og forsøg på salg af det ene og det andet.

Dette ikke et forsvar på indholdet af de forskellige udbrud, da det jo ikke fører nogen steder hen, da måden at argumentere på ikke ændrer nogle holdninger, tværtimod og forhåbentlig bliver taget til efterretning efter en god nats søvn. Så mon ikke det er det, vi kan lære af det.

Dog skal tråden have det med sig, at den var enormt underholdende til tider, hvilket i princippet var det største udbytte – stort applaus til de sjove indlæg.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:07

Jeg syntes det er sjovt :)

john sommer:
tænk på hvad du kan udrette medens du er vågen og hvor lidt du kasn som sovende - mit motto er " Du er levende i en kort tid og død så længe" !

Se du har valgt at bruge tid på  MLM hvor du kunne få gang i noget seriøst :) Og alligevel bruger du masser af tid på at tale mere ned til folk i tråden her. tror vist du skal tilrette lægge din tid lidt mere:)

Lad da guldkornene komme:) Det er sjovt nok altid MLM folk der "flipper" ud over kritik, om kritiken er konstruktiv eller ej, flipper der ud. På amino synts jeg også vi ser flest tvivlsomme MLM virksomheder end tvivlsomme "rigtige" virksomheder, og det føler jeg selv er en grund til det skeptiske ansigt til MLM.

Har desværre ikke fået en positiv, troværdig beretning om et SUPER mlm firma som ikke er et scam eller tvivlsomt. det tætteste jeg kommer på sådan et skulle være Tupperware.

/Per Jespersen

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil personligt gerne sige tak til John. Han har personligt bekræftet alle fordomme jeg har omkring MLM sælgere.

Tråden startede MEGET uskyldigt over en spam mail og endte i at John blev meget forulempet over det.

Damn, hvor gik det galt, Tror det var omkring side 5 eller sådan noget. Jeg tager mig en kop JOMA juice og børster tænder i mit aloe vera tandpasta. For derefter at udbrede mit autodidakte talent som forum følger :)

(jeps det var også sort, men skal jo følge Johns eksempel)

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Lund:

Jeg vil personligt gerne sige tak til John. Han har personligt bekræftet alle fordomme jeg har omkring MLM sælgere.

Ja nu har vi vist (endnu engang) fået bekræftet, at det er en speciel del af befolkningen der tiltrækkes, eller lokkes om man vil, ind i dette MLM-univers. Vi har også en anden person herinde, som vi vist alle har fået adskillige netværks-forspørgsler fra og som på trods af adskillige afslag og tilhørende forklaringer, stadig ihærdigt forsøger at få en viklet ind hans Forever Living univers.
Har desværre også set flere bekendte irl blive viklet ind i dette MLM-univers. Bl.a. Forever Living Produkts. Ved sgu ikke hvad de gør ved folk på deres halleluja hvervemøder, men de forstår i hvert fald at fordreje hovedet på mange Tongue Tied 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, det var en meget mærkelig aften i går....

Side 12 ud af 16 (157 indlæg)