Hej min dreng (taler bevidst ned til dig) det var tråden om dit (min yndlingsaversion om mlm) !
Den var startet af Fl........ikke - og jeg finder det utroligt uforskammet, at du nedgøre andres drømme uansert om det så et Network Marketing eller andre virksomheder - det er mit budskab - du og den slags - eller andre kommer kommer gentager - ALDRIG - til at bestemme over andres drømme - tænk på virksomheder Danske Bank, Roskilde Bank - deres drømme og resultater kender vi, men det de gjorde var det værdigt...........?
Flemming pak din arogance sammen du er jo en kejser uden klæ...........min dreng (taler bevidst ned til dig- dig der har så meget at lære af livet derfor min dreng - og jeg vil gerne hjælpe dig på bedre tanker og stop så den der leg med mange profiler - eller husk du skal aldrig kommenterer seriøst på unavngivne personer - hvad står der egentlig om dig i din profil?
Jeg siger ikke mere i denne her tråd, John du skader kun dig selv og dit produkt ved at fortsætte med at spille smart.
denne tråd var faktisk slet ikke myntet på dig til at starte med, men nu har du fået den myntet på dig, og dine skod produkter som forhandles til en grum overpris.
P.S. John jeg mistænker dig helt seriøst for at lide af Alzheimer's fordi det kan bare ikke være normalt at være så forvirret! Flemming og Klovn er altså 2 vidt forskellige personer den ene bor i Italien den anden i danmark ( ikke at det raver dig men nu siger jeg det bare til dig)
God nat min dreng - og se så at få præsenteret dig i en profil - og ikke dettet intet køn snak - du får ikke mere slik om fredagen før du har klaret dette: Hvis det er for meget forlangt kan du mod betaling få hjælp !! Og så er jeg bekymeret for at du allerde er færdig med dagens arbejde - tænk på hvad du kan udrette medens du er vågen og hvor lidt du kasn som sovende - mit motto er " Du er levende i en kort tid og død så længe" !
Således skriver Flemming om sig selv i profilen - er dårlig stil Flemming - Hvis du vil tages alvorligt med dit TeJohn -noget på flaske - med Svensk tekst i markedsføringen i såvel Japan som I Thailand - på¨jeres web-site - så lader det noget tilbage - du burde arbejde med FLP - vi har da styr på de mest basale markedsføringstiltag og sprog i 150 lande - ja noget at være stolt af - gode produkter Flemming - måske en overvejelse..........................
Godt du er tilfreds med dit TeJohn noget - din drøm - men Flemming - husk du opnår intet gentager INTET ved at nedgøre andre virksomheder.
Smil Flemming du er på storskærmen n u!!!!
Co2 debatørerne - og den slags - burde kontakt dig og indkøbe store mængder af dit vidundermiddel - Hmmmmmmmmmm ?